آخرین: آلمانی صلیب سرخ ترس غرق شدگی به عنوان استخر دوری

توسط آسوشیتد پرسبرلین — آلمان صلیب سرخ می گوید این ترس بیشتر مردم را غرق خواهد شد در این تابستان با توجه به تع

توسط ATSHNEWS در 18 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

برلین — آلمان صلیب سرخ می گوید این ترس بیشتر مردم را غرق خواهد شد در این تابستان با توجه به تعدادی از عوامل ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

این گروه گفت که بیشتر مردم به احتمال زیاد به شنا در دریاچه ها و رودخانه ها در این سال به دلیل عمومی استخرهای شنا را محدود به تعداد بازدید کننده برای اطمینان اجتماعی فاصله.

صلیب سرخ فراهم می کند که نجات دهنده خدمات در استخر, دریاچه ها, دریا, سواحل, در, آلمان, همچنین اشاره کرد که بسیاری از کودکان ندارد, آموزش شنا در بهار امسال با توجه به همه گیر.

__

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— پنجره را به ویروس موج: مرگ بازیابی در بیمارستان هوستون

— استرالیا جدا ویروس مستعد دولت صرب مخالفت مستند

— مغلوب ساختن پیشی جستن هل, دولت, رهبران محلی برای بازگشایی مدارس در پاییز

— رئیس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro می گوید که او با اعتماد به نفس است که او را به سرعت بازیابی از جدید کروناویروس با تشکر از درمان با هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر است که ثابت نشده است موثر در برابر COVID-19.

— شش ماه پس از COVID-19 شروع به گسترش در سراسر جهان و نومیدی به جای اطلاعات است که هنوز هم رانندگی بسیاری از تصمیم گیری در مورد نحوه درمان این بیماری است. دو دارو نشان داده شده است برای کمک به اما کلید سوالات باقی مانده در مورد استفاده از آنها.

— آفریقا در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیون نفر تایید coronavirus موارد است. قاره گسترده در مجموع در حال حاضر بیش از 508,000 پس از آفریقای جنوبی ثبت شده دیگر بعد از بیش از 10 ، 000 موارد تایید شده به عنوان یک جهانی جدید hot spot.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

برلین — اتریش مقامات هشدار سفر به بلغارستان و رومانی و مولداوی در بحبوحه افزایش نگرانی در مورد مسافران مبتلا به کروناویروس آمدن به اتریش.

چهار شنبه خشنودی از تصمیم هفته گذشته هشدار سفر به شش کشور بالکان غربی — بوسنی و کوزوو شمال مقدونیه آلبانی و مونته نگرو و صربستان — در نمای بالا coronavirus آمار و ارقام.

اتریش مطبوعاتی آژانس گزارش داد که صدراعظم Sebastian Kurz کشور گفت: "در حال تجربه بیشتر و بیشتر کند واردات (ویروس) از خارج از کشور — از این رو درخواست فوری به سفر به این کشور است." افرادی که وارد اتریش از کشورهای موضوع به یک هشدار سفر مورد نیاز خود-قرنطینه برای 14 روز.

Kurz گفت که اتریش به گام تا کنترل بر مرزهای شرقی آن برای مردم ورود از بالکان در خاص است.

___

جاکارتا — اندونزی گزارش کرده است یک رکورد دیگر از 1,863 coronavirus موارد بیش از مجموع ملی 68,000 در حالی که دولت انتظار دارد به آرامی بازگشایی توریستی جزیره بالی.

پنجاه نفر در 24 ساعت گذشته, آوردن تلفات به 3,359 بالاترین در جنوب شرقی آسیا.

بالی فرماندار من Wayan کستر می گوید: این جزیره به تدریج بازگشایی آن نقاط برای گردشگران داخلی و خارجی که رشته شده اند وجود دارد از آنجا که شیوع شروع پنج شنبه. آن را به اندونزیایی از دیگر نقاط کشور در جولای 31 و خارجی در سپتامبر. 11.

بالی به گزارش 1,971 مورد تأیید و 25 مرگ و میر.

___

مادرید — اسپانیا و شمال شرقی منطقه کاتالونیا را اجباری استفاده از ماسک در خارج از منزل حتی زمانی که اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

منطقه ای رئیس Quim Torra می گوید: اندازه گیری اجرا خواهد شد از پنجشنبه پس از شیوع بیماری در داخل و اطراف شهر لریدا که منجر به مستند از بیش از 200 ، 000 ساکنان از شنبه.

برخی از 500 عفونت در لریدا شده مربوط به تابستان برداشت میوه است که جذب بسیاری از کارگران مهاجر.

اسپانیا ساخته شده است و ماسک الزامی مشترک در فضاهای داخلی و همچنین در خارج از منزل هنگامی که یک اجتماعی فاصله 1.5 متر (5 فوت) نمی تواند نگه داشته شود. کاتالونیا جمعیت 7.5 میلیون است که اولین منطقه به دستور استفاده از ماسک صرف نظر از فاصله.

در سراسر کشور وجود داشته 118 کوچک شیوع بیماری پس از مارس 11 67 از آنها در حال حاضر فعال است. اسپانیا تا به حال 252,130 تایید عفونت و حداقل 28,300 نفر کشته شده اند.

___

لندن — در پی امریکا رسمی خروج از سازمان بهداشت جهانی یک مدیر ارشد سابق در سازمان ملل و آژانس بهداشت پیش بینی کرد که دیگر کشورها به خصوص آلمان به احتمال زیاد به گام برای پر کردن هر گونه جای خالی سمت چپ توسط تک-بزرگترین اهداکننده کمک های مالی.

در جلسه صبح روز چهارشنبه دکتر دیوید Heymann سابق دستیار که مدیر کل و یک آمریکایی گفت که او "بسیار نا امید" در آمریکا تصمیم به خروج از آژانس.

او می گوید ایالات متحده شده است در پشت فوق العاده مهم فعالیت های در که اشاره کرد این بود که ایالات متحده و جنگ سرد دشمن روسیه است که پیشگام ابتکار جهانی برای ریشه کن کردن آبله.

Heymann گفت که که به احتمال زیاد فقط با آن کار می کنند.

او می گوید: آلمان تبدیل شده است به یک شریک مهم در بهداشت جهانی به تازگی و کشورهای دیگر در حال افزایش نیز هست.

او می گوید: "تا آنجا که آن وحشتناک خواهد بود اگر آمریکا که برگ و برگ (با) که تخصص آن را فراهم کرده است در طول سال است که ادامه خواهد داد به تابع."

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus تا به حال نیز برنامه ریزی شده به نظر می رسد در این جلسه اما از جیبش لحظات قبل از آن آغاز شد. Heymann رد این ایده که Tedros بود تمایلی به صورت سوال و بیش از ایالات متحده خروج.

___

اورشلیم — وزیر دفاع اسرائیل Benny Gantz می گوید او در حال رفتن به قرنطینه بیش از نگرانی های او به تازگی در معرض COVID-19 حامل.

Gantz که همچنین به عنوان جایگزین نخست وزیر می گوید که او احساس می کند خوب است و جدا از حس مسئولیت. او می گوید که کار را از راه دور تا زمانی که او خود را دریافت coronavirus نتیجه تست و بررسی اپيدميولوژيک منعقد شده است.

اعلام می آید که اسرائیل در مقابله با موج تازه ای از عفونت. دولت این هفته reimposed محدودیت های جدید دست به سرکوب سرایت. تجمعات محدود شده است و سالنهای پذیرایی, رستوران ها, میله, تئاتر, مرکز تناسب اندام و استخر دستور داده شده است به تعطیل کردن دوباره.

فقط هفته پیش اسرائیل به نظر می رسد به موجود اولیه آن شیوع پس از اعمال اقدامات سختگیرانه در اوایل در طول یک موج اول از عفونت. اما پس از گزارش فقط تعداد انگشت شماری از موارد جدید در روز در اوایل ممکن است آن را تجربه کرده است ثابت سربازان ارتش در موارد زیر کاهش محدودیت. در حال حاضر اسرائیل گزارش رو به بالا از 1 ، 000 مورد جدید در روز بالاتر از اوج خود در طول موج قبلی.

___

بلگراد, صربستان — صربستان پلیس می گویند 23 نفر بازداشت شده و نمرات از افسران پلیس و تظاهرکنندگان مجروح در درگیری که فوران بیش از اعلام بازگشت مستند علیه اقدامات جدید کروناویروس.

پلیس مدیر ولادیمیر Rebic گفت: دولت RTS تلویزیون است که پلیس در حال کار برای شناسایی بیشتر افرادی که در زمان شورش در مرکز بلگراد که در سمت چپ 43 افسران پلیس و 17 تظاهرکنندگان مجروح شدند.

هزاران نفر از مردم در خیابان ها در روز سه شنبه شب پس از خودکامه رئیس جمهور Aleksandar Vucic اعلام کرد که مقررات منع رفت و آمد اعمال خواهد شد برای کل آخر هفته در بلگراد. صربستان در روز سه شنبه گزارش داد که کمترین تک روز شمار کشته شدگان از میان 13 299 جدید COVID-19 موارد است.

درگیری های خشونت بار پس از برخی از حامیان گروه های جناح راست با هجوم به مجلس در طول تظاهرات. پلیس در پاسخ به پرتاب بارهای از گاز اشک آور.

Vucic توصیف کرده است این ویروس وضعیت در بلگراد به عنوان "هشدار" گفت: بيمارستان در بلگراد کامل بودند. اما بسیاری در صربستان سرزنش پوپولیستی قدرتمند برای بلند کردن اجسام قبلی مستند اقدامات فقط او خواهد سیمان قدرت را در دستان خود پس از انتخابات پارلمانی است. او را رد کرده است کسانی که ادعا می کند.

Rebic می گوید: "اراذل و اوباش" پرتاب سنگ و بطری و اشیاء دیگر در پلیس و آتش پنج پلیس وسایل نقلیه. ویدئوها از صحنه نشان داد که پلیس در حال ضرب و شتم برخی از تظاهرکنندگان و بازداشت آنها است.

___

دهلی نو — مقامات در بمبئی هند یکی از بدترین ضربه شهرستانها در حال اجازه دادن به مردم برای آزمایش برای COVID-19 بدون تجویز پزشک.

دیگر شهرهای بزرگ هند, هنوز هم نیاز به نسخه پزشک حتی اگر کم تست نرخ شده اند نگرانی در کشور است که در حال حاضر سومین بسیاری از موارد در جهان است.

"ما می خواهیم برای تست به عنوان بسیاری از مردم ممکن است" گفت: اقبال سینگ چهل ارشد اداری و رسمی در بمبئی.

بیش از 5000 نفر فوت کرده اند چرا که این ویروس در بمبئی در غرب شهر ساحلی شناخته شده به عنوان هند سرمایه مالی و صفحه اصلی به صنعت فیلم بالیوود.

هند شروع به بهبود خود را تست نرخ اگر آن را هنوز هم نیاز به انجام بیشتر به عنوان آن شیوع موج. یک کشور از 1.3 میلیارد نفر از مردم هند با انجام یک کمی کمتر از 7,400 آزمون در هر یک میلیون جمعیت.

بیش از 200 ، 000 نمونه در حال آزمایش هر روز در حال حاضر در مقایسه با فقط چند صد هنگامی که تمرین آغاز شده بود در ماه مارس با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند, هند, برترین پژوهش های پزشکی بدن.

هند گزارش 482 جدید مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن تلفات به 20,642. آن را نیز ثبت 22,752 عفونت های جدید, افزایش مجموع به 742,417. تنها ایالات متحده و برزیل بیشتر است.

___

اسلام آباد — پاکستان روزانه عفونت رای کمتر از 3,000 برای دومین مستقیم بعد هر چند کارشناسان پزشکی احتیاط در آن ممکن است به دلیل کمتر تست.

به سختی 21,000 آزمون coronavirus انجام شده در هر روز نسبت به اوج نزدیک به 33,000. هنوز هم برخی از متخصصان پزشکی به خصوص در شهر شرقی لاهور مرکز استان پنجاب پاکستان که در آن نزدیک به 60 درصد از این کشور را 220 میلیون نفر زندگی می کنند نشان می دهد این ویروس ممکن است در اوج خود در ماه ژوئن.

نخست وزیر پاکستان موظف است ماسک اما اجرای و استفاده نامنظم و اجتماعی فاصله محدود است. هنوز هم دولت اجرا کرده است مستندات در حداقل 800 بازارهای کسب و کار و مناطق مسکونی که در آن hospots از عفونت پدید آمده اند.

مجلس پاکستان ثبت کرده است 237,489 عفونت با 2,980 موارد جدید ثبت شده در 24 ساعت گذشته در میان 21,951 آزمون انجام شده است. تا کنون 4,922 که مردم از این ویروس با 80 مورد مرگ و میر ثبت شده در 24 ساعت گذشته.

نخست وزیر عمران خان دارای مقاومت کامل مستندات و گفت آنها خواهد رسید فقیرترین سخت ترین. نرخ فقر در پاکستان صعود کرده است از حدود 30 ٪ تا 40 ٪ با توجه به اقتصاددانان.

___

کانبرا استرالیا — نخست وزیر اسکات موریسون می گوید: shutdown از استرالیا دومین شهر لازم است و وعده ادامه حمایت های مالی برای کسب و کار است که ترس آنها نمی خواهد زنده ماندن یک دوم مستند.

ویکتوریا دولت گفت: ملبورن و بخشی از آن را احاطه کرده قفل خواهد شد و برای شش هفته از چهارشنبه شب به دلیل نرخ coronavirus گسترش غیر قابل تحمل بود. دولت همچنین گزارش دیگری 134 coronavirus موارد است.

موریسون گفت: دولت فدرال توصیه های پزشکی موافقت این حرکت لازم بود اما او امیدوار است این زمان می تواند کوتاه تر است.

استرالیا هفت دیگر کشورها و مناطق ادامه خواهد داد برای استراحت همه گیر محدودیت نخست وزیر گفت.

"اجازه دهید به یاد داشته باشید که هفت کشورها و مناطق در سراسر کشور باقی می ماند بسیار قوی و موقعیت زمانی که می آید به پاسخ ما به COVID-19," موریسون گفت. "این چیزی است که ما به دنبال ادامه به محافظت می کند."

نقض از کنترل عفونت در ملبورن هتل ها که در آن مسافران بین المللی ملزم به جدا برای 14 روز مقصر شناخته شده است برای بسیاری از بیماری گسترش یافته است. موریسون گفت: او می خواست برای کاهش تعداد معافیت از استرالیا سفر بان کی مون به دلیل فشار بر روی هتل قرنطینه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب