آخرین: فرانسه پشت خاموش ممنوعیت chokeholds

توسط آسوشیتد پرسبالای ساعت: — تحت فشار پلیس و دولت فرانسه حمایت کرده است و دور از ممنوعیت chokeholds در طول با

توسط ATSHNEWS در 27 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

بالای ساعت:

— تحت فشار پلیس و دولت فرانسه حمایت کرده است و دور از ممنوعیت chokeholds در طول بازداشت.

— Walz علائم سالگرد 100 از دلوت مجازات.

— پلیس نیوجرسی را مجبور به فاش کردن نام از مأموران اجرای قانون که مرتکب جدی انضباطی نقض شده است.

— ایالت فلوریدا وکیل نمی محاکمه معترضان مسالمت آمیز.

— دیترویت حذف یک مجسمه کریستف کلمب از برجسته مرکز شهر نقطه پس از 110 سال است.

___

پاریس — تحت فشار پلیس و دولت فرانسه حمایت کرده است و دور از ممنوعیت chokeholds در طول بازداشت.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد یک هفته پیش که مانور خواهد بود رها شده و در صورت رشد فرانسه در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی به هر طریقی توسط جورج فلوید مرگ در ایالات متحده آمریکا

اما پلیس فرانسه در پاسخ با پنج روز مستقیم از counterprotests با این استدلال که این ممنوعیت محروم آنها را از یک ابزار کلیدی برای رام کردن سرکش مشکوک است.

روز دوشنبه پولیس ملی مدیر با ارسال نامه ای به پلیس به دست آمده توسط آسوشیتدپرس گفت chokeholds دیگر خواهد بود تدریس در مدارس اما همچنان می تواند مورد استفاده قرار گیرد "با بصیرت" تا زمانی که جایگزین یافت.

پلیس اتحادیه مورد ستایش قرار داد برگشت.

___

DULUTH, Minn. — مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz مشخص شده 100 سالگرد دردناک فصل در دولوت تاریخ با بازدید از یک بنای یادبود برای مردان جوان و بدهی های سفید و اوباش.

الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie سفر بودند سیرک کارگران را به اتهام تجاوز به یک زن سفید هر چند دکتر بعد هیچ شواهدی از حمله.

Walz اشاره دوشنبه به گوشه ای که در آن مردان بودند بدون محاکمه اعدام و گفت: "مینه سوتا "ناتوانی در مقابله با آن منجر به چه اتفاق افتاده پایین وجود دارد" با اشاره به سمت جنوب مینیاپولیس که در آن جورج فلوید درگذشت پس از دستگیر شدن توسط پلیس.

Walz ساخته شده همین ارتباط روز جمعه زمانی که او و دو تن دیگر از اعضای دولت رضایت هیئت مدیره اعطا عفو پس از مرگ به حداکثر میسون یک چهارم سیرک کارگر محکوم در این مورد با وجود آنچه که یک دادستان در آن زمان به نام ضعف شواهد.

Walz در حال حاضر با فشار دادن به صورت عمده پلیس اصلاحات در یک جلسه ویژه دولت و قوه مقننه. استار تریبیون گزارش داد که Walz گفت: هدف این است که برای تغییر قانون در راه است که فعالان می گویند تفاوت را در زندگی خود را. Walz گفت: دولت "تعریف شود یا با قتل جورج فلوید و یا چگونه ما به قتل جورج فلوید."

___

پلیس نیوجرسی باید فاش کردن نام از مأموران اجرای قانون که مرتکب جدی انضباطی نقض دادستان کل Gurbir Grewal دستور جمعه.

دولت را بالا اجرای قانون رسمی در بیانیه ای گفت که منظور خواهد درخواست رفتن به جلو به همه دولت شهرستان و محلی سازمان های اجرای قانون.

سازمان باید علنا شناسایی افسران که از کار اخراج شدند تنزل مقام و یا به حالت تعلیق بیش از پنج روز به دلیل انضباطی نقض Grewal گفت. اولین لیست باید منتشر شده توسط Dec. 31.

افسران هویت قبلا اعلام نشده علنا مگر اینکه آنها در مواجه با اتهامات جنایی دادستان کل گفت.

Grewal اعلام کرد دقیق تر آشکار بر دولت ،

نام سربازانی که دارای نظم بوده و در حدود 430 موارد رفتن به 2000 خواهد بود منتشر شده جولای 15, Grewal گفت.

___

دنور — سابق کلرادو رژیم صهیونیستی است. و در حال حاضر در مجلس سنا امیدوار shive روز دوشنبه عذرخواهی برای شوخی در مقایسه با سیاستمداران به برده بودن میل به ردیف "باستانی کشتی برده."

Hickenlooper عذرخواهی پس از صورتش Anderson, سیاه دنور عضو هیئت مدیره مدرسه که بوده است در سازماندهی اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید توییتی تصویری از Hickenlooper ساخت کنایه صبح روز دوشنبه.

اندرسون به تایید Hickenlooper رقیب سابق کلرادو مجلس اندرو Romanoff, در دموکراتیک سنا اولیه.

Hickenlooper کمپین گفت: تصویری اندرسون توییتی بود از 2014 اما مشخص نیست که این رویداد در آن آن ولایت صحبت شد.

این ویدیو نشان می دهد یک silhouetted Hickenlooper صحبت کردن در برخی از مرتب کردن بر اساس از جمع آوری با یک میکروفون در دست خود را در مورد سیاسی schedulers. "تصور کنید که یک باستان, برده, کشتی," او می گوید مخاطب. او می گوید: schedulers مردم است که حمله برده به نگه داشتن آنها را پارو زدن در کشتی. "ما مقامات منتخب هستند قایقرانی" Hickenlooper گفت.

در بیانیه منتشر شده خود را از طریق مبارزات انتخاباتی Hickenlooper گفت: "با در نظر گرفتن یک نگاهی به این ویدئو از شش سال پیش من تشخیص می دهم که نظرات من بودند ، من قصد آنها می شود. من پیشنهاد من عمیق ترین عذر خواهی."

___

ALBUQUERQUE, N. M. — شهردار جدید مکزیک پرجمعیت ترین شهرستان روز دوشنبه گفت او می خواهد برای ایجاد یک بخش جدید به تمرکز بر روی امنیت جامعه به عنوان فشار سیاسی مانت برای انتخاب رهبران پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس در میان ملی آخرین موج اعتراضات بیش از استفاده از زور.

آلبوکرک در بخش جدید خواهد بود طراحی شده برای ارائه گزینه های دیگری علاوه بر اعزام پلیس و یا آتش نشانان و امدادگران هر زمان که کسی تماس 911.

آن خواهد بود تا از مددکاران اجتماعی و دیگر غیر نظامی حرفه ای است که تمرکز بر پیشگیری از خشونت, سلامت روان و بی خانمانی ،

"جذاب آن است که با توجه به تمام چالش ها در آمریکا بیش از 100 سال گذشته در تعدادی از جبهه وقتی که می آید به ایمنی عمومی ما هنوز هم فقط فکر می کنم وجود دارد دو بخش — پلیس و آتش — در هر شهرستان. من فکر می کنم اساسا این می تواند یک مدل جدید برای چگونه ما در امنیت عمومی پاسخ در شهرهای کشور" شهردار Tim کلر گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

حقوق مدنی و سلامت روان طرفداران بیان برخی از امید است که این سیستم جدید می تواند به کاهش تعاملات با مسلح افسران, اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از جزئیات به کار می شود.

این طرح خواستار "جابجایی میلیون ها دلار" اما مقامات شهرستان نیست گفت دقیقا چقدر پول می شود حوصلگی خواهد شد.

کلر دولت وعده داده شده را ندارد پول دور از هسته کار پلیس یا دادگاه موظف اصلاحات در حال حاضر در راه به عنوان بخشی از توافق با وزارت دادگستری ایالات متحده.

___

یک حومه دیترویت قرار داده شده شش نفر در ترک در حالی که دولت و پلیس به بررسی مرگ یک زن در زندان است.

پریسیلا Slater, 37, درگذشت چهارشنبه گذشته یک روز پس از دستگیری او در هارپروودز هتل در مواد مخدر شارژ, مقامات گفت.

"رفاه همه بازداشت شدگان است که از بالاترین اولویت" هارپروودز در بیانیه ای گفت.

هیچ جزئیات دیگری منتشر شد. دو سرپرستان و چهار غیر نظامی امنیت عمومی کارکنان قرار داده شد ،

"من را پیدا خواهد کرد که چرا او را ترک دروغ گفتن بر روی زمین از یک زندان همراه با مراقبت های پزشکی" وکیل جفری Fieger گفت.

اعضای خانواده و معترضان مواجه شهردار کن پوینتر خارج شهر هال در جمعه شعار "ما می خواهیم عدالت!"

پوینتر گفت: "در خارج از آشوبگران" ساخته شده بود "واقعا خوب مسالمت آمیز جامعه یکپارچه نگاه بسیار بد است."

پلیس نامیده می شدند به Parkcrest مسافرخانه در ژوئن 9 بعد از عکس از کار اخراج شدند. یک مرد با یک تفنگ دستگیر شد.

___

NASHVILLE, Tenn. — اعتراض به پاپ تا در سراسر کشور بیش از جورج فلوید مرگ تنسی خانه است که به دنبال افزایش مجازات علیه تظاهرکنندگان که نقض برخی از قوانین ایالتی.

قانون حمایت مجلس کامرون سکستون بالا جمهوریخواه در ایران غالب خانه ملت.

خادم وعده داده شده را به این لایحه پس از یک تعداد انگشت شماری از معترضان اعلام کردند که با جمع آوری خارج از دولت و کنگره بیش از آخر هفته و ادعا می کنند این منطقه به عنوان یک "منطقه خودمختار."

این گروه تکرار احساسات مشابه از یک مقدار بزرگتر در سیاتل محله که تبدیل به یک اعتراض مرکز علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

از شنبه هیچ یک از تنسی معترضان که باقی مانده اند مسالمت آمیز در خارج از کنگره پس از جمعه دستگیر شده اند.

در زیر پیشنهاد افراد را به صورت یک کلاس E جنایت و اجباری 30 روز حبس برای عمدا آسیب رساندن و یا defacing اموال دولت این امر شامل استفاده از نقاشی های دیواری یا گچ.

___

ST. ابر, Minn. — یک مینه سوتا مرکزی رئیس پلیس ابراز نا امیدی در رسانه های اجتماعی پس از شایعاتی که دو مرد سیاه شده بود به ضرب گلوله های پلیس جلب معترضان به مقر پلیس و باعث شد ماموران به استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن آنها.

St. Cloud رئیس بلر اندرسون صحبت کرد دوشنبه و چند ساعت پس از یک افسر کشته شد در دست در حالی که تلاش برای متوقف کردن 18 سال, پیر مرد مظنون به داشتن یک تفنگ. پلیس گفت: این مرد در برابر بازداشت خود جلب کرد یک تفنگ و شلیک یک گلوله که به زخمی شدن یک افسر.

افسر در بیمارستان بستری شد. پلیس گفت ماموران آتش بازگشت در حالی که مبارزه با مرد است. حدود 100 معترض با تجمع در مقابل ساختمان مرکز شهر ایستگاه پلیس و پرتاب سنگ آسیب رساندن به ایستگاه. چهار نفر دستگیر شدند.

اندرسون به نام شایعاتی که منتشر شده در رسانه های اجتماعی "بسیار خطرناک" و گفت: آن را ناشی از خشم "است که می تواند تشدید کرده اند."

___

تمپا, فلوریدا. — بیش از پنج ده معترضان مسالمت آمیز در فلوریدا که دستگیر شده بودند در اوایل این ماه به صورت غیر قانونی مجمع در حالی که نشان دادن در برابر سوء استفاده پلیس پس از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا نخواهد بود تحت تعقیب قرار, دولت, وکیل روز دوشنبه گفت:.

دادستان اندرو وارن در تمپا گفت که دفتر او نمی تواند پر کردن اتهامات عنوان شده علیه 67 معترضان که دستگیر شده بودند دو هفته پیش در مرکز شهر تمپا.

دادستانی نیز کار خواهد کرد به پاک کردن دستگیری سوابق معترضان که گرفته بودند را بازداشت کرد.

"در این غیر قانونی مجمع موارد وجود دارد و نه ارزش در پرونده اتهامات" وارن گفت: در یک کنفرانس خبری. "رسیدگی به پرونده های مردم برای ورزش اول خود را اصلاح حقوق ایجاد مشکلات به جای حل آنها. آن را تضعیف می توانید اوراق قرضه بین اجرای قانون و جامعه در حالی که تضعیف ایمان در سیستم ما است."

وارن هشدار داد هر چند که دفتر او را تعقیب هر کسی که طول می کشد استفاده از این تظاهرات به علت تخریب و یا ارتکاب جرم. او گفت دفتر او هنوز هم به بررسی یکی دیگر از 133 دستگیری شروع از شب مه 30, از جمله موارد آتش سوزی و خرابکاری از آن شب هنگامی که یک ایستگاه گاز بود به آتش کشیده و فروشگاه ویندوز بودند شکست.

تحت قانون فلوریدا یک "غیر قانونی مجمع" است که جمع آوری سه یا بیشتر از سه نفر با یک "مشترک منظور و مقصودی غیر قانونی" است که باید "به قصد انجام یک عمل غیر قانونی که تهدید صلح است."

"هیچ شواهدی وجود دارد که کسی قصد ارتکاب جرم" وارن گفت. "آنها فقط وجود دارد برای اعتراض."

___

شهر دیترویت به حذف یک مجسمه نیم تنه از اکسپلورر کریستف کلمب از برجسته مرکز شهر نقطه پس از 110 سال است.

شهردار مایک دوگان "تصمیم گرفت آن را باید در انبار قرار داده به ما زمان برای ارزیابی مناسب در دراز مدت وضع مجسمه" سخنگوی جان روچ روز دوشنبه گفت:.

حرکت در دیترویت می آید در حالی که در دیگر شهرها و ایالات متحده را حذف کرده و متفق جنگ داخلی مجسمه ها و دیگر آثار تاریخی به مردم با یک نژادپرست گذشته است.

این مجسمه که رونمایی شد در سال 1910 بود هدیه ای از خوانندگان روزنامه ایتالیایی La Tribuna Italiana d Neil با توجه به historicdetroit.org.

این کتیبه آمده است: "کریستوفر کلمبوس یک پسر بزرگ ایتالیا است. متولد 1435 — درگذشت 1506. آمریکا کشف 12 اکتبر 1492."

___

شیکاگو — 20-عضو پانل بررسی خواهد شد پلیس شیکاگو بخش سیاست حاکم هنگامی که افسران می توانید با استفاده از نیروی شهردار لری Lightfoot روز دوشنبه گفت:.

پانل برگزار شد اولین جلسه خود در هفته گذشته و برنامه ریزی برای دیدار با تقریبا برای بعد از هشت هفته قبل از عمل به توصیه های پلیس سرپرست و دیگر رهبران و مقامات گفت. ساکنان فعالان و یکی از عالی رتبه پلیس رسمی در میان اعضای گروه.

Lightfoot گفت: شیکاگو نیاز به سرعت بالا و پلیس خود را اصلاح جدول زمانی پس از مرگ جورج فلوید. روز دوشنبه Lightfoot گفت: گروه کاری جدید بود که بخشی از این تلاش است.

وزارت دادگستری ایالات متحده در بررسی پلیس به دنبال 2015 انتشار تصویری نشان سفید افسر پلیس جیسون ون دایک تیراندازی, سیاه, نوجوان Laquan مک دونالد 16 بار. که فیلم ساخته شده بود بیش از یک سال پس از مک دونالد مرگ است.

شهر مذاکره گسترده توافق برای دادگاه نظارت اصلاحات در اداره پلیس که شامل فرصت هایی برای جامعه ورودی در آن استفاده از زور در سیاست. ون دایک بود و بعد از آن محکوم به قتل و به زندان فرستاده شود.

___

لندن — نخست وزیر بوریس جانسون می گوید او را به ایجاد یک کمیسیون برای نگاه برابری نژادی در بریتانیا پس از دو هفته از اعتراضات موجب مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

نوشتن در روزنامه دیلی تلگراف روزنامه جانسون گفت: بدن را در "همه جنبه های نابرابری در اشتغال در سلامت نتایج علمی و تمام دیگر جنبه های زندگی است."

دهها هزار نفر از مردم به خیابان آمده اند در صدها نفر از تظاهرات در سراسر انگلستان پس از فلوید درگذشت, on May 25, خواستار انگلستان مقابله با سابقه خود از امپریالیسم و نژادی و نابرابری.

سیاستمداران مخالف دولت را متهم به امید بستن برای کلمات به جای عمل است. حزب کارگر مجلس دیوید Lammy گفت: "زمان برای نقد و بررسی است و زمان برای اقدام در حال حاضر."

___

دنبال تمام AP پوشش تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس در https://apnews.com/GeorgeFloyd.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن