آخرین: Fauci: ما می تواند رسیدن به 100,000 موارد جدید در روز

توسط آسوشیتد پرسواشنگتن — Dr. Anthony Fauci گفت coronavirus موارد می تواند به رشد 100,000 یک روز در آمریکا اگر

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

واشنگتن — Dr. Anthony Fauci گفت coronavirus موارد می تواند به رشد 100,000 یک روز در آمریکا اگر آمریکایی ها نمی شروع به زیر بهداشت عمومی توصیه.

ملت پیشرو بیماری های عفونی متخصص ساخته شده در این تبصره در مجلس سنا در جلسه روز بازگشایی مدارس و محل های کار است.

خواسته به پیش بینی نتیجه اخیر موج در برخی از ایالت ها Fauci گفت که او نمی تواند یک پیش بینی دقیق اما معتقد است که آن را "بسیار نگران کننده است."

"ما در حال حاضر با داشتن 40-plus-هزار مورد جدید در روز. من تعجب نمی کنم اگر ما تا به 100.000 بعد اگر این اتفاق نمی نوبه خود در اطراف و بنابراین من بسیار نگران هستم" گفت: Fauci, بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی بهداشت.

Fauci گفت: مناطق شاهد شیوع اخیر در حال قرار دادن تمام ملت در معرض خطر از جمله مناطقی است که پیشرفت در کاهش COVID-19 موارد است. وی با ذکر اخیر فیلم از مردم معاشرت در جمعیت اغلب بدون ماسک و در غیر این صورت نادیده گرفتن دستورالعمل های ایمنی.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— کارشناسان می گویند این بیماری همه گیر است wreaking ویران در فقیر و جنگ زده کشور ،

— Virus موارد در سراسر جهان آمار 10 میلیون نفر و مرگ و میر پیشی گرفته اند 500,000.

— UK PM بوریس جانسون می گوید: این بیماری همه گیر "شده است یک فاجعه" برای بریتانیا باشد.

— گرسنگی ساقه یمن و کودکان به عنوان همه گیر بازدید های امروز جهان, فقیرترین کشور است.

— پرستاران و پزشکان احساس فشار به عنوان ویروس مسابقات از طریق آریزونا.

— این بیماری همه گیر به معنی میلیون ها نفر از زنان در آفریقا و دیگر مناطق در حال توسعه می تواند از دست دادن سال موفقیت در کمک به درآمد خانوار و دفاع از استقلال خود را.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

AUSTIN تگزاس — به عنوان تگزاس ایران پرس پیش رو با برنامه ریزی برای یک ماه جولای کنوانسیون میان شاید coronavirus تعداد پزشکان اصرار حزب به تجدید نظر.

تگزاس دوباره بالا مجموعه سهشنبه برای COVID-19 موارد با حدود 7000 تایید عفونت های جدید.

تگزاس توافق رهبران خود را حفظ سه روز کنوانسیون در هوستون رو به جلو خواهد رفت و در صورت پوشش نمی شود لازم الاجرا است. است که با وجود کالیفرنیا ، گرگ ابوت اصرار به پوشیدن ماسک و در خانه بمانند.

تگزاس انجمن پزشکی گفت: رهبران ایران که در حال حاضر این است که "نه این زمان را به هزاران نفر از حزب وفادار از سراسر کشور" با هم به داخل سالن نشست.

این سازمان نشان دهنده بیش از 50 ، 000 پزشکان در تگزاس است و حمایت از این کنوانسیون که در جولای 16 آغاز می شود.

تگزاس اوباما رئیس جیمز دیکی در پاسخ گفت: این حزب در نظر گرفتن تمام ورودی جدی بود اما noncommittal در مورد اینکه آیا آن را تغییر دهید هر ذهن.

___

دنور — رژیم صهیونیستی. Jared پلیس می گوید کلرادو را مهار قبلا تنظیم قوانین برای کافه ها و شب زنده داری به دلیل پتانسیل برای گسترش coronavirus.

پس از صحبت با فرمانداران از تگزاس و آریزونا که باید دیده خوشه در موارد پلیس می گوید که آنها بر این باورند کافه ها و کاباره ها شده است عمده منابع از شیوع بیماری به ویژه در میان افراد جوان است.

قبلی قوانین اعلام ژوئن 18 زیر کلرادو "محافظت از همسایگان ما" برنامه اجازه برای کاهش ظرفیت در 25 درصد یا 50 نفر است. در زیر تغییرات جدید که پلیس می گوید بروید به اثر تحت 48 ساعت آینده میله بسته خواهد شد به صورت حضوری خدمات.

اما کسانی که با گزینه های ناهار خوری ممکن است همچنان برای خدمت به مشتریان و فروش takeout الکل.

___

HARRISBURG, Pa. — فیلادلفیا آوردن یک توقف به آن برنامه اجازه می دهد تا داخل سالن ناهار خوری میله ورزشگاه و مراکز تناسب اندام برای بازگشایی, با مقامات و گفت که این روز را در شهرستان شاهد افزایش مورد COVID-19 فقره و می تواند تحت تاثیر یک بیماری همه گیر در حال رشد در جای دیگر در کشور است.

این شهر کمیسیون بهداشت و درمان دکتر تام فارلی, شکست, خبر بد در طول یک کنفرانس خبری پیش از آن روز شنبه به هدف بلند تر و محدودیت.

بستری شدن در بیمارستان در حال دیدن نیست افزایش متناظر اما Farley گفت که عقب مانده شاخص.

در سراسر کشور Allegheny County ثبت یکی دیگر از تک بعد رکورد مورد جدید گزارش روز سه شنبه.

این شهرستان که شامل پیتسبورگ و پنسیلوانیا دوم-پرجمعیت ترین با 1.2 میلیون نفر بیش از آخر هفته دستور توقف نوشیدن الکل در کافه ها و رستوران ها در میان آنچه مقامات وجود دارد به نام "نگران کننده" سنبله در COVID-19 موارد است.

___

ویلمینگتون دلم. — جو بایدن می گوید او تست شده است برای COVID-19 نشده است اما انتظار "نسبتا" به زودی."

این presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد صحبت با خبرنگاران پس از یک مبارزه انتخاباتی در ایالت دلاور در روز سه شنبه گفت که او هنوز یک آزمون به دلیل "من تا به حال هیچ نشانه" و "من می خواستم به هر کس دیگری جای در این فرآیند است."

وی افزود: "پس از آن به نظر نمی آید مانند من در حال حرکت به جلو از خط" او انتظار دارد به آزمایش می شود "نسبتا به زودی."

بایدن گفت که سرویس مخفی مستقر در اطراف خانه اش و هر کسی که می آید به خانه خود را از جمله کارکنان و تست شده هستند. او همچنین اشاره کرد دختر جوان که مشغول به کار در فلوریدا مورد آزمایش قرار گرفت و دو بار برای coronavirus.

___

اتاوا — دولت کانادا می گوید که تمدید قوانین محرومیت اکثر مسافران خارجی از ورود به کانادا تا پایان ماه جولای به عنوان بخشی از تلاش ها برای کاهش سرعت گسترش COVID-19.

محدودیت پوشش هر کس به جز شهروندان کانادا و دارندگان اقامت دائم — و همچنین آمریکایی ها از ورود به کانادا ضروری دلایل — تنظیم شد و به پایان رسید در نیمه شب.

یک سخنگوی آژانس خدمات مرزی کانادا می گوید همه اختیاری و یا اختیاری سفر از طریق بنادر از ورود پوشانده شده است.

اما استثنا وجود دارد اجازه می دهد تا در خانواده از شهروندان کانادایی یا مقیم دائم و همچنین برای پوشش مواردی مانند خدمه پرواز.

این بسته از کانادا و امریکا مرز به همه اما ضروری کارگران و تجارت حداقل تا جولای 21 تحت پوشش جداگانه سفارش دهید.

___

رم — ایتالیا هنوز هم اصرار بر coronavirus قرنطينه برای بازدید کنندگان از 14 کشور سبز روشن توسط اتحادیه اروپا را ببینید.

وزیر بهداشت روبرتو Speranza گفت: ایتالیا بود و در نظر گرفتن "خط احتیاط" با توجه به آن نبرد برای جلوگیری از شیوع بیماری در زمانی کانون در اروپا COVID-19 اضطراری است.

اتحادیه اروپا روز سه شنبه گفت: این امر بازگشایی مرزهای خود به مسافران از 14 کشور — الجزایر و استرالیا و کانادا و گرجستان و ژاپن و مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه.

بازدید کنندگان چینی به احتمال زیاد مراجعه كرده اما نه بیشتر از ایالات متحده, که در آن عفونت صعودی.

Speranza امضا فرمان سهشنبه نیاز به "امانتی قرنطینه" برای بازدید کنندگان از 14 کشور جهان است. او در بیانیه ای گفت: "وضعیت در سطح جهانی باقی مانده بسیار پیچیده است. ما باید برای جلوگیری از که فداکاری های ساخته شده توسط ایتالیایی ها در این ماه بسیار بیهوده است."

ایتالیا ثبت اولین مورد مثبت Feb. 21 و برای هفته ها تا به حال جهان بالاترین مرگ و میر. اما پس از 10 هفته مستند و دقیق بهداشت و اجتماعی فاصله اقدامات است که هنوز هم در نیروی ایتالیا تا حد زیادی به ارمغان آورد شیوع بیماری تحت کنترل است. روز سه شنبه برای مثال ایتالیا ثبت شده 23 قربانیان جدید و 142 جدید تایید عفونت.

___

رالی, N. C. — کارولینای شمالی اعلام کرده است برنامه ای برای تست همه خانه سالمندان بیماران و کارگران برای coronavirus.

مندی کوهن دولت بالا, عمومی بهداشت, رسمی, روز سه شنبه گفت که یک بار آزمون داده خواهد شد و بین ماه های ژوئیه و اواسط ماه اوت برای کمک به محدود کردن ویروس.

کوهن گفت: دولت با همکاری CVS Omnicare به آزمون حدود 36,000 ساکنان خانه سالمندان و 25,000 کارگران در بیش از 400 سایت در سراسر کشور.

هزینه این برنامه بود بلافاصله ارائه شده اما کوهن گفت: زمانی که ممکن است بیمه برداشت خواهد شد. در غیر این صورت هزینه خواهد شد و تحت پوشش وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

اخیر ایالت داده های ثبت شده توسط آژانس بهداشت عمومی را نشان می دهد 4,440 از دولت 64,670 آزمایشگاه تایید coronavirus موارد رخ داده در خانه های سالمندان.

اما خانه های پرستاری حساب 660 دولت 1,343 coronavirus مرگ و میر.

___

واشنگتن — رئیس سازمان غذا و دارو می گوید واکسن توسعه دهندگان خواهد شد انتظار می رود به مطالعه COVID-19 عکس در اقلیت نژادی افراد مسن و زنان باردار و کسانی که با شرایط بهداشتی.

FDA کمیسر Stephen هان مشخص شده در این دستورالعمل به صورت بالقوه واکسن در سنا در جلسه روز بازگشایی مدارس و محل های کار است.

هان می گوید: "در حالی که FDA متعهد به کمک به تسریع در این کار ما را نمی خواهد قطع گوشه و کنار در تصمیم گیری ما."

آژانس آمده است تحت انتقاد برای اعطای اضطراری مجوز به مالاریا مواد مخدر تبلیغ توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان برای کوروناویروس. آژانس لغو آن تعیین اوایل این ماه پس از مطالعات نشان داد این دارو بی اثر بود در برابر ویروس.

ایالات متحده مجموعه ای برای شروع یک 30,000 نفر محاکمه یک دولت-ایجاد شات از ماه آینده آغاز کنیم. تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برنامه لقب "عملیات پیچ و تاب سرعت" مقامات بهداشت هدف به 300 میلیون دوز در دست ژانویه.

حدود 15 تجربی COVID-19 واکسن در مراحل مختلف تست در سراسر جهان است. هیچ تضمینی وجود ندارد که هر یک را به اثبات موثر است.

___

واشنگتن — پیشرو سناتور جمهوری خواه رئیس جمهور می گوید: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن باید شروع به پوشیدن ماسک حداقل برخی از زمان به دلیل سیاست است که در راه حفاظت از مردم آمریکا از COVID-19.

"ریسک بیش از حد بالا برای بحث های سیاسی در مورد نرم افزار-تهمت ضد مغلوب ساختن پیشی جستن ماسک به ادامه می گوید:" از سوی دیگر ، لامار الکساندر تنسی.

الکساندر ریاست جلسه بهداشت, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته که با تمرکز بر راه با خیال راحت به بازگشایی مدارس و محل های کار است.

الکساندر تا به حال به خود قرنطینه و پس از او در معرض یک عضو هیات که تست مثبت است. اما سناتور می گوید او محافظت می شود به این دلیل که کارمند بود با پوشیدن ماسک.

___

آتن — یونان می گوید آن را دنبال خواهد کرد, اتحادیه اروپا, راهنمای کشورها قرار می گیرد در غیر سفر ضروری لیست با دسترسی به یونانی فرودگاه شروع چهارشنبه.

Stelios Petsas از, سخنگوی دولت گفت, لیست کشورهای غیر اتحادیه اروپا به بررسی هر 15 روز بود: الجزایر و استرالیا و گرجستان و ژاپن و کانادا و مراکش مونته نگرو نیوزیلند و کره جنوبی و رواندا, صربستان, اروگوئه, تایلند و تونس.

دسترسی از چین هنوز در حال نهایی شدن است.

کشورهای اروپایی دسترسی به داده نیز شامل ایسلند و نروژ و سوئیس و لیختن اشتاین.

اعلام این خبر همزمان با از سرگیری پروازهای بین المللی به منطقه ای یونانی فرودگاه که شامل بسیاری از محبوب جزیره مقصد تعطیلات.

مسافران از خارج از اتحادیه اروپا اما در لیست دسترسی را مجبور به حمل مدرک اقامت و نیز خواهد بود موضوع را به صورت تصادفی تست برای COVID-19.

پرواز مستقیم از سوئد و انگلستان ممنوع شده است از طریق ژوئیه 15.

___

اورلاندو فلوریدا. — هزاران نفر از والت دیزنی جهانی کارگران عنوان شروع به کار این هفته پیش از جولای 11 بازگشایی پادشاهی سحر و جادو, پارک, پس از رفت و آمد مکرر سه پارک دیگر.

رفت و آمد مکرر در چهار پارک ها بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

برخی از کارگران گفت: آنها تحت تاثیر قرار گرفته بودند با پروتکل های ایمنی آنها در بر داشت در محل کار. آنها نگه داشته و از لحاظ فیزیکی از یکدیگر دور تا به حال درجه حرارت خود را چک در ورودی و صرف بیشتر از روز رفتن بیش از پروتکل های بهداشت برای جلوگیری از گسترش ویروس.

آنها نیز داده شد سه ماسک صورت یک دماسنج و یک پلاستیک محافظ صورت. کارگران باید خود را صرف اولین روز پشت چراغ دستگیره و کنسول ها و همچنین به عنوان رفتن بیش از این تغییرات مانند اتاق استراحت که تنها می تواند به جای چهار نفر که نگه داشتن یک فاصله از یک دیگر.

اسکات Dudas که با این نسخهها کار در استودیوهای هالیوود, پارک گفت: او اطمینان توسط سپر چهره های است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد زمانی که یک کارگر نیاز به در تماس نزدیک با مهمانان مانند ساخت مطمئن شوید که کودکان در ارتفاع مناسب برای سواری.

"بچه ها اگر سرفه آنها گاهی اوقات آنها نمی پوشش دهان خود" Dudas گفت: در ضبط بحث و گفتگو با دیگر متحد در اینجا! محلی 362 اعضای اتحادیه Facebook صفحه. "که دومین سطح از حفاظت کامل است."

بدون مو, سفید, که با این نسخهها کار در قلمرو حیوانات پارک گفت که او احساس امن تر در دیزنی جهان از در فروشگاه مواد غذایی به دلیل تمام پروتکل های که تا به حال اجرا شده است.

"من هنوز عصبی, اما من احساس می کنم آنها انجام داده ام همه چیز را به آن را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" سفید گفت.

___

پاریس — اتحادیه اروپا اعلام کرد که بازگشایی مرزهای خود به مسافران از 14 کشور و احتمالا چین به زودی اما اکثر آمریکایی ها شده اند و ورود آنها به مدت حداقل دو هفته دیگر با توجه به افزایش عفونت کروناویروس در آمریکا

مسافران از کشورهای دیگر مثل روسیه و برزیل و هند را نیز از دست ندهید.

برای سایت های گردشگری و فروشگاه در پاریس است که در حال حاضر احساس خرج کردن از دست دادن مشتریان از سراسر جهان, اتحادیه اروپا تصمیم به readmit آمریکا بیشتر مسافران است یکی دیگر از ضربه.

"آمریکایی ها بودند 50 درصد از مشتریان گفت:" پائولا Pellizzari که صاحب یک ماسک و فروشگاه طلا و جواهر در Saint-Louis جزیره و سران آن انجمن کسب و کار. "ما نمی تواند جایگزین است که مشتریان با دیگری است."

او می گوید که پس از بازگشت مستند پنج کسب و کار بسته شده بود.

ادامه داد: عدم حضور آمریکایی ها نیز لطمه می زند لوور. ترین در جهان-بازدید از موزه برنامه های خود را بازگشایی در جولای 6. آمریکایی ها استفاده می شود و بزرگترین گروه از بازدید کنندگان.

___

لاگوس نیجریه — پنجمین فرماندار دولت در نیجریه دارای آزمایش مثبت برای COVID-19.

رژیم صهیونیستی. Rotimi Akeredolu از اندو دولت در نیجریه جنوب توییتی او نتایج آزمون شنبه.

"همه خوب است. من بدون علامت بوده و خود منزوی. کار همچنان ادامه دارد," او گفت: در یک ویدیو ارسال شده در توییتر.

پنج نیجریه 36 دولت فرمانداران در حال حاضر آزمایش مثبت برای coronavirus.

نیجریه ثبت کرده است 25,133 تایید COVID-19 موارد با 573 مرگ و میر. به عنوان تعدادی از موارد سرعت در حال افزایش, مقامات هشدار می دهند که این کشور امکانات بهداشتی در حال غرق با تخت فضاهای در تامین کوتاه مدت در بخش هایی از کشور از جمله لاگوس مرکز تجاری.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب