آخرین: دورتموند بازیکنان جریمه برای شکستن محدودیت های

توسط آسوشیتد پرسآخرین اثر از شیوع کروناویروس در ورزش در سراسر جهان: ___ بوروسیا دورتموند بازیکنان Jadon سانچو

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین اثر از شیوع کروناویروس در ورزش در سراسر جهان:

___

بوروسیا دورتموند بازیکنان Jadon سانچو و مانوئل Akanji شده اند جریمه توسط آلمان لیگ فوتبال برای شکستن coronavirus مربوط به محدودیت ها به موهایشان.

لیگ می گوید سانچو و Akanji "ظاهرا نقض کلی بهداشت و عفونت استانداردهای حفاظت از" به یک آرایشگر مراجعه و آنها را در خانه. وجود دارد هیچ facemasks قابل مشاهده در عکس پست شده در رسانه های اجتماعی.

وجود دارد مشابه عکس از دورتموند هم تیمی های Dan-اکسل Zagadou و Raphäel Guerreiro با دوسلدورف-بر اساس آرایشگر وینی نانا Karkari اما آنها ذکر شد در لیگ ، این بیلد تلخیص گزارش داد که Karkari همچنین بازدید دورتموند بازیکنان Axel Witsel و Thorgan خطر پنجشنبه گذشته.

لیگ می گوید: "این می رود بدون سوال که حرفه ای بازیکنان فوتبال نیز نیاز به برش مو خود" اما "این باید انجام شود با توجه پزشکی-سازمانی مفهوم در لحظه است."

___

آسیایی مقدماتی مسابقات جام جهانی است به رزومه کاری در ماه اکتبر پس از coronavirus همه گیر مجبور به بازی در ماه مارس و ژوئن به تعویق افتاد.

به کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید این توافق با فیفا به برنامه دو تاریخ در ماه اکتبر و دو در ماه نوامبر برای تکمیل فعلی گروه است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید: برنامه ریزی شده باید مطابق با "دولت سفر و محدودیت های پزشکی" در 40 کشور ،

دوازده تیم پیشرفت خواهد کرد و به بیشتر از مرحله گروهی در سال آینده.

چهار تیم پیشرفت خواهد کرد و به طور مستقیم به جام جهانی در قطر. یک پنجم تیم وارد خواهد شد بین قاره ای دور حذفی.

___

لیورپول می تواند برنده شدن در لیگ برتر عنوان در صفحه اصلی بعد از همه.

پلیس در ابتدا نشان داد که آنها می خواستند لیورپول در بازی دوم پس از راه اندازی مجدد برابر کریستال پالاس به صحنه در یک محل بی طرف به دلیل نگرانی که هواداران می تواند جمع خارج آنفیلد.

اما این لیگ در حال حاضر می گوید که این بازی در 24 ژوئن برنامه ریزی شده است در لیورپول در ورزشگاه خانگی.

این Merseyside دربی برابر اورتون هنوز هم می تواند بازی دور از Goodison Park در 21 ژوئن. لیگ می گوید: برگزاری است که هنوز به تایید شود.

لیورپول آگهی منچستر سیتی با دو امتیاز و دو برنده از پایان دادن به آن را 30 سال عنوان خشکسالی است. اما لیورپول می تواند پرچ جایزه در اولین بازی برابر اورتون اگر شهر به دست می دهد آرسنال در ژوئن 17.

___

چلسی اعلام شده است زنان سوپر قهرمان لیگ پس از فصل متوقف شد, به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

انگلیسی فدراسیون فوتبال هیئت مدیره تصمیم به تعیین نهایی جدول رده بندی یک امتیاز در هر بازی بر اساس. منچستر سیتی بود یک نقطه جلوتر از چلسی است اما تا به حال بازی یک بازی فوق العاده که در این فصل بود به حالت تعلیق در ماه مارس است.

چلسی تا به حال هفت بازی باقی مانده است.

شهر هنوز هم واجد شرایط برای لیگ قهرمانان با چلسی. لیورپول شده است تنزل.

___

بیشتر AP ورزشی: https://apnews.com/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن