آخرین: چین گزارش 1 ویروس جدید مورد کره جنوبی 12

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— چین 1 جدید کروناویروس مورد کره جنوبی 12.

— عضو نظامی در نزدیکی تهمت تست مثبت برای ویروس.

— ژاپن تصویب remdesivir برای coronavirus درمان است.

___

چین گزارش داد یکی از جدید کروناویروس مورد جمعه و 16 اضافی تست مثبت برای مردم نشان دادن علائم.

جدید مرگ و میر گزارش شده است. وجود 260 افرادی که همچنان در بیمارستان بستری به دلیل ویروس و 890 تحت انزوا به عنوان موارد مشکوک و یا بعد از تست مثبت بدون نشان دادن علائم.

چین گزارش کرده است در مجموع 4,633 مرگ و میر در میان 82,886 موارد است.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش کرده است 12 تازه موارد جدید coronavirus اول خود را افزایش بالای 10 در پنج روز به عنوان مقامات همچنان به تماس با هوشیاری برای حفظ سخت موفق به کسب سود در برابر شیوع.

آمار و ارقام توسط کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز جمعه آورده و ملی در مجموع به 10,822 موارد و 256 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

سه مورد جدید تشخیص داده شد در سخت ترین ضربه در شهر Daegu که در آن بیش از 6800 نفر شده است بیمار. سه دیگر موارد پیدا شد در میان مسافران به نمایش در فرودگاه.

کره جنوبی caseload کاهش پیدا کرده است و در هفته های اخیر با هیچ روزانه پرش به بیش از 100 از تاریخ 1 آوریل. این امر باعث شده است مقامات برای استراحت اجتماعی فاصله دستورالعمل های برنامه, مدرسه re-دهانه و اجازه می دهد تا حرفه ای ورزشی برای بازگشت به اکشن بدون طرفداران در می ایستد.

کره جنوبی لیگ حرفه ای فوتبال خود را آغاز فصل جدید در روز جمعه پس از جمعه بیس بال افتتاحیه.

هنوز مقامات بهداشت هشدار داده اند در مورد موج دوم ممکن است از عفونت و خواست مردم را به فکر می کنم دو بار در مورد بازدید از پدر و مادر سالمند خود که روز جمعه است ملی پدر و مادر' روز بیش از آخر هفته.

___

پکن — هیئت نمایندگی اتحادیه اروپا به چین می گوید این اجازه را یک روزنامه دولتی به انتشار یک op-ed حتی پس از آن را برداشته و یک مرجع به ریشه و گسترش coronavirus.

این هیئت گفت: در انتشار اخبار است که آن را به حال شده است به اطلاع وزارت امور خارجه نمی خواهد اجازه می دهد این مقاله به نظر می رسد مگر اینکه بخشی از حکم مربوط به آنچه که تبدیل به یک موضوع بسیار حساس برای چین برداشته شد.

"هیئت اتحادیه اروپا به چین شناخته شده ساخته شده اعتراض خود را به وزارت امور خارجه در هیچ شرایط نامشخص" این هیئت در بیانیه ای گفت جمعه.

با این حال آن گفت که تصمیم به ادامه انتشار زیرا op-ed "گذشت پیام های کلیدی در تعدادی از ما اولویت مناطق به مخاطبان بالقوه بیش از 1 میلیارد خوانندگان" از جمله تغییر آب و هوا و توسعه پایدار, حقوق بشر, اهمیت multilateralism و بدهی بسیار مدیون کشورها است.

تنها به زبان انگلیسی در چین روزانه منتشر سرمقاله اگر چه توافق اولیه نیز نامیده می شود برای آن منتشر شود در حزب کمونیست چینی-زبان گل سرسبد روزانه مردم.

در حالی که این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در شهر ووهان در اواخر سال گذشته چین اصرار دارد که ریشه های واقعی هنوز به تعیین خواهد شد و با عصبانیت اخراج در پیشنهادات وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo و دیگران که آن را فرار از یک امنیت بالا آزمایشگاه در ووهان.

___

نیویورک — بروکلین دفتر دادستان منطقه آزاد اطلاعات در اواخر روز پنجشنبه نشان می دهد که از 40 نفر دستگیر اجتماعی فاصله نقض در شهر نیویورک قصبه از اواسط ماه مارس 35 شد و چهار اسپانیایی بودند. یکی سفید بود.

برخی از این بازداشتها در تصویری از جمله یکی از دوشنبه که در آن یک افسر زدم به زمین با بازوی خود را در بروکلین. پلیس گفت که او در زمان یک "موضع مبارزه" به عنوان افسران کشتی خود را نابرادری در برابر یک تیم ، دیگر تصویری از روز شنبه نشان می دهد یک افسر کشیدن یک تفنگ بی حس کردن در یک مرد و با خشونت او را به زمین.

دستگیری ایستاده در تضاد به عکس ها و ویدئو توییتی توسط NYPD نشان دوستانه افسران توزیع ماسک صورت و به آرامی یادآوری مردم به ماندن 6 فوت از هم جدا.

شهردار بیل د Blasio, با وجود فشار برای متوقف کردن با استفاده از پلیس برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله و نشان داده است که چنین دستگیری به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار مردم رنگ ایستاده بود تمرین روز پنج شنبه گفت: "ما در حال رفتن به حاشیه NYPD."

کمیسر پلیس درموت شیا گفت: این حوادث باید ارزیابی مورد به مورد و بر اساس.

تمام اتهامات در بازداشت بودند کاهش یافته است.

___

سئول کره جنوبی — کره شمالی می گوید رهبر کیم جونگ سازمان ملل متحد ارسال یک پیام شخصی به رئیس جمهور چین ستایش آنچه که او به عنوان توضیح داده شده در چین موفقیت در گرفتن آن coronavirus بیماری تحت کنترل است.

این گزارش توسط کره شمالی رسانه های دولتی روز جمعه آمد در میان خارج از مشاهدات است که همه گیر است و در نظر گرفتن تلفات در یک اقتصاد در حال حاضر فلج دهه از شکست سیاست های ایالات متحده به رهبری تحریم های بین المللی بر سلاح های هسته ای برنامه.

چین دیده می شود که کره شمالی مهم ترین متحد و اقتصادی تاسیسات حسابداری برای حدود 90 درصد از تجارت خارجی کشور. با چین COVID-19 caseload کاهش برخی از کارشناسان می گویند شمالی می تواند رسیدن به چین به نیروی تازه دادن به تجارت مرزی است که تا به حال شده است به طور قابل توجهی کاهش می یابد در ماه گذشته است.

کره ای خبرگزاری مرکزی می گوید کیم در پیام به یازدهم "تبریک گفت او بسیار قدردانی است که او تصرف یک شانس پیروزی در جنگ در برابر بی سابقه بیماری همه گیر." آن مشخص نیست زمانی که پیام فرستاده شد.

کره جنوبی جاسوسی آژانس اخیرا قانونگذاران گفت در یک بسته-درب جلسه که حجم تجارت بین کره شمالی و چین در سه ماهه اول کاهش یافته است 55 درصد از سال قبل است. در ماه مارس دو جانبه حجم تجارت دچار 91 درصد افت نمایندگان مجلس با ذکر این سازمان عنوان کرد و گفت.

___

توکیو — سالانه در نمایشگاه بازی توکیو نشان می دهد که برجسته جدیدترین ویدئو های بازی, نرم افزار و ماشین آلات در حال حرکت آنلاین, سازمان روز جمعه گفت برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس جدید.

جزئیات این رویداد خواهد بود فاش شروع در اواخر ماه مه سرگرمی کامپیوتر تامین کننده انجمن و دیگر سازمان گفت: در یک بیانیه مشترک.

"ما این تصمیم را نگرانی برای سلامت و ایمنی بازدید کنندگان غرفه داران و شرکت کنندگان" بیانیه ای گفت:.

بازی توکیو نشان می دهد برنامه ریزی شده بود برگزار شد در وسیع Makuhari Messe در خارج توکیو از سپتامبر. 24-27. در گذشته شرکت مایکروسافت و سونی Corp. و همچنین به عنوان توسعه دهندگان بازی از سراسر جهان راه اندازی حدود 2000 غرفه که کشیده اند جمعیت بیش از 250 ، 000 نفر است.

___

واشنگتن — هنگامی که کوه های بزرگ اسموکی پارک ملی می شود یکی از کشور اولین پارک های ملی به بازگشایی شنبه, برخی از محبوب ترین مسیرهای باقی خواهد ماند از حد.

عمده جاده های بسیاری از مسیرهای پیاده روی و برخی از امکانات سرویس بهداشتی در دسترس خواهد بود اما این معلوم نیست که لورل می افتد, شومینه, تاپ و آلام غار مسیرهای پیاده روی را بازگشایی پارک سخنگوی دانا Soehn می گوید. او می گوید: ایمنی خواهد بود تاکید کرد که مقامات به دنبال به دنبال فدرال و ایالتی دستورالعمل برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

"ما فکر می کنیم که دسترسی به سه بیشتر به شدت با استفاده از مسیرهای پیاده روی فقط به سادگی امکان پذیر نخواهد بود با CDC اجتماعی فاصله دستورالعمل" Soehn گفت.

فشار برای بازگرداندن دسترسی به برخی از کشور ارزشمند ترین فضاهای همراه شش هفته پس از پارک ناگهان خاموش دروازه های خود را پس از بازدید کننده نبودند اجتماعی زیر فاصله دستورالعمل.

واقع در تنسی-کارولینای شمالی مرز کوه های بزرگ اسموکی این کشور پر بازدید ترین پارک ملی.

___

جکسون از دست ندهید. — می سی سی پی کالیفرنیا ، تیت ریوز را دراماتیک در مورد چهره یکشنبه گفت دولت قانون گذاران خواهد شد که نقش مهمی در تصمیم گیری چگونه به صرف $1.25 میلیارد دلار از دولت دریافت از دولت فدرال به عنوان بخشی از یک coronavirus امداد بسته است.

"آنها به من اطمینان داد که آنها می خواهند آنچه من می خواهم که برای دریافت این پول به کسانی که به آن نیاز دارید" ریوز گفت: در یک کنفرانس خبری با سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Delbert Hosemann و مجلس فیلیپ کان. همکار جمهوری خواهان به چالش کشیده بود ریوز' ادعا که فرماندار قدرت به صرف پول بدون قانونی رضایت در مواقع اضطراری.

اکثریت جمهوری خواه امور خارجه مجلس نمایندگان و سنا ملاقات جمعه و رای دادند و تقریبا به اتفاق آرا به تصویب یک لایحه قرار می دهد که بیشتر این پول به بودجه است که آنها را کنترل. آنها با اشاره به می سی سی پی, قانون اساسی, مقررات است که می گویند مجلس باید قدرت را به صرف پول است. ریوز به شدت انتقاد Hosemann و کان طول چند ظاهر عمومی در هفته گذشته متهم قانونگذاران از قدرت گرفتن. اما ریوز روز پنجشنبه گفت که او تا به حال آنها را دعوت به فرماندار عمارت در روز چهارشنبه به صلح.

___

CARSON CITY, Nev. — نوادا آغاز خواهد شد اجازه می دهد رستوران ها سالن ها و دیگر غیر ضروری کسب و کار برای باز کردن شروع شنبه.

لیبریا استیو Sisolak می گوید او هنوز هم تشویق مردم به دریافت takeout یا تحویل مواد غذایی, اما رستوران ها ممکن است باز اگر آنها در حد ظرفیت به 50% و حفظ مشتریان نشسته 6 فوت از هم جدا. سالن و آرایشگاه نمی تواند به جز پیاده روی در قرار ملاقات و باید حفظ مشتریان با فاصله از هم جدا در حالی که در فروشگاه ها ممکن است بازگشایی اما باید محدودیت مشتریان به 50 درصد از ساختمان ظرفیت.

Sisolak می گوید قمار کاباره ها چشمه های معدنی و سالن های ورزشی باید بسته باقی می ماند تا اطلاع ثانوی.

___

مینیاپولیس — لیبریا تیم Walz مشخص شده است در یک "نبرد برنامه ریزی" برای حفظ مینه سوتا در دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارگران ایمن در برابر COVID-19 که تا کنون جان بیش از 400 نفر از ساکنان خانه های سالمندان و یا کمک امکانات زندگی در دولت است.

Walz می گوید خبرنگاران دولت است "آماده برای رفتن بسیار توهین آمیز" برای کاهش بیماری و مرگ و میر در خانه های سالمندان که در آن ساکنان بیشتر مستعد ابتلا به کروناویروس به دلیل سن اساسی شرایط پزشکی و محله های نزدیک.

Walz طرح شامل گسترش تست برای coronvirus برای ساکنان و کارگران در دراز مدت مراقبت از امکانات ایجاد "اعتصاب تیم" به سرعت انجام بر روی سایت تست گرفتن محافظ شخصی تجهیزات و امکانات مواجه شیوع فعال مینه سوتا گارد ملی برای حفظ سطح نیروی انسانی و نیاز به امکانات محروم بیمار کارگران و کسانی که تست مثبت است.

مقامات بهداشتی دولت می گویند یکی دیگر از 17 ساکنان خانه های سالمندان و امکانات زندگی کمک کرده اند. مینه سوتا را COVID-190 مرگ و میر افزایش 23 روز پنج شنبه به 508. از کل تعداد مرگ و میر 407 زندگی مردم در مراقبت طولانی مدت و یا کمک امکانات زندگی.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد است جذاب به دولت ها و شرکت ها و میلیاردرهای برای کمک به $6.7 میلیارد درخواست تجدید نظر برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس در کشورهای آسیب پذیر هشدار داد که عدم کمک می تواند منجر به گرسنگی "همه گیر" قحطی و شورش و درگیری بیشتر.

U. N. انسانی رئیس علامت Lowcock می گوید اولیه 2 میلیارد دلار درخواست راه اندازی مارس 25 بود که افزایش یافته است چرا که در حال حاضر وجود دارد و شواهد از کاهش درآمد و شغل ناپدید منابع غذایی کاهش و افزایش قیمت و کودکان گم شده و واکسن و وعده های غذایی — و اوج این بیماری همه گیر نیست و انتظار می رود آمار فقیرترین کشورهای جهان به مدت سه تا شش ماه.

او گفت: تصویری جلسه توجیهی راه اندازی درخواست تجدید نظر جدید که فقیرترین کشورها صورت "دو whammy" بهداشت و سلامت تاثیر COVID-19 و "تاثیر رکود اقتصادی جهانی و داخلی اقدامات انجام شده برای مهار ویروس."

برنامه جهانی غذا, مدیر اجرایی, David Beasley تاکید کرد دو کلید برای جلوگیری از امکان 265 میلیون نفر در آستانه قحطی تا پایان سال: پول و نگه داشتن زنجیره تامین در حال اجرا هموار و بدون اختلال.

___

و لانسینگ, میشیگان. — میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer می گوید: خودرو و ساخت و تولید دیگر کارگران بازگشت به کار هفته آینده بیشتر کاهش اقامت خود را در خانه سفارش در حالی که گسترش آن را از طریق 28 مه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

تولید کنندگان, که حساب برای 19 درصد از اقتصاد دولتی — می توانید از سرگیری عملیات در روز دوشنبه. این کلیدی است برای قطعات خودرو سازان یک هفته پیش از خودروسازان' برنامه ریزی شده و مرحله به مرحله در مارس 18 راه اندازی مجدد. کارخانه ها باید اتخاذ اقدامات برای حفاظت از کارگران خود را از جمله ورود روزانه غربالگری و هنگامی که آنها در دسترس هستند استفاده از بدون تماس دماسنج.

___

اکلاهما سیتی — مقامات در اوکلاهما می گویند سه مک دونالد کارکنان دچار زخم گلوله هنگامی که یک زن آتش گشودند چرا که او عصبانی بود که رستوران ناهار خوری نشسته منطقه بسته شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

پلیس سروان. لری Faithfully می گوید یک 16 ساله کارمند بود شات در بازو و دیگری 16 ساله و 18 ساله دچار زخم گلوله در حالی که دوم 18 ساله دچار آسیب سر.

همه در حال انتظار به بهبود می یابند.

Faithfully گفت Gloricia چوبی, 32, که برای اولین بار نام املای Glorica در زندان پرونده دستگیر شد برای حمله و باتری با یک سلاح مرگبار.

وودی وارد رستوران لابی شد و گفت: اتاق ناهار خوری بسته شد به دلایل ایمنی Faithfully گفت:

"مظنون مجبور شد از رستوران توسط کارکنان. او reentered رستوران با یک تفنگ دستی و اخراج حدود سه دور در رستوران" Faithfully گفت.

تیراندازی می آید تنشها میان بیش از محدودیت در تلاش برای جلوگیری از این بیماری همه گیر کوروناویروس که به تشدید خشونت در جای دیگر در کشور است.

___

ترنتون نیوجرسی — نیوجرسی ارسال 120 نفر از اعضای گارد ملی را به خانه های سالمندان ضربه سخت coronavirus همه گیر برای کمک به کارکنان است.

لیبریا فیل مورفی و دیگر مقامات ارائه نمی دهد جزئیات بیشتر در مورد آنچه خود را دقیق نقش خواهد بود. خانه های پرستاری نیاز "برخی از امداد رسانی از اغل گاو یا حشم," مورفی گفت.

نیروهای نظامی را برای اولین بار به دولت بزرگترین خانه در Andover, او گفت:. خانه آنقدر غرق COVID-19 مرگ و میر در یک نقطه که در آن شروع به استفاده از آنچه که مورفی به نام "موقت سردخانه."

مورفی گزارش اضافی 254 مرگ و میر در سخت-آمار دولت, آوردن مجموع به 8,801 با حدود 134,000 موارد گزارش شده.

___

واشنگتن — مقامات ایالات متحده می گویند کمتر مهاجران غیر قانونی در حال تلاش برای ورود به کشور از مکزیک در میان جدید اجرای قوانین اعمال شده در پاسخ به شیوع کروناویروس.

اقدام ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی کمیسر علامت گذاری مورگان می گوید عوامل آنها در مواجهه با حدود نیمی از تعداد مهاجران در امتداد جنوب غربی مرز نسبت به ماه قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مجاز سریع اخراج مهاجران تحت مارس 21 بهداشت عمومی به منظور.

در مجموع برخورد در مارس حدود 16,700.

بهداشت عمومی منظور در ابتدا برای تمدید 30 روز است و برنامه ریزی شده به پایان می رسد در این ماه. اما مورگان و معاون کمیسر رابرت پرز پیشنهاد پنج شنبه که بهداشت عمومی محدودیت ممکن است مجبور به ماندن در جای دیگر حتی به عنوان ایالات متحده شروع به سهولت قرنطینه محدودیت.

مورگان همچنین گفت: مرز عوامل مواجه شده اند آنها مهاجران با تایید موارد COVID-19. برای اولین بار بود که از هند و دستگیر شد نزدیک Calexico, کالیفرنیا, آوریل 23. دوم شد و یک مرد از مکزیک گرفته شده در این هفته به عنوان او تلاش برای ورود به ایالات متحده به دنبال مراقبت های پزشکی برای بیماری خود را.

___

واشنگتن — یک عضو نظامی مشغول به کار در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس چهارشنبه. کاخ سفید می گوید تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس را پس از آزمایش منفی برای ویروس ها و "باقی می ماند و در سلامت خوب است."

سخنگوی هوگان Gidley می گوید در یک بیانیه نظامی عضو این نسخهها کار "در کاخ سفید پردیس" و آزمایش مثبت چهارشنبه. کاخ سفید برقرار پروتکل های ایمنی نزدیک به دو ماه پیش برای حفاظت از ملت و رهبران سیاسی از جمله مکرر دما را بررسی میکند. در ماه گذشته از آن شروع به اجرای سریع COVID-19 آزمون برای تمام کسانی که در نزدیکی رئیس جمهور با کارکنان در حال آزمایش در مورد یک بار در هفته.

___

توکیو — ژاپن را تایید کرده است Gilead Sciences' داروی ضد ویروسی remdesivir برای coronavirus درمان در یک مسیر نقد و بررسی فقط چهار روز پس از شرکت در ایالات متحده ارائه یک نرم افزار.

از مواد مخدر اولین تایید شده در ژاپن برای coronavirus. این روش در اصل برای ابولا و می تواند بلوک coronavirus از تکرار خود به خود در بدن انسان است.

آن را عمدتا برای بیماران به طور جدی بیمار. آن را مجاز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای coronavirus درمان جمعه گذشته است.

ژاپن نیز تست های ژاپنی ساخته شده آنفلوانزا مواد مخدر favipiravir که طراحی شده برای مهار تکثیر ویروس می تواند باعث نقص هنگام تولد. نخست وزیر شینزو آبه است فشار برای favipiravir و می گوید که او امیدوار است به آن مصوب تا پایان مارس به کمتر جدی بیماران.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب