آخرین: چین گزارش 1 ویروس جدید مورد مرگ و میر

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— نوجو پست معاملاتی جدید در مکزیک بسته میان مستند

— هاوایی آماده برای حرکت به فاز 2 پس از کاهش میزان عفونت

— کره جنوبی گزارش 6 تازه coronavirus موارد ادامه monthlong رکود

— دلاور است, آخرین وضعیت ضد قفل کردند.

— مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او امیدوار است که ایالات متحده و میر ماندن در زیر "وحشتناک شماره" از 100,000.

— کارولینای جنوبی به آسانسور اقامت در خانه سفارش در روز دوشنبه.

— مکزیک جدید فرماندار مهر و موم کردن جاده ها در تلاش برای مهار شیوع بیماری در شهر گالوپ.

___

پکن — چین که در آن همه گیر شروع در ماه دسامبر گزارش داد یکی از جدید عفونت و هیچ مرگ و میر در 24 ساعت از طریق نیمه شب جمعه.

این کشور گزارش کرده است در مجموع 82,875 مورد تأیید و 4,633 مرگ و میر.

ملی کمیسیون بهداشت گزارش شده 43 نفر منتشر شده از بيمارستان جمعه پس از اعلام بهبود, بالا بردن مجموع به 77,685. وجود دارد در مجموع 557 نفر هنوز بستری در سرزمین اصلی.

___

اسلام آباد — پاکستان ثبت بالاترین آن روز تنها افزایش جدید COVID-19 عفونت با 1,297 جدید موارد گزارش شده را به کل در کشور از 220 میلیون نفر به 18,114.

افزایش نیز همزمان با رشد تعداد روزانه تست انجام شده. در 24 ساعت گذشته پاکستان انجام شده بیش از 9000 تست همچنین بزرگترین واحد بعد تست آن را به عنوان تلاش برای صعود به یک آزمایش روزانه 20,000 وعده داده شده نزدیک به دو هفته پیش توسط نخست وزیر عمران خان.

حتی به تعداد موارد جدید افزایش تصاویر در روزنامه های محلی نشان داد تعداد زیادی از مؤمنان حضور برخی از پاکستان مساجد تنها با پراکنده نشانه های اجتماعی فاصله قوانین اعمال شده توسط دولت که آن را حاضر به تعطیل کردن مساجد در ماه رمضان نماز و روزه در ماه است.

خان دولت نیز نشان می دهد ممکن است سهولت مستند قوانین حاکم بر خرده فروشی مغازه ها پیش از تعطیلات عید فطر ul که نشانه پایان ماه رمضان در اواخر این ماه.

پزشکان در نقاط مختلف کشور باید تصمیمات سختگیرانه تر مستندات هشدار انفجار عفونت خواهد پایمال کردن این کشور در مبارزه امکانات مراقبت های بهداشتی است که تعداد سختی 3,000 تخت های مراقبت ويژه سراسر کشور.

___

SANTA FE, N. M. — مدرن و پست تجارت در جنوب حومه ملت ناواهو بود در مستند بیش از آخر هفته تحت تماشای از سرباز گارد ملی و پلیس دولت برای تضعیف غیر ضروری سفر و تجارت به عنوان محلی coronavirus عفونت افزایش می یابد.

با استناد به مفاد دولت Riot Control Act, New Mexico رژیم صهیونیستی است. میشل Lujan گریشام دستور ساکنان گالوپ به باقی می ماند خانه به جز در مواقع اضطراری و مسدود شدن جاده های منتهی در داخل و خارج از شهر به سفر غیرضروری و هر گونه وسایل نقلیه حمل بیش از دو نفر است.

محدودیت استقبال شد محلی و مقامات دولتی که به تماشای COVID-19 عفونت گسترش به خانه های سالمندان و افراد بی خانمان جمعیت و نیز پایمال بیمارستان در بخش مراقبت های ويژه منجر coronavirus بیماران منتقل شود به آلبوکرک.

برخی از بازدید کنندگان گرفتار کردن گارد خود را به عنوان آنها سفر از ملت ناواهو به پشته تا در منابع تنها برای پیدا کردن تمام بخش های گالوپ خارج محاصره به عنوان فروش محدود شد به مواد غذایی و دیگر کالاهای ضروری.

"آنها نمی به ما بگویید که در رادیو و تلویزیون یا هر چیز گفت:" پاتریک Sandoval از Ganado, آریزونا که در جستجوی غذا بازی ها, نوزاد دستمال مرطوب و دیگر موارد برای خانواده و همسایگان. "شما نمی پیدا کردن تا زمانی که شما در آن وجود دارد که آن را فقط در موارد ضروری."

___

لس آنجلس — اپرا وینفری را نگه می دارد به روز با کروناویروس, اخبار, اما او اغلب با تمرکز توجه خود را بیشتر روی مثبت "اعمال شجاعت" در حالی که در مستند در طول بیماری همه گیر.

رسانه ها مغول گفت: شب جمعه است که او می خواهد مردم به هضم روزانه اطلاعات عاقلانه در طول تماس برای متحد کردن 24 ساعته livestream جهانی امداد رسانی رویداد. او در میان 200 ستاره نکردم شرکت کنندگان از جمله رئیس جمهور بیل کلینتون و جولیا رابرتز برای شرکت در این رویداد.

این رویداد آغاز شد برای کمک به الهام بخش مردم را به تحمل و غلبه بر چالش های کروناویروس بیماری همه گیر.

"من باید یک رژیم غذایی و موفق چگونه من در زمان نیوز" گفت: وینفری در شب جمعه از خانه که در آن او شده است خود quarantining با سه نفر دیگر برای نزدیک به 50 روز است. او گفت که او امیدوار است این رویداد می تواند کمک به جهانی بهتر تبدیل.

"اگر شما آن را ترک در تمام زمان — به عنوان من می دانم که برخی از مردم — شما مصرف خواهد شد توسط تحریک هیستری سردرگمی و ثابت احساس وحشت و نگرانی که قرار داده شده است به گوشی خود را در خانه و به روح خود" او ادامه داد. "من را انتخاب کرده اند به تمرکز بر روی بسیاری از اعمال شهامت و شجاعت و عزم و مردم نیست."

هر یک از شرکت کنندگان را پاسخ به تماس ها در راه خود را چه از طریق انجام یک آهنگ های یک داستان و یا ارائه یک نماز.

___

هونولولو هاوایی سرهنگ رژیم صهیونیستی است. جاش سبز روز جمعه گفت دولت در حال حرکت به "فاز 2" از تلاش خود در برابر coronavirus در حال حاضر که آن را با موفقیت کاهش میزان عفونت های جدید و "مسطح منحنی."

سبز گفت: در یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی که کم فعالیت های در معرض خطر مانند الکتيو با روش های پزشکی در حال از سرگیری و مقامات در چند هفته آینده را در نظر بگیرند اجازه متوسط-فعالیت های در معرض خطر.

"می تواند ما ورزشگاه باز ؟ می توانید رستوران ها که فراموش اجتماعی فاصله باز ؟ این چیزی است که ما در حال کار بر روی" سبز گفت.

گام بعدی پس از این فعالیت ها خواهد بود "خطر بالاتر چیزهای" مانند گردهمایی های زیادی از مردم و بارها او گفت:.

روز جمعه هاوایی گزارش یک مورد جدید از COVID-19 به صورت تجمعی در مجموع 619. شانزده نفر کشته شده اند.

رژیم صهیونیستی. دیوید Ige توسعه یافته دولت stay-در-خانه سفارش از طریق مه 31. 14-روز قرنطینه برای ورود مسافران در دولت نیز باقی مانده است در اثر.

___

ققنوس — چهل و شش دولت اصلاحات کارکنان در آریزونا را آزمایش مثبت برای coronavirus مقامات گفت: جمعه شب پس از امتناع هفته به مشخص کنید که چگونه بسیاری از کارگران به قرارداد ویروس.

آریزونا وزارت اصلاحات توانبخشی و هنگام ورود دوباره گفت: 24 کارکنان که تست مثبت از بهبود. آژانس نمی بلافاصله در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا هر یک از کارکنان کشته شده بود به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

در اوایل این هفته, اصلاحات مقامات کاهش یافته است می گویند که آیا هر یک از زندانیان که آزمایش مثبت برای این ویروس فوت کرده حتی اگر بازرسان پزشکی و یک وکیل گفت: سه زندانی کرده بود درگذشت. در شب جمعه, اصلاحات گفته شده اند وجود دارد چهار بالقوه COVID-19 مرگ و میر در میان زندانیان است.

چهل و پنج زندانی را آزمایش مثبت برای این ویروس که از شب جمعه است. وزارت اصلاحات قبلا گفته 50 زندانیان تا به حال آزمایش مثبت و نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای توضیح دهد که چرا کل تنظیم شده.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی گزارش کرده است شش تازه موارد جدید کروناویروس در ادامه هفته بیست و خط زیر 100.

عفونت در ادامه به افول در سخت ترین ضربه در شهر Daegu که در آن هیچ مورد جدید تشخیص داده شد.

آمار و ارقام منتشر شده توسط کره جنوبی را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در روز شنبه به ارمغان آورد چهره های ملی به 10,780 موارد و 250 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

حداقل 1,081 موارد مرتبط شده اند به ورود بین المللی اما در این موارد نیز کاهش یافته است در هفته های اخیر به عنوان دولت تقویت کنترل مرز مانند اجرای 14 روز قرنطينه در تمام مسافران از خارج از کشور.

با آن caseload کند مقامات دولتی شده اند و آرامش اجتماعی فاصله دستورالعمل و تغییر تمرکز به کاهش شوک در اقتصاد است. در طول سه ماه اول سال اقتصاد آن دیدم بدترین رکود از اواخر سال 2008 به عنوان همه گیر آمار هر دو مصرف داخلی و صادرات.

مقامات بهداشتی هنوز هم به افزایش نگرانی در مورد گسترده تر "آرام گسترش" است و برنامه ریزی آنتی بادی آزمایش به یاد بگیرند که چگونه گسترده این ویروس است.

___

دوور دل. — فعالان خارج دلاور خانه ملت در روز جمعه خواستار آن است که به لیبریا جان کارنی لغو محدودیت او تحمیل شده بر افراد و کسب و کار در تلاش برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

بیش از 400 نفر به مبارزه طلبیده کارنی را ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر و حکم نیاز به اجتماعی فاصله و با پوشیدن پوشش صورت در عمومی. این تجمع قبل بود توسط یک بازی پر سر و صدا پرچم تکان دادن رژه وسایل نقلیه به آرامی گردان کنگره و قوه مقننه بازار.

"این رفتن به اجازه دهید او را می دانم که ما خوشحال نیست حداقل" گفت: لایحه Hinds از نیوآرک. "بسیاری از مردم صدمه دیده است این مستند. از دست دادن شغل خود را از دست دادن کسب و کار خود را. ... این است که یک زندگی در حال تغییر رویداد برای همه در دلاور."

کارنی گفت که او می داند مردم در حال نا امید شدن اما او به نظر می رسید unswayed توسط تظاهرات.

"همه حق ابراز نظر و مردمی در حال انجام است," او گفت:. "من حدس می زنم من می خواهم که امیدوار است که معترضان در اینجا برای بیان قدردانی خود را برای آنچه که ما انجام می دهیم و حمایت خود را برای آنچه که ما در حال انجام است. اما بدیهی است که ما می شنویم و درک مخالفت خود را و اشتیاق خود برای بازگشت به کار."

___

المپیا بشویید. — واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee می گوید او گسترش دولت coronavirus اقامت در خانه سفارش از طریق حداقل مارس 31.

این فرماندار دموکرات روز جمعه گفت او را به سهولت محدودیت در چهار مرحله شروع با اجازه دادن به خرده فروشی منظقه وانت, فروش خودرو و کارواش در اواسط ماه مه.

وجود خواهد داشت حداقل سه هفته بین هر فاز هر چند Inslee گفت: برخی از استان ها با کاهش تعداد موارد و مرگ و میر ممکن است قادر به باز کردن بخش هایی از اقتصاد خود را هر چه زودتر اگر تایید شده توسط وزارت بهداشت ،

واشنگتن تا به حال این ملت برای اولین بار تایید کرد COVID-19 مورد در ماه ژانویه به عنوان اولین مرگبار خوشه ای در سیاتل-منطقه خانه سالمندان است. Inslee در ماه مارس بود که در میان اولین فرمانداران به موضوع فراگیر اجتماعی-فاصله قیمومیت.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او امیدوار است که تعداد کل COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده خواهد بود زیر 100000.

حتی که او اذعان کرد روز جمعه یک "وحشتناک شماره."

مغلوب ساختن پیشی جستن را پیش بینی انتظار می رود ایالات متحده مرگ و میر را در طول زمان تغییر و او بارها و بارها استفاده کرده است بالا تخمین می زند به صورتی که دولت او اقدامات به خصوص او تصمیم به محدود کردن سفر از چین باید زندگی را نجات داد. اقدامات خود را به چالش کشیده شده توسط دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی که باید در مورد شکایت از کمبود تست لوازم و تجهیزات ایمنی برای پزشکان و پرستاران.

در مارس 29, دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار نشان داد مدل طرح ریزی و میر ناشی از 100,000 به 240,000 آمریکایی با فرض اجتماعی فاصله تلاش ها ادامه دارد.

در همان زمان او گفت: اپیدمیولوژی مدل در ابتدا پیش بینی کرده بود مورد بدترین سناریو از 1.5 میلیون تا 2.2 میلیون مرگ و میر در ایالات متحده بدون کاهش تلاش های اجتماعی مانند فاصله دست شستن و ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است.

به زودی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن شروع سرمایه گذاری قماری که 100,000 رقم بیرونی محدود می کند. بعد او تکیه بیشتر به سمت طرح 60,000 اما که در حال حاضر شده است تحت الشعاع فعلی مرگ و میر بیش از 64,000. روز دوشنبه او فکر 60,000 یا 70,000.

در رویداد روز جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "شاید زندگی میلیون ها نفر از" ذخیره شده اند با خاموش کردن اقتصاد است.

___

کلمبیا, S. C. — کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر می گوید: او به پایان خواهد رسید و دولت stay-at-home منظور در روز دوشنبه.

مک مستر در اطلاعیه آمد همان روز بسیاری از هتل های نزدیک به دولت در سواحل می تواند بازگشایی و پارک دولت قفل دروازه های خود را برای اولین بار در بیش از یک ماه است.

خواه فرماندار همچنین گفت: هوای مناطق ناهار خوری ها و رستوران ها می تواند بازگشایی دوشنبه به عنوان طولانی به عنوان آنها به دنبال سخت فاصله مورد نیاز, محدود کردن جداول به بیش از هشت نفر و پاکسازی صندلی و میز پس از هر مشتری است.

هتل ها در دولت محبوب ترین مقصد توریستی گل تلفونی ساحل تنها می تواند افتخار رزرو در حال حاضر ساخته شده قبل از COVID-19 همه گیر تا زمانی که ممکن است 15. سپس آنها می توانید جدید رزرو.

مقامات شهرستان در حال نیاز هتل ها برای محدود کردن مهمان آسانسور به یک فرد یا خانواده و همه باید ماسک می پوشند. که می تواند آن را نچسب برای برخی از مهمانان در آلاینده 15 - یا 20-داستان استراحتگاه که نقطه منطقه است.

___

SALEM, سنگ. — رژیم صهیونیستی. کیت براون می گوید اورگان راه اندازی خواهد شد بلند پروازانه COVID-19 تصادفی تست برنامه آن را به عنوان آماده به بازگشایی اقتصاد است.

برنامه انجام خواهد شد در یک همکاری با اورگان بهداشت و دانشگاه علوم. یک درخواست برای داوطلبان خواهد اواسط ماه مه.

هنگامی که هر یک از 100,000 داوطلبان توسعه COVID-19 علائم آنها را آزمایش می شود. کارشناسان می گویند این آزمایش تصادفی کمک می کند تا تعیین کند که در آن ویروس است واقع در اورگان.

چند ایالت دیگر شروع به آزمایش مشابه اما اورگان "این فرصت را برای سرعت بخشیدن به تاثیر و یادگیری از اطلاعات" اورگان بهداشت و دانشگاه علوم رئیس جمهور Danny Jacobs گفت.

براون از حزب دموکرات نیز گفت: برخی از مناطق روستایی Oregon شهرستان وجود دارد که در آن تقریبا صفر coronavirus موارد می تواند شروع بازگشایی به آرامی شروع ممکن است 15.

___

BATON ROUGE, La. — لوئیزیانا رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز می گوید که او نمی پیش بینی مسلح معترضان اخلال قانونگذاران زمانی که یک coronavirus-قطع جلسه قانونی رزومه دوشنبه.

این فرماندار دموکرات اشاره کرد که بازدید کنندگان مجاز نیست برای آوردن سلاح گرم به لوئیزیانا کاپیتول.

"من نمی توانید ببینید که. بدیهی است که ما باید برخی از افراد در سراسر کشور که می خواهند به صدای نظرات خود را که متفاوت از معدن در حال حاضر با توجه به ضرورت از اقامت در خانه سفارش دهید. و آنها فرصت کافی برای انجام این کار" ادواردز گفت.

"من از آن دسته از افراد برای انجام این کار مناسب و به شیوه ای امن. اگر آنها که پس از آن وجود خواهد داشت نه هر گونه مشکلی مثل شما دیدم در میشیگان."

___

AUSTIN, تگزاس, تگزاس,' بازگشایی در جریان است با کم پر از مراکز خرید و یک مرد در مواجهه با اتهام جنایت برای هل دادن یک پارک رنجر به دریاچه.

ویروس جدید و میر در تگزاس نیز کاهش یافته و جمعه یک روز پس از یک روز رکورد 50 تلفات راه اندازی شد در آستانه کالیفرنیا ، گرگ ابوت بلند کردن اجسام stay-at-home سفارشات. بیش از 120 نفر کشته شده اند بیش از سه روز گذشته در تگزاس بدترین کشش پس از دولت اول coronavirus مورد در ماه مارس است.

اما ابوت که نیست و در عین حال اجازه می دهد سالن مو و یا ورزشگاه را باز می گوید بستری شدن در بیمارستان ثابت باقی می ماند و عفونت نرخ پایین.

در Austin, پلیس می گویند 25 ساله بود به اتهام اقدام به حمله به یک کارگر خدمات پس از یک ویدیو ارسال شده در رسانه های اجتماعی نشان داد یک شهر پارک رنجر گرفتن هل به آب روز شنبه در حالی که درخواست جمعیت به نگه داشتن 6 پا از فاصله.

این ویدئو نشان می دهد shirtless parkgoers برخی در لباس های شنا و خنده شنیده می شود پس از پارک رنجر تحت فشار قرار دادند به آب های کم عمق نزدیک ساحل. Austin پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه در بیانیه ای گفت این بود "غمگین" توسط حادثه.

___

HARRISBURG, Pa. — رژیم صهیونیستی. تام گرگ جمعه اعلام کرد که 24 استان ها در روستایی در شمال شرق پنسیلوانیا را ببینید برخی از امداد رسانی از دقیقترین سفارشات برای ساکنان به ماندن در خانه و کسب و کار به عنوان بخشی از یک استراتژی به سرعت گسترش coronavirus.

شهرستان ها دیده می شود به مراتب کمتر virus عفونت و مرگ و میر بیشتر از بقیه از دولت است.

این تغییرات را به اثر بعدی جمعه, مه 8 و تحت تاثیر قرار حدود 1.5 میلیون پنسیلوانیا 12.8 میلیون نفر. اقامت در خانه سفارشات خواهد بود برداشته و مغازه های خرده فروشی می تواند شروع به بازگشایی هر چند ورزشگاه آرایشگری ناخن سالن قمار, تئاتر و دیگر مانند سالن های بسته باقی خواهد ماند و محدودیت های دیگر را در محل باقی می ماند.

دولت بزرگترین شهرهای فیلادلفیا و پیتسبورگ باقی خواهد ماند و تحت دموکراتیک فرماندار دقیقترین سفارشات.

Coronavirus آلوده بیش از 45,000 پنسیلوانیا ساکنان کشته و حدود 2,300 با توجه به آخرین بخش بهداشت آمار.

___

مسکو — روسیه وزیر از ساخت بیمارستان بستری شده است برای درمان عفونت کروناویروس دوم مقام عالی رتبه آلوده در دو روز.

ساخت و ساز وزیر ولادیمیر Yakushev را تحت درمان در مسکو بیمارستان وزارت روز جمعه گفت با توجه به آژانس های خبری.

معاون ساخت و ساز دیمیتری وزیر ولکوف نیز مبتلا به این عفونت گزارش گفت:.

نخست وزیر میخائیل Mishustin روز پنجشنبه گفت او قرارداد ویروس.

روسیه گزارش خود را بزرگترین روز به روز بر تعداد منقول در جمعه حدود 8,000 موارد جدید. تقریبا 115,000 موارد ثبت شده در سراسر کشور.

___

ALBUQUERQUE, N. M. — فرماندار نیومکزیکو استناد دولت Riot Control Act روز جمعه او به عنوان مهر و موم کردن تمام جاده های غیر ضروری ترافیک در شهر گالوپ برای کمک به کنترل افزایش شیوع کروناویروس در سابق پست تجارت شهرستان در حومه ملت ناواهو.

لیبریا میشل Lujan گریشام نیز اعلام کرد که بان کی مون در روال گردش و لازم است که کسب و کار نزدیک از 5 p. m. به ساعت 8 صبح در شهرستان حدود 70,000 مردم است.

COVID-19 عفونت نرخ گالوپ و اطراف McKinley شهرستان آن را به یکی از بدترین ایالات متحده نقاط مهم برای این بیماری همه گیر به عنوان بیماران پایمال مراقبت های ویژه امکانات.

Lujan گریشام گفت: این ویروس اجرا amok در McKinley شهرستان و فیزیکی فاصله است نگهداری نمی شود در میان ساکنان.

"یک مشکل در یک قسمت از کشور ما با این ویروس مسری است یک مشکل برای ما تمام دولت," او گفت:.

___

چسترفیلد, Mo. — ساکن حومه سنت لوئیس خانه سالمندان است که تصور می شود یکی از قدیمی ترین افراد در جهان به زنده ماندن coronavirus.

رودی Heider تا به حال دو دلیل برای جشن در روز پنج شنبه — او تبدیل 107 و او را ضرب و شتم COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. بستگان آمده نمی تواند به اتاق خود در دوستی ایجاد کرد در چسترفیلد, میسوری, اما جمع آوری شده در خارج از پنجره خود را در حالی که Heider لذت می برد یک تکه از دسر مورد علاقه پای لیمو.

Heider گفت: او به نظر می رسد به جلو به قادر بودن با خانواده و دوستان دوباره.

Heider نوه جانت Heider از سیاتل به نام پدر بزرگ او "شگفت انگیز است."

"من تا به حال به او بگویید که او را از طریق زندگی می کردند آنفولانزای اسپانیایی دو جنگ جهانی سکته مغزی در 100 سال پیر و شکسته مهره در 104 سال است که او نمی خواهد به از دست دادن به COVID-19 و او به پایان رسید تا ضرب و شتم آن را," او گفت:.

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد-دبیر کل می گوید: COVID-19 همه گیر است و باعث "بی حد و حصر از ترس و درد و رنج" برای مردم در سراسر جهان که در حال مرگ هستند در یک نرخ بالاتر و به خصوص برای کسانی که بیش از سن 80 که مرگ و میر به میزان پنج برابر متوسط جهانی است.

آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در روز جمعه گفت که فراتر از خطرات بهداشتی "این بیماری همه گیر است که قرار دادن افراد مسن بیشتر در معرض خطر فقر" با خصوص تاثیر مخربی بر روی افراد سالمند در کشورهای در حال توسعه.

U. N. ارشد راه اندازی 16-صفحه سیاست جلسه در مورد تاثیر COVID-19 در افراد مسن با چندین پیام های کلیدی از همه مهمتر این که "هیچ فرد جوان یا پیر است مصرفی" و "افراد مسن باید از همان حقوق به زندگی و سلامت به عنوان هر کس دیگری."

اشاره به این حادثه تلخ نیز نامیده می شود برای بهبود حمایت اجتماعی و "دقیق تلاش" برای استفاده از فن آوری دیجیتال برای رسیدن به افراد مسن تر که ممکن است به صورت درد و رنج بزرگ به دلیل انزوا و محدودیت در حرکات خود را.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن