آخرین: شیلی برطرف مستند سفارشات با وجود انتقاد

توسط آسوشیتد پرسSANTIAGO, شیلی — شیلی دولت کاسته مستند سفارشات در بیش از 1 میلیون نفر در بیشتر سانتیاگو منطقه

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

SANTIAGO, شیلی — شیلی دولت کاسته مستند سفارشات در بیش از 1 میلیون نفر در بیشتر سانتیاگو منطقه با وجود انتقاد از برخی کارشناسان بهداشت و درمان.

جمعه را سفارش به معنی ساکنان در هفت منطقه شهری 32 مناطق می تواند خانه را ترک بدون به دنبال کسب اجازه از دوشنبه تا جمعه باز کردن کسب و کارهای کوچک و رفتن به محل کار — تا زمانی که محل کار خود را در یک منطقه که در آن محدودیت های اعمال شده کاسته.

کسب و کارهای بزرگ تئاتر و کافه ها بسته باقی می ماند و یک حکومت نظامی در نیروی از 10 شب تا 5 صبح

شهری سانتیاگو به عنوان یک کل دارای 8 میلیون نفر از این کشور 19 میلیون نفر است. منطقه مرکز شهر خود را همچنان تحت مستند.

شیلی در رتبه هشتم را در جهان در تایید COVID-19 موارد سرانه با 350,000 موارد و بیش از 13000 مرگ و میر.

خصوصی فکر می کنم تانک Espacio Público شکایت کرده است که دولت با کاهش محدودیت های اعمال شده بر خلاف مشاوره از کارشناسان.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— معلمان اتحادیه در ایالات متحده پشتیبانی قابل توجه اگر نا امن برای بازگشت به مدرسه

— فلوریدا گزارش بیش از 9000 جدید ویروس موارد

— یونان می گوید این اجازه خواهد داد که کشتی کروز سفر در اوت. 1.

— رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به هل دادن اثبات نشده ادعا می کند که ضد مالاریا مواد مخدر است یک درمان موثر برای coronavirus. او همچنین lobbing حملات جدید در اعتبار Dr. Anthony Fauci, ملت پیشرو بیماری های عفونی متخصص.

— بریتانیا موثر بان کی مون در سفر به اسپانیا بعد از یک شکوفایی در coronavirus موارد در این کشور جنوب شرق است و با چکش صفحه اصلی l ack جامع اروپا-رویکرد گسترده به سرکوب ویروس.

— Dr. Anthony Fauci می گوید: Miami Marlins' coronavirus شیوع بیماری می تواند به خطر اندازد فصل لیگ بیس بال اما او باور ندارد بازی نیاز به توقف در حال حاضر.

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

____

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

KANSAS CITY, Mo. — کانزاس سیتی شهردار Quinton لوکاس گفت: در یک صدای جیر جیر که او شرکت در یک تماس پنج شنبه با دکتر دبورا Birx کاخ سفید Coronavirus نیروی کار و چندین میانه شهرداران که در حال دیدن گزارش موارد افزایش در بخش سوخت افزایش موارد در میان بزرگسالان جوان است.

لوکاس گفت: توصیه هایی که پیشنهاد شد شامل کاهش داخل سالن ناهار خوری, صندلی ظرفیت و کاهش بار ساعت. کسانی که در میان محدودیت های که St. Louis County اعلام کرد این وضع با شروع در 5 p. m. دوشنبه.

"شهردار لوکاس و محلی مقامات بهداشتی را به طور جدی توصیه های دکتر Birx ادامه خواهد داد و بحث بیش از چند روز آینده در مورد گام های بعدی در شهر کانزاس COVID پاسخ تلاش های" لوکاس' سخنگوی مورگان گفت: روز سه شنبه گفت.

ایالت تعداد موارد تایید شده شروع به پریدن کرد دوشنبه توسط 1,123 به 43,050 با 1,201 مرگ و میر. تعدادی از عفونت است که تصور می شود به مراتب بالاتر از آنجا که بسیاری از افراد آزمایش شده است نیست و مطالعات نشان می دهد افراد را می توان با این ویروس آلوده بدون احساس بیمار.

___

بویزی آیداهو — سازمان هایی که برای حمایت از مدارس شهرستانهای county sheriffs و کسب و کار می گویند آنها می خواهند قانونگذاران به نام به جلسه برای ایجاد یک مسئولیت سپر برای محافظت در برابر COVID-19-مربوط به پرونده های حقوقی.

قوه قضائیه و قوانین کار گروه در روز سه شنبه صورت گرفت هیچ اقدام اما برنامه ای برای دیدار دوباره بعد از این هفته به نظر جمله بندی ممکن است قانون را به کالیفرنیا ، براد ، کمی تنها با اقتدار به تماس با یک جلسه ویژه.

سخنرانان گفت: این کار گروه که قانع کننده کودکان برای رفتن به مدرسه در طول همه گیر می تواند ترک مناطق باز به دعاوی باید به کودکان بیمار شدن. کلانترها می گویند نمایندگان انجام منظم وظایف نیز می تواند شکایت کرد.

___

اکلاهما, شهرستان Oklahoma رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt بازگشت به دفتر خود را دو هفته پس از آزمایش مثبت برای coronavirus.

Stitt را در صفحه توییتر وی را "خوشحالم که به پشت در زین" و تشویق مردم به طور منظم شستشو دست نگه دارید و اجتماعی دور و پوشیدن ماسک اگر فاصله امکان پذیر نیست.

اوکلاهما امور خارجه, وزارت بهداشت روز سه شنبه گزارش داد 1,089 به تازگی مورد تأیید و 13 مرگ و میر بیشتر. که به ارمغان می آورد کل مرگ و میر به 509.

تعداد واقعی موارد در ایالت اوکلاهما به احتمال زیاد بالاتر به دلیل تعداد کم از افراد تست شده و کسانی که بی اطلاع از آنها ممکن است این ویروس به دلیل تجربه آنها بدون علائم است.

___

کلمبیا, کارولینای جنوبی — South Carolina بزرگترین مدرسه منطقه می گوید نزدیک به یک سوم از دانش آموزان طرح نیست به حضور در مدرسه در فرد این سقوط.

بیش از 23,000 از 77,000 دانش آموزان در Greenville County School District برداشت های مجازی خود برنامه که نیاز به یک yearlong تعهد به ماندن در خارج از ساختمان مدرسه.

بسیاری از مناطق در دولت را تجربه مجازی مدارس قبل از, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس آنها را شکوفا به عنوان یک آموزش و پرورش جایگزین.

تنها آریزونا و تگزاس و کالیفرنیا و فلوریدا بالاتر نورد روزانه به طور متوسط از COVID-19 مرگ و میر در کارولینای جنوبی است. متوسط همواره ماند حدود 30 مرگ و میر پس از جولای 13, با توجه به وزارت امور خارجه وزارت بهداشت و کنترل محیط زیست.

خارج از مرکز پزشکی منطقه ای در Orangeburg ویژه چادر به عنوان یک خدمت "جایگزین مراقبت های سایت." چادر را خانه 12 تخت برای دوره نقاهت بیماران و بیمارستان می گوید آنها باید در دو یا سه هفته.

___

مونپلیه, ورمونت — رژیم صهیونیستی. Phil اسکات و ورمونت بالا و سلامت آموزش و پرورش مقامات می گوید سطح coronavirus در کشور کم است به اندازه کافی برای مدارس به رزومه فرد در آموزش.

اسکات می گوید او را شماره سفارش مدارس اجازه می دهد برای باز کردن سپتامبر. 8 هفته بعد از حد معمول به مدرسه محلی ولسوالی زمان بیشتری برای آماده سازی.

بسیاری از ورمونت مدارس برنامه ریزی برای بازگشایی با ترکیبی حضوری و آموزش از راه دور. یک چند در حال برنامه ریزی برای از سرگیری کامل-زمان آموزش با توجه به فرماندار.

همین Tinney رئیس ورمونت فصل از ملی انجمن آموزش و پرورش و آن 13,000-عضو معلمان اتحادیه می گوید: تاخیر در مدرسه باز شد و اولین گام خوب است.

ورمونت وزارت بهداشت گزارش سه مورد جدید از این ویروس در آوردن ایالت مجموع به بیش از 1,400. دولت نشده بود تایید مرگ در بیش از یک ماه با مجموع در 56.

___

آتن — یونان اعلام کرد که اجازه خواهد داد که کشتی کروز سفر در اوت. 1.

گردشگری وزارت می گوید کشتی نشات گرفته از شش پورت — پیرئوس ولس و Katakolo در سرزمین اصلی و جزایر رودز Iraklio در کرت و کورفو — شروع خواهد شد در روز شنبه.

در ضمن حفاظت مدنی اقتدار می گوید ماسک صورت اجباری خواهد بود روز شنبه برای کارکنان و مشتریان در تمام بسته های خرده فروشی از جمله مو و سالن زیبایی.

وزارت بهداشت در گزارش 52 عفونت های جدید پنج شنبه, آوردن تایید کل به 4,279. با یکی از جدید مرگ و میر می ایستد در 203.

___

بیروت لبنان — لبنان دولت دستور داده است تا از تعطیلی در کشور در بحبوحه افزایش coronavirus موارد است.

لبنان ثبت شده 141 موارد جدیدی از کروناویروس و سه بیشتر مرگ و میر به دلیل COVID-19 روز سه شنبه. جدید, شماره های بالا بردن تعداد موارد در لبنان به 4,023 و 54 مرگ و میر.

در روزهای اخیر سه رقمی موارد گزارش شد پس از این کشور بازگشایی شد تنها فرودگاه بین المللی و بسیاری از مردم بازگشت به زندگی عادی است.

دولت می گوید پنج روز جزئی مستند آغاز خواهد شد روز شنبه و پس از دو روز استراحت قبل از یکی دیگر از پنج روز جزئی مستند. در طول مستند استخرهای سرپوشیده بارها مراکز و بانک ها و کلوپ های شبانه و بازار بسته خواهد شد.

لبنان تا به حال شامل ویروس پس از اولین مورد گزارش شده است در اواخر فوریه. این مستند برداشته شد در تلاش برای کاهش بحران اقتصادی شدید.

___

سنت پترزبورگ فلوریدا. — فلوریدا گزارش شده بیش از 9000 coronavirus موارد شنبه و جدید روزانه بالا 191 مرگ و میر.

که به ارمغان می آورد کل عفونت های نزدیک به 442,000 و بیش از 6,100 تایید مرگ با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان. رکورد قبلی روزانه coronavirus مرگ و میر در فلوریدا 173 هفته گذشته است.

تعداد بیماران تحت درمان در بیمارستان های ایالت برای coronavirus ثابت بود طی 24 ساعت گذشته در بیش از 9000 — پایین از حدود 9,500 یک هفته پیش.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می گوید او فکر کردن در مورد باز کردن خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک به ملاقات است. جمهوری خواه می گوید سریع coronavirus آزمون می تواند اطمینان حاصل شود بازدید کنندگان آلوده نیست.

در فلوریدا بوده است وجود دارد 2,760 تایید مرگ از ساکنان و کارکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات.

___

ریو گراند سیتی تگزاس -- برخی از مناطق ضربه طوفان هانا در جنوب تگزاس بیش از آخر هفته باقی می ماند در میان ملت بدترین نقاط داغ برای coronavirus.

استار در شهرستان ریو گراند دره تا به حال بیش از 1800 COVID-19 مورد در روز سه شنبه. این شهرستان تنها بیمارستان که کمتر از 50 تخت و بدون مراقبت ويژه بوده و در ظرفیت برای هفته ها.

هانا را شلاق باد و باران پایه پزشکی حمل و نقل هلیکوپتر برای روز خروج پزشکان قادر ترابری مهم ترین بیماران به درمان در جاهای دیگر.

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت گفته او نگران است که طوفان مردم مجبور به جمع آوری در گروه های در داخل خانه به سوار شدن به آن را که می تواند منجر به بیشتر ویروس گسترش یافته است.

مقامات محلی باید التماس کرد با ابوت برای هفته اجازه می دهد تا ماسک صورت و تعطیلی کسب و کار.

تگزاس مقامات بهداشت روز دوشنبه خود تجدید نظر جمع آوری داده ها در coronavirus مرگ و میر اضافه کرد تقریبا بیش از 700 قبلا گزارش شده است. مرگ در حال حاضر تلفات می ایستد در 5,713.

___

شیکاگو — مردم سفر از میسوری, ویسکانسین, نبراسکا و داکوتای شمالی به شیکاگو را به قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود و یا در صورت امکان جریمه شروع جمعه.

آخرین گسترش اعلام کرد روز شنبه به ارمغان می آورد تعداد کل تحت تاثیر متحده به 22.

شیکاگو مقامات صادر قرنطینه منظور در اوایل ماه جولای. در ابتدا آن اعمال شده به مسافران از 15 متحده بوده ولی در هفته به روز شده بر اساس افزایش تعداد موارد تایید شده از coronavirus.

سه نفر از پنج کشور هم مرز با ایالت ایلینوی هستند به ترتیب شامل; آیووا ذکر شده در به روز رسانی قبلی. شیکاگو مقامات اذعان ویسکانسین ورود می تواند پیچیده تر است.

دکتر آلیسون Arwady کمیسر شیکاگو وزارت بهداشت می گوید: ساکنان شهر که در ویسکانسین و یا بالعکس می توانید از ادامه رفت و آمد اگر مورد نیاز است اما باید محدودیت فعالیت های خود را.

___

BATON ROUGE, La. — لوئیزیانا است سرکوب متخلفان از رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز' coronavirus محدودیت.

دولت از الکل و تنباکو کنترل yanked مجوز از چهار میله در بر داشت در نقض دموکراتیک فرماندار منظور محدود کردن میله به بایگانی اطلاعات و تحویل.

این سازمان روز دوشنبه اعلام کرد آن را به حال تعلیق مجوز برای میله های زندان در جزیره بزرگ, Lake Charles, گونزالس و هاروی پس از بازرسان دولتی یافت کسب و کار بارها و بارها فروش نوشیدنی به مشتریان که ماند در محل.

کسب و کار قادر به خدمت به الکل تا جلسات به درخواست خود موارد در اوت. 5 و اوت. 6. آنها می توانند در صورت اجازه تعلیق تا 30 روز.

قوی تر اجرای می آید به عنوان coronavirus موارد همچنان در اوج در لوئیزیانا. دولت که قبلا کاهش گسترش است یکی از این کشور بالاترین سرانه میزان عفونت.

___

آلبانی, n. y. — نیویورک فرماندار "وحشت زده" توسط ویدئوها نشان دادن جمعیت ایستاده نزدیک به هم در Hamptons کنسرت های موسیقی الکترونیک duo The Chainsmokers بیش از آخر هفته.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو نوشت: در یک شنبه شب جیر دولت و وزارت بهداشت انجام خواهد شد بررسی "فاحش اجتماعی فاصله نقض."

کومو مشترک اجتماعی و رسانه های تصویری که دارای بیش از 6 میلیون انداز نشان داد که جمعیت زیادی از مردم ایستاده و درختان در نزدیکی مرحله. این ویدئو نشان می دهد شرکت کنندگان که به نظر می رسد به پوشیدن ماسک, اما بسیاری از افراد ایستاده بودند نزدیک تر از 6 فوت (2 متر).

فرماندار دولت که زمانی کانون بیماری همه گیر در ایالات متحده گفته است شهروندان مراقب باشند و کمک به حفظ coronavirus عفونت نرخ نسبتا مسطح در نیویورک است.

___

HARTFORD, Conn. — زندانیان فدرال در کانکتیکات توافق کرده اند که برای حل و فصل یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام متهم مسئولان زندان از شرایط نا امن در طول coronavirus.

اطلاع از این توافق مربوط به زندانیان در فدرال تادیبی موسسه در دنبوری واصل شد دوشنبه در دادگاه فدرال در هارتفورد و باید مورد تایید یک قاضی. زندانیان' وکلا می گویند حل و فصل نیاز به اداره زندانها به سرعت شناسایی پزشکی آسیب پذیر زندانیان و آزادی آنها را به خانه بردهاند.

پس از همه گیر شروع, 89 زندانیان و 61 کارکنان در دنبوری بهبود از ویروس و یک زندانی کشته شدند. زندان خانه های حدود 1000 نفر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب