آخرین: کالیفرنیا در مقابله با ماسک ساز

توسط آسوشیتد پرسساکرامنتو, کالیفرنیا. — کالیفرنیا را صرف اضافی $315 میلیون دلار در ماسک محافظ از طریق قرارداد

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

ساکرامنتو, کالیفرنیا. — کالیفرنیا را صرف اضافی $315 میلیون دلار در ماسک محافظ از طریق قرارداد با یک تولید کننده چینی.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد که مقابله با BYD در روز چهارشنبه به عنوان او تبلیغ کالیفرنیا در تلاش برای تهیه ماسک برای مراقبت های بهداشتی و دیگر کارگران ضروری.

Newsom امضا 1 میلیارد دلار قرارداد با BYD در ماه آوریل و برای اولین بار ماسک شروع به ورود در ماه گذشته پس از تاخیر.

Newsom گفت: کالیفرنیا به زودی راه اندازی یک مناقصه رقابتی فرآیند سعی کنید برای دریافت بیشتر ماسک در قیمت های پایین تر. اما او همچنین اذعان ماسک نیست همیشه به کارگران که به آنها نیاز دارید و متعهد تر و تهاجمی دولت پاسخ.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— فلوریدا می افزاید: نزدیک به 10 ، 000 جدید کروناویروس موارد

— رئیس جمهوری برزیل هنوز تست مثبت برای ویروس

— مطالعه: نزدیک به نیمی از اسپانیایی ها به دست اورد وزن در طول مستند

— کالیفرنیا تایید coronavirus موارد باید در صدر 409,000 بیش نیویورک برای ترین در کشور است. اما کالیفرنیا حدود 8,000 مرگ و میر در مقایسه با نیویورک 32,000.

— شهردار واشنگتن دی سی خواهد صدور یک فرمان اجرایی ساخت ماسک صورت اجباری در خارج از خانه. شهردار موریل Bowser خود می گوید: منظور خواهد شد شامل ممکن است جریمه برای نقض.

— یک نظرسنجی جدید می یابد و تعداد بسیار کمی از آمریکایی ها فکر می کنم مدارس باید بازگشت به حالت عادی عملیات در پاییز امسال حتی به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را هل می دهد به صورت کامل بازگشایی. این نظرسنجی که از آسوشیتد پرس-NORC مرکز امور عمومی است.

___

دنبال AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

برازیلیا, برزیل — برزیل را به وزارت بهداشت گزارش کرده است یک رکورد 67,860 تایید coronavirus موارد بیش از 24 ساعت گذشته.

قبلی خوانده شده را علامت به صورت یک روز بود 54,771 مجموعه ژوئن 19.

جدید بالا گزارش روز شنبه می آید, به عنوان برخی از مناطق آمریکای جنوبی هستند بخشی از بازگشایی برای کسب و کار در حالی که دیگران که قبلا کنترل گسترش ویروس در حال دیدن را افزایش می دهد.

برزیل شمارش بیش از 82,700 مرگ و میر ناشی از COVID-19 و 2.2 میلیون تایید عفونت.

یکی از آلوده است رئیس جمهور Jair Bolsonaro که گفت شنبه که او دارای آزمایش مثبت برای ویروس برای سومین بار در دو هفته.

___

دالاس — Southwest Airlines به زودی تست دوربین های حرارتی به نقطه مسافران که در حال اجرا هستند یک تب یک علامت COVID-19.

آزمون شروع خواهد شد در اوایل ماه اوت در دالاس زمینه عشق و اجرا یک تا سه ماه.

شهرستان و مقامات هواپیمایی گفت: در اولین مرحله از آزمون, متوسط خوانش نمی توان به افراد است. به جای ایده این است که به بررسی دوربین های که در آن آنها باید قرار داده شده و چگونه حرارتی غربالگری می تواند بر جریان ترافیک در محل بازرسی.

غرب می گوید که می خواهید تصمیم بگیرید بعد تست اضافی.

___

تالاهاسی فلوریدا. — فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می گوید وجود یک نیاز قوی برای بازگشایی مدارس است. او می گوید: نگه داشتن آنها بسته خواهد شد و منجر به افسردگی و انزوای اجتماعی و بالاتر از نرخ ترک تحصیل. با این حال او اضافه می کند که پدر و مادر باید قادر به نگه داشتن کودکان در خانه اگر آنها از ترس coronovirus.

در یک آدرس در یک دولت-اجرای کانال تلویزیونی چهارشنبه DeSantis همچنین گفت که اگر مدارس می خواهید به تاخیر در باز کردن و یا اجازه می دهد تا معلمان برای کار از راه دور آنها باید مجاز به انجام این کار.

فلوریدا صنفی معلمان به طرح دعوی به دنبال بلوک آنچه در آن خواستار "بی پروا و ناامن بازگشایی" از مدارس دولتی به صورت چهره به چهره آموزش.

فرماندار اذعان کرد وجود دارد نگرانی در مورد بازگشت کودکان به مدرسه اما افزود که "این نیز باید پرسید که چگونه امن آن است که به نگه داشتن مدارس بسته شده است."

___

ققنوس آریزونا بالا آموزش و پرورش رسمی می گوید: دولت در مدارس باید تقویت شود تا بازگشایی دانشگاه ها برای سال تحصیلی جدید بر بهداشت عمومی داده به جای ارتکاب خاص در حال حاضر به بازگشایی خرما.

سرپرست آموزش عمومی کتی هافمن می گوید: او مشخص شده است در او اولویت را به رژیم صهیونیستی است. mlb. او انتظار می رود به اعلام مراحل بعدی برای مدرسه reopenings این هفته است.

Ducey قبلا اعلام کرده است که مدارس نمی خواهد بازگشایی تا Aug. 17 هفته پس از آنها به طور معمول باز است. هافمن می گوید: مدارس نیاز به تضمین بودجه کامل برای آموزش از راه دور.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گسترده سرزنش در سراسر کشور افزایش coronavirus موارد اشاره به نژادی عدالت اعتراضات مسافران از مکزیک و جوان, نوار را برانگیخت.

برگزاری دومین جلسه توجیهی در این ویروس در بسیاری از روزها پس از سه ماه وقفه مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال روز چهارشنبه برای توضیح افزایش موارد تایید شده در سراسر کشور جنوب شرق و غرب است.

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید موارد در میان جوانان آمریکایی ها برای اولین بار شروع به افزایش "مدت کوتاهی پس از تظاهرات." او می گوید: این تظاهرات پس از مرگ جورج فلوید "احتمالا باعث گسترده تر آرامش از کاهش تلاش های سراسر کشور."

او همچنین می گوید: "افزایش قابل توجهی در سفر" در اطراف یادبود روز و تعطیلات تابستان بود و همچنین یک راننده از موارد جدید.

بیشتر او می گوید: "افراد جوان از نزدیک تجمع در بارها و احتمالا جاهای دیگر شاید سواحل" به احتمال زیاد نیز منجر به موارد جدید.

تهمت نیز مقصر می داند مسافران با عبور از مرز ایالات متحده و مکزیک برای خوشه و گفت موارد در مکزیک در حال افزایش.

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید دولت او ارائه اضافی $5 میلیارد به خانه های سالمندان که باید برن سهم نامتناسب از مرگ و میر در این بیماری همه گیر کوروناویروس.

مغلوب ساختن پیشی جستن از اعلام روز شنبه در کاخ سفید ، او گفت: این پول علاوه بر اقدامات دیگر مانند فشار به منظور تسهیل در تست از خانه سالمندان کارکنان و تعهد به اشتراک گذاری داده های بازرسی در پایین انجام خانه های پرستاری با مقامات دولت است.

کاخ سفید حرکت می کند به شرح زیر دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن اخیر رونمایی از یک خانواده مراقب طرح که با هدف تا حد زیادی گسترش و جایگزین یارانه به نهادی برای مراقبت از ضعیف افراد مسن است.

مردان در حال تجهیز نشدن پیام های خود را به سالمندان در برابر یک پس زمینه از فرسایش حمایت سیاسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن در میان آمریکایی های قدیمی تر.

___

کلمبوس, اوهایو, اوهایو و ایندیانا مینه سوتا ایالات آخرین به نیاز ساکنان ایالت به پوشیدن ماسک به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz یک فرمان اجرایی را امضا شنبه نیاز به Minnesotans به پوشیدن صورت پوشش در محیط داخلی کسب و کار و محیط داخل تنظیمات عمومی. سفارش اثر طول می کشد شنبه.

ایندیانا را یک ایالت ماسک صورت دستور شروع دوشنبه Gov. اریک هولکوم گفت. به منظور اعمال خواهد شد به هر کسی سنین 8 و در هر محیط داخلی و یا کسب و کار مناطق و در هوای فضاهای عمومی زمانی که به اندازه کافی فاصله نمی تواند حفظ شود.

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine اعلام کرد دولت این ماسک نیاز خواهد بود گسترش یافته در سطح ایالت. آن را به اثر می رود یکشنبه شب برای افراد 10 سال و بالاتر. او در برابر ساخت سفارش ایالتی اما گفت: بیشتر استان ها شاهد افزایش تعداد.

در اورگان دولتی کیت براون اعلام کرد او در حال گسترش است دولت ماسک منظور اعمال نیز به کودکان 5 سال و بالاتر. او همچنین کاهش ظرفیت برای میله, رستوران ها, کلیساها و دیگر مکان های سرپوشیده از 250 نفر به 100. جدید حکم رفتن به اثر جمعه. در حال حاضر هر کسی که 12 سال یا مسن تر باید پوشیدن ماسک

"هنگامی که ما می بینیم این تعداد افزایش یابد ما باید پاسخ" براون گفت.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: او را به صدور یک فرمان اجرایی ساخت ماسک صورت اجباری در خارج از خانه — یک گام بی سابقه در پایتخت کشور است.

___

اکلاهما, شهرستان Oklahoma بزرگترین مدرسه دولتی منطقه خواهد شد تاخیر شروع مدرسه آن سال توسط سه هفته و آموزش آنلاین حداقل تا نوامبر است.

هیئت آموزش و پرورش برای شهر اوکلاهما مدارس دولتی رای دادند برای به تاخیر انداختن شروع سال تحصیلی از اوت. 10 Aug. 31.

سرپرست شان McDaniel می گوید: "بهترین آموزش و پرورش است که ما باید معلمان و دانش آموزان به صورت چهره به چهره و ما می خواهید برای دریافت وجود دارد به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم. اما ما می خواهید به امن و متفکر در مورد آن."

McDaniel می گوید: یک مطالعه اخیر نشان داد نزدیک به 30 درصد از این منطقه را 45,000 نفر بدون یا اینترنت و یا کامپیوتر دسترسی داشته باشید. اما در این منطقه استفاده می شود فدرال coronavirus امداد بودجه برای خرید 1,500 اینترنت و نقاط توزیع کامپیوتر برای همه دانش آموزان است.

___

TOPEKA کن. — محلی مدارس در کانزاس خواهد بود قادر به بازگشایی مدارس در اواسط ماه اوت اگر آنها می خواهند به رغم افزایش coronavirus موارد در دولت است.

خواه تحت کنترل دولت هیئت مدیره از آموزش و پرورش را رد کرد و به لیبریا لورا کلی طرح به تعویق انداختن شروع کلاس ها به مدت سه هفته تا بعد از روز کارگر.

10-عضو منتخب هیئت مدیره اقدام برگ گیری در مورد زمانی که برای بازگشایی به دولت 286 مدرسه محلی تخته. ایران دارای یک 8-2 اکثریت در هیئت مدیره و پنج جمهوری خواهان رای دادند در مقابل کلی پیشنهاد گفت: شرایط با ویروس های متفاوت در سراسر کشور.

___

LAS VEGAS — لاس وگاس مدارس منطقه نمی خواهد سر کلاس درس وقتی ترم شروع می شود در ماه آینده.

کلارک کانتی مدرسه امنا اشاره کرد نگرانی از گسترش coronavirus و به اتفاق آرا تصمیم به شروع سال تحصیلی با استفاده از آموزش آنلاین.

رای آمد با وجود نگرانی در مورد کمبود و لپ تاپ و عدم دسترسی به اینترنت برای برخی از دانش آموزان و احتمال از دست دادن وجوه فدرال اگر مدارس باز نمی شود.

منطقه مدیران در نظر گرفته شده دو روز از کلاس درس حضور و غیاب و سه روز آنلاین آموزش در هر هفته. اما سرپرست می گوید: نگه داشتن بیش از 350 مدارس بسته یک ماده ایمنی و بهداشت.

مدارس دولتی در سیاتل نیز رد بازگشت دانش آموزان به کلاس درس.

مدارس دولتی سرپرست دنیس جونو چهارشنبه اعلام کرد که او را توصیه به طور کامل از راه دور آموزش مدل زمانی که مدرسه رزومه در پاییز. هیئت مدیره مدرسه می رود که رای گیری در مورد چگونگی ادامه آن در آینده برنامه ریزی شده جلسه هیئت مدیره در ماه آینده.

___

شرق و لانسینگ, میشیگان. — دانشگاه ایالتی میشیگان را ذخیره یک خوابگاه برای دانش آموزانی که در آزمون مثبت برای coronavirus.

دانش آموزانی که تست مثبت می تواند حرکت کند به Akers سالن و یا بازگشت به خانه. خوابگاه می توانید نگه دارید حدود 500 نفر با توجه به کت کوپر سخنگوی مسکونی و خدمات مهمان نوازی.

دانشجویان و کارکنان و بازدید کنندگان ملزم به پوشیدن ماسک در دانشگاه و حفظ فاصله اجتماعی.

سقوط ترم سپتامبر شروع می شود. 2.

___

SANTIAGO, شیلی — شیلی دولت اجازه آن افراد مسن در خارج از خانه پس از چهار ماه محرومیت در افراد 75 ساله و مسن تر ،

دولت می گوید سالمندان خواهد بود و مجاز به ترک خانه های خود را فقط برای یک ساعت سه بار در هفته.

سن مبتنی بر محدودیت یکی از دقیقترین هر چند روشن نیست که چه مقدار از آن کمک کرده است. آمریکای جنوبی, ملت, بیمارستان بخش مراقبت های ويژه باقی می ماند 82 درصد اشغال شده است.

این کشور از 19 میلیون ثبت کرده است 336.000 در تایید عفونت کروناویروس و 8,700 مرگ و میر.

___

ژنو — رئیس اورژانس در سازمان بهداشت جهانی می گوید بسیاری از افرادی که دچار متوسط بیماری از COVID-19 صورت بلند مدت به مسائل مربوط به سلامت.

دکتر مایکل رایان می گوید یک فرآیند التهابی در هوا کیسه و عروق خونی کوچک در طول coronavirus عفونت می تواند باعث ریه ها به زمان طولانی برای به دست آوردن عملکرد طبیعی همراه با سیستم قلبی عروقی.

خستگی و کاهش تحمل ورزش و کاهش عملکرد ریه از جمله در غیر این صورت سالم در افراد جوان می تواند نتیجه و ماه به طور کامل بهبود می یابند.

___

فورت لادردیل فلوریدا. — فلوریدا اضافه شده 9,785 جدید تایید موارد جمعه آوردن مجموع از 1 مارس به حدود 380,000.

فلوریدا ثبت شده یکی دیگر از 136 مرگ و میر آوردن فلوریدا روزانه به طور متوسط در هفته گذشته به 115. یک ماه پیش فلوریدا شد به طور متوسط 33 تن در روز است.

درصد مثبت آزمون باقی مانده است و در حدود 18 درصد در دو هفته گذشته چهار حدود 4% در ماه ژوئن.

___

HARRISBURG, Pa. — یک پنسیلوانیا, شهرستان شکایت کرد و روز شنبه برای وادار کردن رژیم صهیونیستی است. تام گرگ به انتشار نزدیک به 13 میلیون دلار در فدرال coronavirus امداد کمک های مالی کسر و پس از شهرستان رهبران مبارزه طلبیده خود را خاموش سفارشات.

گرگ نکردن $12.8 میلیون دلار در بودجه از لبنان شهرستان محلی که در آن رهبران جمهوری خواه رای دادند و در اواسط ماه مه به لغو محدودیت های همه گیر در مخالفت با فرماندار دموکرات. گرگ تصمیم چپ لبنان به عنوان تنها پنسیلوانیا, شهرستان شده اند قطع از $625 میلیون دلار بودجه فدرال توزیع شده توسط دولت است.

این طرح دعوی در دادگاه واصل در کشورهای مشترک المنافع دادگاه بازیگران هیئت مدیره شهرستان کمیسیون رای به عنوان صرفا نمادین است. کت و شلوار و گفت: گرگ تا به حال هیچ حق قانونی برای خودداری پول او را متهم به یک "ناخالص سوء استفاده از قدرت" و اقدام مانند یک "عملا پادشاه است."

گرگ خطاب خود تصمیم به خودداری از پول در یک کنفرانس خبری در هفته گذشته گفت: لبنان در شهرستان مجبور به پرداخت قیمت آن تمرد و نافرمانی.

___

مادرید — مقامات در شمال اسپانیا به محدودیت های سفت در یک محله در شهر پامپلونا به دلیل شیوع کروناویروس در میان افراد جوان است.

اسپانیا گزارش 731 تایید موارد جدید طی 24 ساعت گذشته در چهارشنبه تا از 529 روز قبل از.

دولت منطقه ای از Navarra اعلام کرد آن را معرفی محدودیت در اشغال برای رستوران ها و مغازه ها و مکان های عبادت به 50% برای محله Mendillorri در پامپلونا.

این محله دارای 122 ویروس موارد می گوید منطقه ای بهداشت و درمان رئیس سانتوس Induráin. این ماه پامپلونا لغو معروف خود را در حال اجرا از بولز جشن به سعی کنید به منظور محدود کردن عفونت.

Induráin می گوید مقامات سفارش آزمون برای بیش از 2000 جوانان گفت: مردم سنی 17 تا 28 را تا 93% از عفونت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن