آخرین: بریتانیا جانسون دعوت پوتین به اجلاس آنلاین

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

— نخست وزیر بریتانیا جانسون دعوت پوتین به آنلاین واکسن نشست.

— اسپانیا اعلام کرد 10 روز عزاداری دوره برای حدود 27,000 مرده است.

— بریتانیا داروهای آژانس OKs استفاده از remdesivir برای COVID-19 بيمار.

— چه کسی هشدار می دهد که 1 موج همه گیر نشده; dampens امیدوار است.

___

مسکو — نخست وزیر بوریس جانسون دعوت کرده است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای شرکت در یک اجلاس آنلاین در توسعه یک coronavirus واکسن.

سفارت بریتانیا می گوید جانسون رسما دعوت از پوتین برای حضور در جهانی واکسن اجلاس 2020 میزبانی بریتانیا در ژوئن 4.

سفارت بیانیه نشان می دهد این اجلاس را به تمرکز بر روی تامین امنیت حیاتی حمایت مورد نیاز برای Gavi, the Vaccine Alliance, به "ادامه کار حیاتی و برای کمک به اطمینان حاصل شود که هر گونه واکسن برای توسعه COVID 19 در دسترس است برای تمام جهان است."

چندین روسی labs در حال توسعه شده است ضد coronavirus واکسن و آزمایش بر روی انسان ها بود و انتظار می رود برای شروع در ماه آینده.

___

اوفالن, Mo. — رهبران در کانزاس سیتی و سنت لوئیس در حال اصرار مردم که partied نزدیک به هم در دریاچه از رشتهکوه اوزارک بیش از آخر هفته روز یادبود به خود قرنطینه به مدت دو هفته.

جمعیت بزرگ گزارش شد در استخرهای شنا, کافه ها و رستوران ها در محبوب مرکزی میسوری دریاچه. پست نشان داد مردم بدون ماسک مهمانی و شنا هم به ظاهر نادیده گرفتن راهنمایی از مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری و از دولت به حفظ حداقل 6 فوت از هم جدا.

St. Louis County اجرایی سام صفحه آن را به نام "رفتار بی پروا." از او پرسید: این شهرستان در بخش بهداشت و درمان به شماره یک سفر مشورتی با استناد به نگرانی های مطرح شده توسط ساکنان و کارفرمایان فقط به عنوان شهرستان بود شروع به بازگشایی پس از دو هفته تعطیلی ناشی از ویروس است.

St. Louis شهردار Lyda Krewson و کانزاس سیتی شهردار Quinton لوکاس هر دو حزب دموکرات در زمان به توییتر برای ابراز ناامیدی خود را با جمعیت در این دریاچه که به تساوی از مناطق شهری در هر دو طرف از دولت همراه با همسایه, آرکانزاس, ایلینوی, کانزاس و آیووا.

"اگر شما بخشی از یک گروه که هیچوقت اجتماعی فاصله و یا ماسک می پوشند لطفا برای سلامتی خود و خانواده و همکاران و دوستان در خانه بمانند برای بعد از 14 روز" Krewson گفت: در یک صدای جیر جیر.

کانزاس, شهرستان, بهداشت, مدیر رکس کماندار تکرار تماس برای 14 روز خود شده است.

___

شهر واتیکان — پاپ فرانسیس سر گرفته خواهد شد خواندن نماز و دادن نعمت خود را به مؤمنان در میدان سنت پیتر.

واتیکان می گوید شروع یکشنبه فرانسیس دوباره ظاهر می شود در استودیو پنجره مشرف گسترده مربع به صورت هفتگی خود ظاهر عمومی که به طور کلی در قرعه کشی ده ها هزار نفر از مردم است.

هفته گذشته ایتالیا و واتیکان به تدریج سهولت مستند اقدامات است. مربع بازگشایی شد به همراه کلیسای سنت پیتر. واتیکان می گوید مردم مورد نیاز خواهد بود به فاصله اجتماعی و پلیس را به مطمئن شوید کسانی که در ظهر انتصاب "احترام لازم بین شخصی تفاوت دارد."

فرانسیس را جشن می گیرند توده به wwe در روز یکشنبه در داخل کلیسای اما بدون وفادار. ایتالیا اولیه کانون از coronavirus در اروپا گزارش شده بیشتر 32,000 مرگ و میر.

___

ریو دو ژانیرو — برزیل فدرال پلیس با یورش به محل اقامت رسمی از ریو دو ژانیرو رژیم صهیونیستی است. Wilson Witzel به انجام جستجوهای بخشی از رسیدگی به اختلاس از منابع عمومی دولت در پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

پلیس نمی گویند که آیا Witzel سابق قاضی فدرال بود شخصا هدفمند توسط هر یک از 12 جستجو و تشنج حکم در ریو و سائو پائولو متحده است. تحقیقات جاری با اشاره به بی نظمی در قراردادهای اعطا شده برای ساخت اورژانس بیمارستان در ریو و درگیر بهداشت مقامات پلیس گفت:.

"مطلقا وجود ندارد مشارکت در بخشی از من در هر نوع بی نظمی," Witzel گفت. او همچنین ضمنی او هدف از سیاسی ،

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro به چالش کشیده شده است بسیاری از فرمانداران' اقدامات شامل گسترش coronavirus با Witzel تمرکز اصلی.

Bolsonaro متهم کرده است فرمانداران از تشویش و وحشت در میان جمعیت با ادعا بیش از حد ماندن در خانه توصیه ها و محدودیت در تجارت است که او می گوید را خراب اقتصاد و تولید و بدتر سختی از ویروس.

___

مادرید — دولت اسپانیا اعلام کرد 10 روز عزاداری دوره به پرداخت ادای احترام به حدود 27,000 تایید مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

شروع از شنبه تا ژوئن 5, پرچم خواهد بود نیمه افراشته در بیش از 14,000 ساختمان های عمومی در سراسر کشور و همچنین در نیروی دریایی عروق دولت اعلام کرد در روز سه شنبه. پادشاه Felipe VI اسپانیا به عنوان رئیس دولت خواهد ریاست طی یک مراسم رسمی به افتخار مرده بار در کشور پدیدار می شود از آن سخت قفل کردن قوانین.

قربانیان "مردان و زنان که زندگی شده اند به طور ناگهانی قطع کوتاه ترک دوستان و خانواده در درد از دست دادن ناگهانی و از این شرایط دشوار که در آن رخ داده است" دولت اسپانیا را سخنگوی وزیر María Jesús مونترو گفت.

احزاب مخالف تا به حال با انتقاد از جناح چپ ائتلاف نخست وزیر پدرو سانچز برای ادای احترام به قربانیان. مقامات بهداشت در روز دوشنبه اصلاح pandemic رسمی مرگ و میر, کاهش 1,918 رسمی مرگ و میر و گفت: برخی تایید نشده مرگ شده بود به اشتباه محسوب می شود.

___

مسکو — ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید: رژه نظامی به مناسبت سالگرد 75 از شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم برگزار خواهد شد در ژوئن 24.

"ما این کار را انجام دهند... در روز افسانه ای تاریخی رژه پیروزی در سال 1945" پوتین گفت: در یک کنفرانس ویدئویی با روسیه وزیر دفاع سرگئی Shoigu.

پوتین ماه گذشته به تعویق افتاد رژه سنتی برگزار شد آوریل 9 نمادین در میدان سرخ در مسکو به دلیل شیوع کروناویروس.

روسیه را تصویب کرده است اوج شیوع "به گفته متخصصان" پوتین گفت. او وظیفه Shoigu با حصول اطمینان از ایمنی در این مراسم و به حداقل رساندن خطرات ناشی از عفونت.

روسیه گزارش داد بیش از 360,000 تایید coronavirus موارد در روز سه شنبه و بیش از 3,800 مرگ و میر.

___

بانکوک — تایلند کابینه به توافق تمدید تا پایان ماه ژوئن در سراسر کشور وضعیت اضطراری که تحمیل شد برای مبارزه با گسترش COVID-19.

فرمت ارائه شده توسط مرکز COVID-19 وضعیت دولت تصویب شد در میان معترضان که هدف واقعی آن است که برای محدود کردن فعالیت های سیاسی ،

اورژانس فرمان دادن قدرت دولت در بالا کسانی که به طور معمول اعطا شده تحت قانون آغاز مارس 26.

سیاسی و فعالان حقوق بشر هشدار داده اند که قدرت های گسترده ای مجاز تحت فرمان اضطراری مانند محدودیت در بیان و تجمعات می تواند مورد استفاده قرار گیرد به سکوت منتقدان دولت است.

تایلند تا به حال تک رقمی را افزایش می دهد در بیماران مبتلا به ویروس برای چند هفته و به تدریج کاسته محدودیت در تجمعات و سفر. در روز سه شنبه, اعلام دو مورد جدید آوردن مجموع به 3,042 و 57 مرگ و میر.

___

بروکسل — بالای اتحادیه اروپا رسمی می گوید در حال حاضر زمان برای بررسی اقدامات سازمان بهداشت جهانی در پاسخ به کروناویروس اما یک بررسی باید راه اندازی شد که بدترین است.

رئیس شورای اروپا چارلز میشل می گوید: "در حال حاضر ما در بحران است و ما فکر می کنم که ما نیاز به برخی از زمان در هفته آینده در ماه آینده به منظور بررسی."

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد فوری نقد و بررسی و تهدید به دائمی یک توقف موقت در ایالات متحده بودجه برای این که مگر آن مرتکب به "اساسی پیشرفت" در 30 روز آینده. او بارها و بارها با انتقاد از آژانس پاسخ اولیه به وقوع و ستایش برای چین است.

میشل اذعان کرد: "این مهم است که وضوح و به ببینید که چگونه آن را ممکن است درس بگیرند."

___

زاگرب کرواسی — کروز کشتی لنگر انداخت در دوبروونیک پس از سرگردان بودن در دریا برای هفته ها به دلیل coronavirus.

کرواتی رسانه ها می گوید: کارناوال نسیم کشتی کروز ظرفیت 3700 مسافر. آن است انجام خدمه از کشورهای مختلف از جمله 93 کروات.

با پوشیدن ماسک صورت, کرواتی پورت سازمان کارگران استقبال کسانی که متحرك از رزمناو در میان تکان دادن و به سلامتی از کسانی که هنوز در این کشتی است.

انتقال اتباع خارجی از رزمناو برگزار خواهد شد به کشورهای خود.

___

مسکو — کرملین سخنگوی دیمیتری Peskov از سر گرفته است و وظایف خود را پس از درمان برای coronavirus مسکو در یک بیمارستان.

Peskov تشکر از کارکنان و می گوید او را از خود جدا و کار از خانه پس از ترخيص در روز دوشنبه.

52 ساله Peskov در بیمارستان بستری شد و پس از آزمایش مثبت برای این ویروس دو هفته پیش. او بعدها با تشخيص دو طرف ذات الریه. او پنجمین ارشد روسی رسمی به قرارداد ویروس. نخست وزیر میخائیل Mishustin اعلام کرد در 30 آوریل که او آلوده شد. سه کابینه وزیران آزمایش مثبت نیز هست.

اعلام Peskov را بستری شدن در بیمارستان یک روز پس از رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گفت: روسیه کاهش شیوع و اعلام کرد کاهش برخی از سراسر کشور مستند محدودیت.

روسیه گزارش کرده است بیش از 360,000 تایید coronavirus موارد در روز سه شنبه و 3,800 مرگ و میر.

___

میلوس یونان — یونان را کاهش می دهد قیمت بلیط کشتی از سرزمین اصلی به جزایر یونانی در ژوئن 1, با فروش کاهش مالیات با هدف تحریک گردشگری داخلی.

Giannis Plakiotakis تاجر دریایی وزیر می گوید: نرخ مالیات بر فروش در بلیط کشتی خواهد بود کاهش از 24 درصد به 13 درصد.

سفر کشتی باز شد دوشنبه با سخت ظرفیت محدوده و فاصله دستورالعمل. در جزیره میلوس رفت و آمد مکرر مردمی با ایتالیایی و فرانسوی گردشگران و صاحبان کسب و کار محلی می گویند یونانی مسافران هنوز هم به نظر می رسد با احتیاط.

"تعداد بسیار کمی از مردم دیروز و که انتظار می رود به دلیل شرایط بسیار متفاوت" Filio Grili اجرا می شود که یک محلی تعطیلات آپارتمان رزرو خدمات گفت: AP.

او می گوید: تابستان فصل دشوار خواهد بود و امید "دولت به ما کمک می کند با یک تبلیغ انتخاباتی است."

یونان باز خواهد شد برای گردشگری بین المللی در ژوئن 15. گردشگری داخلی است که به احتمال زیاد به کاهش با 27 درصد از یونانیان گفت: آنها را جست و خیز تعطیلات تابستانی خود را در این سال بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده روز دوشنبه توسط آتن مبتنی بر مصرف کننده ،

___

تالین — استونی آغاز شده است خلبانی دیجیتال ایمنی گذرنامه که enabes یک فرد برای به اشتراک گذاشتن یک COVID-19 وضعیت با شخص ثالث مانند یک کارفرما یا مسئولین.

این ImmunityPass تلفن همراه و وب سایت نرم افزار جمع آوری coronavirus تست داده است. آن را توسط ایجاد یک سازمان غیر دولتی حمایت استونیایی شروع به کارآفرینان و مقامات پزشکی.

توسعه دهندگان می گویند در این برنامه به صفحه وب آن است که سازگار با استونی و بین المللی مربوط به حفظ حریم خصوصی قوانین و مقررات, اما اذعان کرد "ما به خوبی آگاه هستند که ممکن است اخلاقی اجتماعی و سایر تنگناها و چرا این راه حل نمی تواند کار" در برخی از کشورها.

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است در برابر صدور چنین ایمنی گذرنامه برای افرادی که از بهبود COVID-19 چرا که هیچ شواهدی وجود ندارد که آنها در حال محافظت از یک دوم عفونت است.

___

برلین — آلمان کارگران جنسی هستند خواستار دولت اجازه می دهد تا فاحشه خانه ها به بازگشایی شده است.

فحشا قانونی است در آلمان اما کار جنسی ممنوع شده است از اواسط ماه مارس به عنوان بخشی از سراسر کشور اقدامات به سرعت گسترش coronavirus.

آلمانی متحده شروع به بازگشایی رستوران ها و مغازه ها و استخرهای شنا و سالنهای ماساژ. برخی از نمایندگان مجلس در نامه ای این ماه اصرار دولت فرمانداران به گسترش این ممنوعیت در فاحشه خانه ها به طور نامحدود هشدار داد که روسپی و خود را بیشتر مرد مشتریان می تواند تبدیل به "سوپر پخش" ویروس.

"گسترش خواهد بود به سرعت معرفی می شود از مشتریان خود را به همکاران و خانواده و دوستان و همکاران. این تماس را اغلب می توان مخفی نگه داشته در ردیابی عفونت" نمایندگان مجلس نوشت.

در نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس منتشر سهشنبه آلمان فدرال در انجمن خدمات جنسی اعتراض به خصوصیات و می گوید آن را تا ارائه پیشنهاد برای ایمن بازگشایی فاحشه خانه ها و دیگر موسسات.

___

لندن — بریتانیا داروهای آژانس مجاز به استفاده از داروی آزمایشی remdesivir برای COVID-19 بیماران در یک حرکت است که ممکن است کوتاه شدن زمان برخی از بیماران صرف در بیمارستان است.

آزمایشات بالینی تست ضد ویروسی برای تعیین اینکه آیا یا نه آن موثر است هنوز در راه جهانی اما نتایج اولیه نشان داده اند از آن می توانید سرعت بخشیدن به زمان بهبودی برای افراد مبتلا به کروناویروس جدید.

در بیانیه ای در روز سه شنبه و انگلستان دارو و سلامت نظارتی آژانس گفت: این امر حمایت از استفاده از remdesivir ساخته شده توسط جلعاد برای درمان بزرگسالان و نوجوانان بستری شديد COVID-19.

"ما متعهد به تضمین این که بیماران می توانید دسترسی سریع به درمان امیدوار کننده برای COVID-19" دکتر گفت: ژوئن Raine آژانس را اجرایی.

Remdesivir خواهد شد ارائه شده به بيماران به صورت رايگان از جلعاد و خواهد بود برای بیماران مبتلا به "بالا نیاز پزشکی برآورده نشده" تحت نظارت دکتر.

یک مطالعه در ماه گذشته بیش از 1000 نفر به شدت بیمار توسط coronavirus در بر داشت کسانی که به مواد مخدر بودند از بیمارستان مرخص چند روز زودتر از کسانی که دارونما.

___

پراگ — جمهوری چک و مجارستان و اسلواکی در حال تنظیم برای شروع به بازگشایی مرزهای خود را برای شهروندان خود برای سفر.

جمهوری چک و اسلواکی اعلام کرد روز دوشنبه یک معامله را برای شهروندان خود برای سفر خود را در سراسر مرز مشترک و نه به صورت اجباری قرنطینه و آزمایش برای coronavirus اگر آنها بازگشت در 48 ساعت.

نخست وزیر چک Andrej بابیان گفت: مجارستان در حال پیوستن به چک و اسلواک اجازه می دهد تا سفر در میان آنها را که برای دوره محدود از دو روز.

اندازه گیری تبدیل خواهد شد موثر در روز چهارشنبه.

جمهوری چک یکی دیگر از همسایه اتریش قبلا گفته آنها در حال برنامه ریزی برای بازگشایی آنها مشترک مرزی برای مسافران در اواسط ماه ژوئن.

___

مسکو — رستوران ها و کافه ها بازگشایی در ساخالین در شرق دور روسیه در روز سه شنبه به این منطقه نقل مکان به سهولت coronavirus مرتبط با مستند محدودیت در محل پس از آوریل 1.

به گفته مقامات محلی رستوران ها ملزم به جای بیش از 50 نفر در محل جداول 1.5 متر (5 فوت) دورتر از یکدیگر و اجازه می دهد که فقط دو صندلی در هر. بوفه و احزاب امکان پذیر نیست.

هفته گذشته مراکز و مغازه های بازگشایی در منطقه نیز هست. ساخالین مقامات تا کنون گزارش شده 75 تایید coronavirus موارد در میان منطقه 488,000 جمعیت و مرگ و میر صفر.

در مه 11, ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد در پایان این مستند در سراسر کشور در محل پس از اواخر ماه مارس ترک تصمیم که محدودیت ها را برداشته و آن را در محل به منطقه ای فرمانداران. برخی از آنها پس از شروع به تدریج بازگشایی برخی از کسب و کار در مناطق خود.

روسیه گزارش کرده است بیش از 360,000 عفونت و 3,807 مرگ و میر در روز سه شنبه.

___

جاکارتا — اندونزی استقرار 340,000 نیروهای امنیتی برای به اجرا درآوردن انضباطی از پروتکل های بهداشت در محل به عنوان چهارم جهان را پرجمعیت ترین کشور آماده بازگشایی اقتصاد آن است.

اندونزی ارشد نظامی افغان هادی Tjahjanto گفت: در یک کنفرانس خبری در جاکارتا که سربازان و پلیس خواهد بود مستقر شده و به تدریج با شروع روز سه شنبه در 1,800 مکان های مانند بازارهای حمل و نقل عمومی و امکانات و مراکز اطمینان عمومی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از قبیل اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک.

مراکز خرید و دیگر بخش های اقتصادی شد و انتظار می رود قادر به ادامه عملیات در جاکارتا در 4 ژوئن.

رئیس جمهور Joko Widodo روز سه شنبه بازرسی آماده سازی برای بازگشایی مترو در جاکارتا و یک مرکز خرید در شهر های ماهواره ای از بکاسی. او به خبرنگاران گفت: هدف این است که برای باقی می ماند مولد اما امن از خطر COVID-19.

اندونزی گزارش شده بیش از 23,000 COVID-19 موارد با حدود 1400 مرگ و میر بیشترین مرگ و میر در جنوب شرقی آسیا.

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که بازگشایی اقتصاد در موعد مقرر می تواند باعث موج دوم از عفونت. دولت با این وجود اصرار این کشور باید آماده برای بازگشت به حالت عادی در پایان ماه ژوئیه دلیل افزایش فشارهای اقتصادی.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن