آخرین: برزیل پیشی روسیه در تایید ویروس موارد

توسط آسوشیتد پرسآخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است.

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

آخرین coronavirus بیماری همه گیر. جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

بالای ساعت:

—مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار بازگشایی خانه عبادت.

—پنس بازديد گرجستان می گوید دولت " که منجر به راه است."

رئیس جمهور پوتین می گوید ویروس تثبیت شده در روسیه است.

— Virus تسریع در سراسر آمریکای لاتین و هند و پاکستان است.

___

ریو دو ژانیرو — برزیل وزارت بهداشت گفت: جمعه وجود دارد 330,890 تایید COVID-19 موارد است. که بیش از روسیه در این کشور است که در رتبه دوم بیشترین تعداد از موارد در جهان در دانشگاه جانز هاپکینز شمارش.

برزیل گزارش 1,001 مرگ و میر بیش از گذشته 24 ساعت آوردن آن مجموع تلفات به بیش از 21,000. آن است که سخت ترین ضربه ملت در آمریکای لاتین است.

خبر آمد که ایالات و شهرستانها در سراسر برزیل بحث که آیا برای نرم کردن اقدامات محدود کننده معرفی شده برای محدود کردن گسترش ویروس و یا اجرای سختگیرانه تر مستندات.

در حالی که شهردار ریو دو ژانیرو گفت: او می خواهد به تدریج بازگشایی غیر ضروری مغازه ها در چند روز آینده, روزنامه, Folha de S. Paulo روز جمعه گزارش داد که سائو پائولو شد reevaluating خود را قبلا اعلام کرد قصد دارد برای بازگشایی تجارت و به جای آن ممکن است وارد lockdown.

___

HARRISBURG, Pa. — رژیم صهیونیستی. تام Wolf روز جمعه گفت او کاهش برخی از محدودیت های همه گیر در فیلادلفیا و به شدت پرجمعیت حومه در تاریخ 5 ژوئن در حالی که بلند کردن آنها را تقریبا به طور کامل در 17 روستایی شهرستانهای هفته آینده به عنوان پنسیلوانیا در ادامه به ظهور از خاموش شدن تحمیل نزدیک به دو ماه پیش برای کمک به کاهش سرعت گسترش این ویروس جدید است.

گرگ است که با شتاب خود را بازگشایی طرح حتی اگر بیش از 20 پنسیلوانیا, شهرستان, باقی می ماند در بالای دولت هدف برای عفونت های جدید که قرار بود به واجد شرایط آنها را برای کاهش محدودیت های همه گیر و هشت شهرستان بیش از سه برابر بیش از.

گرگ و خود وزیر بهداشت گفت: نزدیک تماشا متریک است و دیگر به عنوان مهم با استناد به حذف شماره از ویروس جدید عفونت و بستری شدن در بیمارستان و افزایش تست ظرفیت.

با خاموش کردن در مورد به وارد ماه سوم خود را پایدار جمهوریخواه فشار برای لغو محدودیت با سرعت بیشتری آغاز شده بود به انتخاب کنید تا پشتیبانی از محلی دموکراتیک مقامات و قانونگذاران. صاحبان کسب و کار کوچک در تلاش برای نگه داشتن شناور نیز clamored برای تسکین با چند بازگشایی در مخالفت با فرماندار خاموش کردن سفارشات.

___

لاس وگاس — نوادا, رژیم صهیونیستی. استیو Sisolak مجموعه آزمایشی ژوئن 4 تاریخ برای بازگشایی دولت را توقیف قمار از جمله معروف glitzy قمار لاس وگاس.

این فرماندار دموکرات می گوید نوادا همچنان ادامه دارد و به دیدن کاهش موارد coronavirus و COVID-19 بستری شدن در بیمارستان پس از برخی از کسب و کار بازگشایی شد و برخی از محدودیت ها شروع به برداشته شود نزدیک به دو هفته پیش است. Sisolak دفتر می گوید او قصد دارد برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی روز سه شنبه برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد مرحله بعد از بازگشایی با فرض کاهش موارد ابتلا به ویروس و بستری شدن در بیمارستان همچنان از طریق آخر هفته روز یادبود.

نوادا قمار تنظیم برنامه ای برای دیدار سه شنبه و در نظر خواهد بازگشایی برنامه های ارائه شده از قمار که نیاز به تایید حداقل هفت روز قبل از بازگشایی.

___

و لانسینگ, میشیگان. — رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer تمدید میشیگان اقامت در خانه سفارش با کمی بیشتر از دو هفته دیگر از طریق 12 ژوئن در حالی که نگه داشتن تئاتر ورزشگاه و سایر اماکن عمومی محل اقامت بسته حداقل تا پس از آن.

یک روز پس از یک قاضی حکم را به نفع او در یک طرح دعوی در دادگاه واصل مقننه جمهوری خواه به رهبری دموکراتیک فرماندار همچنین گسترش او coronavirus اضطراری اعلام از طریق ژوئن 19. هر دو اقامت در خانه اندازه گیری و وضعیت اضطراری تعیین شده بود به پایان می رسد در اواخر پنجشنبه آینده هر چند Whitmer گفت: الحاقات شد.

دولت روز جمعه گزارش داد 5,158 تایید مرگ به علت COVID-19 عوارض است که در چهارم-بیشتر از هر دولت است. روزانه مرگ و میر افزایش 29 و تعداد موارد تایید شده در کشور افزایش یافته است توسط 403 به نزدیک به 54,000 پس از همه گیر آغاز شده است.

___

جکسون از دست ندهید. — می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز می گوید که برای اضافه کردن یک هفته دیگر به ایالت "امن تر در خانه" سفارش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اما حزب جمهوری خواه نیز می گوید که برای کاهش محدودیت در پارک آب و دیگر ورزش در فضای باز و مکانهای تفریحی.

صفحه اصلی سفارش تعیین شده بود به پایان رسید دوشنبه ، جدید تاریخ انقضا ژوئن است 1.

ریوز است درخواست از مردم برای محدود کردن اندازه از تجمعات در طول آخر هفته روز یادبود. می سی سی پی تا به حال بیش از 12,600 موارد تایید شده از ویروس و نزدیک به 600 مرگ و میر.

___

شیکاگو — Chicago نمی تواند شروع به شل محدودیت های طراحی شده به منظور محدود کردن گسترش coronavirus قبل از اوایل ماه ژوئن مقامات در ایالات متحده آمریکا سومین شهر گفت.

شیکاگو مثل بقیه ایلینوی شده است تحت اقامت در خانه سفارش از مارس 21. رژیم صهیونیستی. J. B. پریتزکر گفت: تمام قطعات از دولت در مسیر برای اعمال محدودیت برای شروع به شل شدن در مه 29. شهردار شیکاگو لری Lightfoot, اگر چه گفت که او نمی تواند ارائه ساکنان با یک تاریخ خاص در زمانی که این شهر می تواند شل محدودیت اما او امیدوار است که آن می تواند حرکت رو به جلو در اوایل ماه ژوئن است.

این شهرستان در چند مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی کسب و کار و ساختمان های دولتی و لغو برخی از محدودیت در آمد و شد و حرکت نیاز به یک کاهش در موارد جدید و اورژانس بازديد همراه با 15% میانگین رای مثبت آزمون در میان کسانی انجام شده توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در 14 روز پنجره.

در 20.5 درصد رای مثبت آزمون باقی مانده نگرانی جمعه اما سر از شهر عمومی وزارت بهداشت گفت که در صد کاهش یافته است در روزهای اخیر و این که او احساس می کند اعتماد به نفس این شهرستان می تواند در رسیدن به هدف.

"خط پایین این است که ما در مسیر اما ما مردم باید همچنان به ماندن در خانه و صرفه جویی در زندگی می کند آخر این هفته و هفته آینده" دکتر آلیسون Arwady گفت.

___

لندن — بریتانیا اصلی مخالف حزب می گوید نخست وزیر بوریس جانسون بالا مشاور باید توضیح دهد که چرا او ظاهرا شکست مستند قوانین با سفر به خانه پدر و مادر خود بیش از 250 مایل (400 کیلومتر) از خانه اش در لندن.

نگهبان و آینه روزنامه ها می گویند, Dominic کامینگز دیده می شد در خانه در شمال شرقی انگلستان در پایان مارس و حضور او گزارش شده به پلیس. یک مستند آغاز شد که مارس 23 تصریح شده است که مردم باید باقی می ماند در محل اقامت اولیه خود را و دیدار اقوام.

دورهام می گویند پلیس ماموران به خانه رفت و در مارس 31 و توضیح داد: "به خانواده این دستورالعمل در اطراف خود انزوا و تصریح کرد مناسب مشاوره اطراف سفر ضروری است." پلیس هم اشاره نمی کامینگز با نام.

حزب کارگر در بیانیه ای گفت که "مردم انتظار نداریم که وجود دارد به یک قانون برای آنها و دیگر حکومت برای Dominic Cummings." آن گفت: نخست وزیر دفتر "نیاز به ارائه بسیار سریع توضیح برای اقدامات خود را."

کامینگز یکی از معماران این کمپین موفق به بریتانیا از اتحادیه اروپا و بعدها جانسون بالا aide.

او یکی از چندین ارشد انگلیس با مقامات شده اند که متهم به نقض مستند قوانین است که آنها حمایت برای بقیه کشور است.

___

فورت لادردیل فلوریدا. — فلوریدا نرخ بیکاری به رکورد در ماه آوریل تقریبا 13 درصد سه برابر در یک ماه به عنوان رکود اقتصادی از این بیماری همه گیر کوروناویروس در زمان نگه دارید.

فلوریدا نرخ بیکاری سر به فلک کشید 12.9% در ماه آوریل از 4.3 درصد در ماه مارس و از 2.8% در ماه فوریه قبل از همه گیر ایجاد یک دولت و کشور بسته شدن بسیاری از کسب و کار. حدود 1.2 میلیون فلوریدا از دست داده بود شغل خود را از یک نیروی کار از 9.5 میلیون هنگامی که این بررسی را برای ایالات متحده آمریکا اداره آمار کار انجام شد در اواسط ماه آوریل یک شماره است که همچنان به صعود به ممکن است.

"من می خواهم برای دیدن اقتصاد گزاف گویی به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما این درست نیست که ساده" رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت.

ملی نرخ بیکاری رسیده 14.7 درصد در ماه آوریل تا از 3.5% در ماه فوریه, رسیدن به سطح دیده نمی شود پس از رکود بزرگ دهه 1930 ، دولت قبلی رکورد نرخ بیکاری پس از جنگ جهانی دوم بود که 11.3 درصد در اوایل سال 2010.

___

آمریکا و هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus نیروی کار ارائه کرده است آمریکایی ها راهنمایی در مورد چگونه آنها می توانند لذت بردن از آخر هفته روز یادبود سنتی kickoff برای تابستان.

دکتر دبورا Birx می گوید: مردم می توانند لذت بردن از خارج از منزل به عنوان طولانی به عنوان آنها باقی می ماند آگاه از نیاز به ماندن اجتماعی دور.

Birx ارائه می دهد به عنوان مثال از بازی تنیس با توپ مشخص شده تا بازیکنان تنها خود را لمس توپ تنیس. او می گوید: یک مثال دیگر می توان به تعیین ظروف برای افراد و یا استفاده از ظروف یکبار مصرف و قاشق چنگال و چاقو در پیکنیک یا potlucks.

Birx می گوید: بسیاری از آمریکایی ها در حال حمل coronavirus و آن را نمی دانند.

او می گوید: واشنگتن دی سی منطقه مترو دارای بالاترین رای مثبت در آمریکا

___

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام برای بازگشایی خانه عبادت اعلام آنها را "ضروری" خدمات.

رئیس جمهور می خواهد فرمانداران اجازه می دهد تا آنها را برای بازگشایی این آخر هفته.

"اگر آنها آن را انجام نمی, من را باطل فرمانداران" مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید. "در آمریکا ما باید بیشتر نماز و نه کمتر."

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: مراکز کنترل و پیشگیری بیماری نیز صدور راهنمایی برای جوامع از ایمان به نگه داشتن امن کرده است.

رئيس جمهور در نظر آمد یک روز پس از او بکند آژانس به صدور دستورالعمل بنابراین جماعت می توانید راه اندازی مجدد گردهمایی برای نمازگزاران.

CDC قبلا فرستاده مغلوب ساختن پیشی جستن مدیریت اسناد ترسیم مراحل را برای امکانات مذهبی برای بازگشایی, اما کاخ سفید کنار گذاشته آنها را در زمان خارج از نگرانی در مورد ادب و نزاکت از دولت ساخت خاص دیکته به مکان های پرستش.

___

دنور — ایالات متحده خدمات پستی توزیع تسهیلات در دنور که دسته 10 میلیون قطعه پست در روز برای کلرادو و وایومینگ هنوز باز است با وجود اینکه دستور به تعطیل با شهر مقامات بهداشت به دلیل شیوع کروناویروس بررسی است.

آژانس می گوید که مطابق با دستورالعمل های ایمنی فدرال و همکاری با مسئولان شهرستان به آدرس نگرانی های خود را. دنور مقامات بهداشتی می گویند بسته شدن منظور رفت و آمد مکرر گذشته پس از خدمات پستی حاضر به آن را با ارائه اطلاعات لازم و بازرسان کرده بودند ورود فراتر از آن پست دفتر خدمات پیشخوان.

___

نورکراس, Ga. — معاون رئیس جمهور مایک پنس سفر به گرجستان که در آن او تا به حال ناهار با رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ در یک کافه و ستایش دولت — یکی از اولین اجازه می دهد تا کسب و کار برای شروع دوباره با وجود شیوع کروناویروس.

پنس و کمپ برنامه ریزی شده بود به بحث در مورد بازگشایی در طول همه گیر با اعضای صنعت رستوران بعد در مقر محبوب جنوبی رستوران, وفل خانه.

کمپ مجاز سالن رستوران ها سالن های ورزشی و دیگر کسب و کار در گرجستان برای بازگشایی با محدودیت در ماه آوریل است.

خواه فرماندار اصرار حرکت بود توسط هدایت داده و دولت و مقامات بهداشت عمومی اما آن زد مقابله به توصیه بسیاری از کارشناسان که هشدار داد که از سرگیری کسب و کار بیش از حد به زودی به خطر انداخته تازه سنبله در عفونت.

این حرکت را نیز به خود جلب کرد انتقاد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, که گفت که او کاملا مخالف این تصمیم پس از اول گفتن کمپ او از آن حمایت کرد.

روز جمعه پنس گفت: گرجستان شد "پیشرو" و کشور به پیشرفت در برابر ویروس.

___

رم — همه ساکنان خانه های سالمندان در لمباردی, ایتالیا بدترین زده منطقه در COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر آزمایش شده است برای عفونت است.

لومباردی کمیسیون بهداشت و درمان Giulio Gallera می گوید: حدود 30 درصد از ساکنان آزمایش مثبت هستند و برای مراقبت در بخش جداگانه ای از امکانات است.

دادستان در لومباردی و مناطق دیگر ایتالیایی در حال بررسی چگونگی ویرانگر شیوع بیماری های مختلف در خانه های سالمندان به کار گرفته شد. در میان کسانی که در خوابگاه در حال بررسی است یکی در میلان است که در ایتالیا بزرگترین و که در آن یک پزشک به طور موقت از وظیفه حذف پس از او اصرار داشت در بیهوده است که کارکنان پوشیدن ماسک محافظ.

خانه های پرستاری شمارش تعداد بالایی از مرگ و میر در طول شیوع بیماری به ویژه در شمال ایتالیا. اما از آنجا که بسیاری از ساکنان شد هرگز مورد آزمایش قرار برای COVID-19 چگونه بسیاری از آنها ممکن است تا به حال coronavirus شناخته شده نیست.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن