آخرین: آریزونا مجموعه جدید رکورد روزانه با 3,591 موارد

توسط آسوشیتد پرسققنوس آریزونا گزارش جدید رکورد روزانه حدود 3,600 اضافی coronavirus موارد در روز سه شنبه به وزا

توسط ATSHNEWS در 3 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

ققنوس آریزونا گزارش جدید رکورد روزانه حدود 3,600 اضافی coronavirus موارد در روز سه شنبه به وزارت امور خارجه ادامه داد: برای تنظیم پرونده برای تعدادی از افراد بستری در بخشهای مراقبت ويژه و هواکش برای COVID-19.

وزارت امور خارجه از خدمات بهداشت گزارش 3,591 جدید تایید موارد شکستن رکورد قبلی تنظیم جمعه توسط 345 موارد است. در مجموع نزدیک به 7,900 تایید موارد گزارش شده پنج شنبه, یکشنبه و دوشنبه.

روز سه شنبه گزارش در زمان دولت کل caseload در این بیماری همه گیر به 58,179 در حالی که 42 بیشتر مرگ و میر گزارش روز شنبه افزایش مرگ و میر به 1,384.

وزارت بهداشت و درمان گفت: 2,136 فتح کرد گرفته شد بيماران بستری برای ویروس جدید که از روز دوشنبه 614 بودند در تخت های مراقبت ويژه و 386 بودند هواکش.

آریزونا پدید آمده است به عنوان یک COVID-19 نقطه داغ در ایالات متحده از کالیفرنیا ، mlb برداشته اقامت خود-صفحه اصلی سفارشات در اواسط ماه مه. هفته گذشته او اجازه شهرها و استان ها نیاز به ماسک در اماکن عمومی به سرعت ویروس گسترش یافته و بسیاری از آنها انجام شده است.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

فرانسه — رسمی تماس با ما-ردیابی نرم افزار دانلود شده است 1.9 میلیون بار اما فرستاده شده تنها 14 اطلاعیه در سه هفته.

— Dr. Anthony Fauci می گوید آن را "که اگر" ما یک COVID-19 واکسن.

— نواک جوکوویچ و سه نفر دیگر از برترین بازیکنان تنیس تست مثبت برای ویروس پس از بالکان مسابقات است.

— هتل های یونان را پایه جداسازی و درمان مناطق پزشکان در این تابستان.

— یکی از جهانی ترین دانشگاه های معتبر را متحمل شده است, جنگ داخلی, کارکنان, آدم ربایی و بحران اقتصادی در آن 154 سال سابقه. دانشگاه آمریکایی بیروت در حال حاضر در برابر یک تهدید سه گانه به طور همزمان در یک بیماری همه گیر رکود اقتصادی و سقوط لبنان را ارز. در همین حال گزارش های رسمی می گوید در سازمان حج و زیارت که معمولا تساوی به 2.5 میلیون مسلمان است که به احتمال زیاد برای دیدن تنها چند هزار زائر.

— یک coronavirus شیوع مربوط به یک کشتارگاه در آلمان باعث شده است که دولت برای تحمیل یک هفته ای از مستند اقدامات است. بیش از 1500 نفر به کشتارگاه باید آزمایش مثبت است. بیش از هزاران قرنطینه می شوند. فرماندار ایالت نوردراین-وستفالن در کشور می گوید: منطقه, سینما, تناسب اندام استودیو و میله بسته خواهد شد دوباره. در اخبار مربوط به چین ممنوعیت واردات از یک تایسون غذاهای مرغ گیاهی با آلوده کارگران را مطرح کرده است نگرانی های ایالات متحده در صنعت گوشت.

— مردم هجوم آوردند به سواحل برای تعطیلات پس از cooped توسط COVID-19 ماه. اما coronavirus است بدون در نظر گرفتن تعطیلات. دولت ایالات متحده از کارولینای جنوبی در حال حاضر چهارم-کمترین جدید عفونت رای دادن در این کشور هنگامی که تنظیم جمعیت. یک نقطه داغ در اطراف گل تلفونی ساحل که دیده است COVID-19 موارد پرش کمتر از 300 در آغاز ماه ژوئن به حدود 1,600. و این که تنها تعداد ساکنان نه بازدید کننده. کارآفرینان محلی ترس بیشتر عفونت می تواند منجر به تبلیغ بد.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

واشنگتن — پیشرو متخصص بیماری های عفونی در ایالات متحده امریکا به قانونگذاران گفت که نژادپرستی نهادی نقش مهمی در نامتناسب بار COVID-19 در آمریکایی های آفریقایی تبار.

Dr. Anthony Fauci شهادت قبل از کمیسیون انرژی مجلس و کارگروه در روز سه شنبه.

تشکر. بابی راش ایلینوی از حزب دموکرات خواسته Fauci در مورد ویروس' تلفات در افراد سیاه و سفید.

Fauci ذکر دو دلیل اصلی برای نامتناسب تاثیر است. او می گوید: یکی این است که بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار در کارهایی که ضروری در نظر گرفته شده و شامل تعامل با مردم است.

دلیل دوم او این است که مردم به احتمال زیاد به رنج می برند از شرایط سلامت مانند فشار خون بالا و دیابت است که بدتر شدن علائم COVID.

Fauci گفت: "این یک نوع double whammy...از طریق هیچ گسل از خود را دارند."

___

واشنگتن — Dr. Anthony Fauci گفته است که اعضای کنگره که ایالات متحده نیاز به مراقب باشید به ایجاد ایمنی و اثربخشی هر گونه بالقوه coronavirus واکسن قبل از عجله به تولید و توزیع.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و سازمان غذا و دارو رئیس Stephen هان در حال شهادت قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته.

هان seconded Fauci نظر شنبه, گفته FDA نمی خواهد قطع گوشه و کنار در ایمنی و اثربخشی که با توجه به اینکه برای تصویب یک واکسن.

Fauci می گوید که او می تواند "بسیار نا امید اگر ما شروع به پریدن کرد و به یک نتیجه گیری قبل از ما می دانیم که یک واکسن بود واقعا امن و موثر است."

او می گوید یک حرکت مانند آن است که تنها ایجاد "ابهام همیشگی."

___

واشنگتن — آمریکایی متخصص بیماری های عفونی دکتر Anthony Fauci می گوید نه او و نه هیچ یک از اعضای کاخ سفید Coronavirus نیروی کار خواسته شده است به کم کردن سرعت تست.

این سوال به وجود آمد پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک آخر هفته تظاهرات سیاسی در اوکلاهما که او می خواست دستیاران خود را به کم کردن سرعت تست از آنجا که آن را تبدیل کردن بیش از حد بسیاری از موارد مثبت.

بالا دیگر مقامات بهداشت همچنین گفت: کمیسیون انرژی مجلس و کارگروه در روز سه شنبه که هیچ کس از آنها خواست به سرعت پایین تست.

آمریکا آزمایش قرار گرفته است و بیش از 27 میلیون نفر با حدود 2.3 میلیون – یا 8.4% تست مثبت است.

___

واشنگتن — بالای بیماری های عفونی متخصص در ایالات متحده گفته است که قانونگذاران مجلس این سوال "که اگر" ایالات متحده باید یک واکسن برای COVID-19.

Dr. Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت گفت: کمیسیون انرژی مجلس و کارگروه در روز سه شنبه است که او فکر می کند یک coronavirus واکسن می تواند در دسترس تا پایان سال جاری یا اوایل سال 2021.

یکی کانديد واکسن را وارد کنید پیشرفته محاکمه در ماه آینده.

Fauci می گوید: "ما احساس می کنیم با احتیاط خوش بینانه بر اساس تلاش هماهنگ."

کاخ سفید راه اندازی کرده است تلاش به نام "عملیات با سرعت پیچ و تاب" را به مطمئن شوید که واکسن می تواند به سرعت تولید انبوه و توزیع هنگامی که آن را مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا.

___

ریو دو ژانیرو — برزیل قاضی فدرال در روز سه شنبه به دستور رئیس جمهور Jair Bolsonaro مطابق با قوانین محلی به پوشیدن ماسک صورت هر زمان که او در خارج از منزل در پایتخت از برازیلیا.

در طول تعطیلات آخر هفته اخیر یک گاهی اوقات آشکار Bolsonaro اتحاد پیوست کثیری از مردم معترض در مقابل برزیل کنگره و دیوان عالی کشور است. او اغلب در بازدید از نانوایی ها و دکه مواد غذایی نقاشی جمعیت در اطراف او.

قاضی رناتو کوئیلو Borelli گفت: در حکمی که Bolsonaro "است و در معرض افراد دیگر به سرایت یک بیماری است که باعث شده تا ملی اغتشاش."

برزیل در منطقه فدرال نیاز مردم را به پوشیدن ماسک صورت عمومی برای کمک به کنترل گسترش جدید کروناویروس. عدم تطابق حمل ممکن است روزانه جریمه $390.

Bolsonaro اغلب به نظر می رسد در رویدادهای عمومی با یک ماسک بر خلاف برخی دیگر از سران دولت از جمله رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador و آرژانتین آلبرتو فرناندز.

___

واشنگتن— یک بالا خانه دموکرات است متهم جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از قرار دادن آمریکایی ها در معرض خطر در مواجهه با این بیماری همه گیر کوروناویروس با برگزاری یک تظاهرات سیاسی در آخر هفته گذشته در تولسا.

به عنوان خانه انرژی و تجارت کمیته آماده شنیدن شهادت از دکتر Anthony Fauci, رئیس کمیته فرانک Pallone نیوجرسی گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن نظر در این تجمع که از او خواسته کارکنان به سرعت پایین تست برای حفظ مورد شمارش پایین "بود و بسیار بی پروا عمل است."

Pallone ادامه داد: "متاسفانه آن را همچنان رئیس جمهور الگوی نادیده گرفتن مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی."

مغلوب ساختن پیشی جستن بازی کردن کسانی که در نظرات گفته خود دولت ایالات متحده در حال انجام تست بیشتر از هر کشور دیگر.

رئیس جمهور در حال خروج از کاخ سفید برای سفر به آریزونا در روز سه شنبه

___

جونو ، — آلاسکا بومی قبیله ای دولت ها و جوامع دیگر ارائه کرده اند به درخواست اضطراری برای شکار خارج از فصل به عنوان coronavirus همه گیر باعث تامین مواد غذایی و نگرانی است.

آلاسکا پخش برنامه و اخبار انرژی میز گزارش شده است که حداقل شش کوچک محلات در سراسر کشور شده اند در انتظار نزدیک به دو ماه برای پاسخ به برنامه های کاربردی خود را به صورت ویژه شکار اجازه.

ایالات متحده از امرار معاش مدیریت فیلدینگ درخواست های متعدد و انتظار برای رسیدگی به این موضوع در جلسه آینده این ماه است.

آژانس در پاسخ به شکار اورژانس اقدامات در زمین های فدرال در حالی که ایالت آلاسکا خود روند رسیدگی به درخواست برای اقدامات دولت زمین.

___

مسکو — عالی لاما از تووا یکی از روسیه را در دو اکثریت بودایی جمهوری درگذشت از COVID-19.

منطقه"s فرماندار اعلام کرد که Jampel Lodoy که عنوان "kamby لاما" مرده بود در یک بیمارستان که در آن او تا به حال شده است برای درمان حدود دو هفته.

تووا که هم مرز مغولستان ثبت کرده است 3,575 coronavirus موارد در میان جمعیت آن در حدود 310,000.

__

لاهه — هلند بهداشت عمومی موسسه است که برای نظارت شروع فاضلاب در تمام 352 فاضلاب امکانات درمان در هلند برای اثری از coronavirus به عنوان یک راه را به سرعت تشخیص موارد جدید.

وزیر بهداشت Hugo de Jonge روز سه شنبه پرسید: این موسسه برای شروع روزانه تست به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

De Jonge می گوید که با آزمایش فاضلاب روزانه "ما می تواند به سرعت شناسایی منطقه ای و محلی upticks ویروس حتی قبل از مردم علائم نشان می دهد."

وزارت بهداشت می گوید: بهداشت عمومی موسسه انجام تحقیقات بر روی فاضلاب در 29 منطقه در ماه های اخیر و کشف کردند که این ویروس قابل مشاهده است در فضولات انسانی قبل از افراد آلوده علائم.

De Jonge می گوید که گسترش آزمایش به معنی "ما می توانیم تشخیص ویروس ناشناس به سرعت و در یک مقیاس بزرگ است."

___

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی باز کرده 3,300 تخت بیمارستان صحرایی در تبدیل کارخانه تولید خودرو کشور را در پرانتز به صورت یک پیش بینی افزایش COVID-19 موارد است.

این بیمارستان صحرایی ساخته شده بود در این شهرستان از شرق لندن در کیپ شرقی استان یکی از کشور coronavirus نقاط داغ. آفریقای جنوبی گزارش کرده است در مجموع 101,590 ویروس موارد و 1,991 COVID-19 مرگ و میر ناشی از شنبه.

زمینه های جدید در بیمارستان به ارمغان می آورد تعداد تخت های بیمارستانی در سراسر کشور به بالای 27,000 از جمله امکانات موجود و جدید بیمارستان با توجه به دولت است. امکانات جدید این تخت با تجهیزات به اداره متمرکز اکسیژن است.

وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: facilityalso افزایش کمک خواهد کرد تست آزمایشگاهی ظرفیت در آفریقای جنوبی.

یک بسته فولکس واگن خودرو کارخانه تولید اهدا شده توسط این خودرو ساز آلمانی تبدیل شد به بیمارستان صحرایی. دولت آلمان حمایت مالی برای تبدیل این کارخانه با همکاری کیپ شرقی استانی دولت است.

___

آتن — هتل های عامل در یونان تابستان امسال تمام خواهد شد و باید پایه جداسازی امکانات اجازه می دهد تا برای قرنطینه و کمک در درمان COVID-19 موارد گردشگری کشور گفت: روز سه شنبه.

هری Theoharis گفته تلویزیون دولتی است که آماده سازی نیز در حال نهایی برای راه اندازی یک شبکه در سراسر کشور از پزشکان در دسترس برای هتل تماس — به طوری که موارد نیاز به بستری شدن و بهتر خواهد بود در اولویت قرار گیرد.

یونان را بازگشایی فرودگاه منطقه ای به پروازهای بین المللی در جولای 1, امید به نجات برخی از تعطیلات فصل به عنوان گردشگری همچنان منبع اصلی درآمد برای اقتصاد کشور است.

دولت تصمیم گرفته است برای استراحت و تست قوانین برای بسیاری از پروازهای ورودی.

___

پاریس — دولت فرانسه می گوید در این کشور رسمی تماس با ما-ردیابی نرم افزار ارسال 14 اطلاعیه در سه هفته گذشته برای هشدار دادن به مردم آنها را به حال شده است در تماس نزدیک با کسی که تست مثبت برای coronavirus.

فرانسه junior وزیر اقتصاد دیجیتال, Cedric O نسبت داده شده به طور غیر منتظره ای کم تعداد اطلاعیه های سریع کاهش سرعت این بیماری همه گیر در فرانسه

او می گوید: برنامه دریافت شد 1.9 میلیون بار پس از آن موجود شد در ژوئن 2 هنوز تقریبا یک چهارم از کاربران تا به حال پس از حذف آن از تلفن های همراه خود. فرانسه با جمعیت 66 میلیون.

سدریک O گفت: "مردم احتمالا در نظر گرفتن آنها به آن نیاز دارید کمتر است."

این StopCovid برنامه توسعه یافته توسط دولت فرانسه با استفاده از انرژی پایین بلوتوث سیگنال به صورت ناشناس وارد شوید حضور دیگر کاربران در این نزدیکی هست.

آن افراد را قادر می سازد با این برنامه که تست مثبت به اطلاع آن دسته از آنها در تماس نزدیک برای حداقل 15 دقیقه.

فرانسه گزارش کرده است 29,663 ویروس های مربوط به مرگ و میر در بیمارستان ها و آسایشگاه ها که از سه شنبه.

___

ژوهانسبورگ — محققان در آفریقای جنوبی می گویند اولین COVID-19 آزمایش واکسن در قاره آفریقا است که مجموعه ای به جریان در روز چهارشنبه.

دانشگاه بوستون می گوید: واکسن تهیه شده توسط دانشگاه آکسفورد محققان در حال حاضر در حال بررسی در دادگاه در انگلستان و مشابه آزمایشی آغاز شده است در برزیل.

اعلام ساعت پس از آفریقای جنوبی گزارش داد که مجموع coronavirus موارد در کشور پیشی گرفته 100,000 که از سه شنبه. آفریقای جنوبی حساب برای تقریبا یک سوم از عفونت در قاره آفریقا.

آفریقای جنوبی آزمایش واکسن با هدف به ثبت نام از 2000 شرکت کنندگان است. برای اولین بار به دریافت واکسن این هفته در استان Gauteng صفحه اصلی اقتصادی hub ژوهانسبورگ و پایتخت آن پرتوریا.

دیگران را واکسینه شود در نقطه ای از کیپ غربی استان. Shabir Madhi که منجر دادگاه گفت: آن شروع به آفریقای جنوبی وارد زمستان و فصل آنفولانزا و فشار را افزایش می دهد در بیمارستان.

__

هوستون — بزرگترین بیمارستان اطفال در ایالات متحده آغاز شده است اعتراف بیماران به گسترش بیمارستان ظرفیت در ایالت تگزاس به عنوان coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان همچنان افزایش یابد.

بیمارستان کودکان تگزاس روز سه شنبه گفت که آن را پذیرش بیماران در سراسر آن دانشگاه به آزاد کردن بیشتر تخت بیمارستان در منطقه هوستون.

تعداد COVID مثبت بیماران بیمارستان در شهرستان هریس که شامل هوستون تقریبا سه برابر شده پس از مه 31.

این حرکت به عنوان تگزاس ثبت نام یک 11th روز متوالی از رکورد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان در دولت است.

___

برلین — آلمان اعزام یک تیم از پزشکان و آزمایشگاه دانشمندان به پرو برای کمک به آمریکای لاتین ملت در مقابله با گسترش شیوع کروناویروس.

دولت آلمان روز سه شنبه گفت که کارشناسان پزشکی از برلین Charite بیمارستان آموزشی خواهد بود و در میان کسانی که به عنوان بخشی از یک واکنش سریع ،

قبلا آلمان, پزشکی, تیم کمک کرده اند, آموزش کارگران و راه اندازی آزمایشگاه تست در نامیبیا در بنین کلمبیا و اکوادور.

___

قاهره – مصر است که به تدریج شل شدن آن جزئی coronavirus مستند در بحبوحه افزایش مداوم روزانه عفونت در هفته های اخیر.

نخست وزیر مصطفی Madbouly روز سه شنبه گفت که دولت او خواهد بازگشایی مساجد و کلیساها شروع شنبه و بان کی مون در روز جمعه نماز در مساجد و روز یکشنبه توده ها در کلیساها باقی خواهد ماند در محل در حال حاضر.

او می گوید: رستوران ها, کافی شاپ ها, باشگاه ها و سالن های تئاتر را مجاز به بازگشایی در 25 درصد ظرفیت است. دولت همچنین تمدید ساعت های عمومی و خصوصی تقدم و تاخر می تواند توسط چهار ساعت تا نیمه شب. آن را نیز برداشته این کشور مقررات منع رفت و آمد شبانه.

Madbouky می گوید مصر سواحل و پارک های بسته باقی می ماند تا اطلاع ثانوی.

تدریجی بازگشایی اعلام شد به عنوان روزانه تعداد coronavirus موارد در مصر اغلب پیشی گرفته 1,000 در هفته های اخیر.

جهان عرب پرجمعیت ترین کشور رسما گزارش داد حدود 57,000 تایید موارد از جمله حداقل 2,278 دفاع کرد گرفته شد مرگ و میر.

___

لندن — میلیون ها نفر از مردم در بریتانیا خواهد بود قادر به رفتن به میخانه بازدید تئاتر فیلم کوتاه کردن مو و یا شرکت در خدمات مذهبی شروع جولای 4, اما آنها را مجبور به صبر کردن برای دیدن یک کنسرت تاتو کردن یا رفتن به سالن ورزش.

نخست وزیر بوریس جانسون اعلام کرد که عمده شل شدن coronavirus مستند محدودیت در روز سه شنبه است که اجازه می دهد تا یک راه باریک از کسب و کار برای بازگشایی شده است. آنها شامل رستوران ها, هتل ها, آرایشگری, سینما و موزه ها.

مکان های عبادت می توانید نگه دارید, خدمات, اما کر و جماعت نمی شود مجاز به خواندن از آنجا که این ویروس می تواند از طریق باز کردن دهان. موسیقی زنده و اجرای تئاتر باقی مانده خارج از محدوده برای همین دلیل.

داخل ورزشگاه, استخر, چشمه های معدنی و تو سرو هم باید برای ماندن در بسته در حال حاضر.

دولت همچنین اعلام کرد که اجتماعی-دورى قوانین خواهد بود و آرام. از ژوئیه 4 نفر خواهد بود توصیه به ماندن حداقل 1 متر (3 فوت) از هم جدا به جای 2 متر — به عنوان طولانی به عنوان آنها را از دیگر اقدامات برای کاهش انتقال ویروس مانند پوشیدن ماسک در فضاهای محصور شده است.

تنها تغییراتی که اعمال می شود در انگلستان است. اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی که همه زیر کمی متفاوت اقدامات است.

___

توکیو — کمپانی که صاحب توکیو دیزنی لند و DisneySea می گویند این دو پارک را بازگشایی در تاریخ 1 ژوئیه پس از بسته بودن به مدت چهار ماه با توجه به کروناویروس اما وجود خواهد داشت بدون بغل کردن و یا دست زدن به میکی موس و شخصیت های دیگر.

شرقی زمین شرکت. گفت: در بیانیه صادر شده که این روز را در دو پارک در نزدیکی توکیو برای محافظت از سلامت عمومی است. آن را می گوید تعداد بازدید کنندگان مجاز در در یک بار کاهش خواهد یافت و از افراد خواسته می شود برای دریافت درجه حرارت خود را چک به پوشیدن ماسک و برای ضد عفونی کردن دست خود را.

برخی از سواری و امکانات بسته خواهد شد و اجراهای مانند آتش بازی لغو خواهد شد ، بازدید کنندگان همچنین درخواست برای خرید ثابت-تاریخ آنلاین بلیط در پیشبرد.

کارکنان که انجام به عنوان شخصیت های دیزنی را نشان می دهد و یا استقبال مردم در راه است که شامل لمس کردن.

دیگر پارک در ژاپن به تدریج بازگشایی اخیرا از جمله استودیو یونیورسال ژاپن در اوزاکا بازگشایی این ماه است.

___

بلگراد, صربستان — نواک جوکوویچ آزمایش مثبت برای coronavirus روز سه شنبه پس از شرکت در یک تنیس نمایشگاه سری او سازمان یافته در صربستان و کرواسی.

برتر صرب چهارمین بازیکن برای تست مثبت برای این ویروس پس از بازی هفته گذشته در بلگراد و در آخر هفته گذشته در زادار, کرواسی. همسر خود را نیز آزمایش مثبت است.

"لحظه ای که ما وارد بلگراد ما رفت و به آزمایش می شود. من نتیجه مثبت است فقط به عنوان Jelena را در حالی که نتایج حاصل از فرزندان ما منفی" جوکوویچ در بیانیه ای گفت.

جوکوویچ مورد انتقاد قرار گرفته برای برگزاری این مسابقات و در آوردن بازیکنان از کشورهای دیگر است.

Viktor Troicki روز سه شنبه گفت که او و همسر باردار خود را هر دو تشخیص داده شده است با ویروس. گریگور دیمیترو سه بار گرند اسلم کسیکه از بلغارستان گفت: او آزمایش مثبت برای ویروس.

دیمیترو بازی برنا Coric بازی های برگزار شده در روز شنبه و Coric روز دوشنبه گفت او همچنین آزمایش مثبت است.

___

مسکو — رستوران ها و سالن های ورزشی و استخرهای شنا و کتابخانه ها و مهد کودک ها از سرگیری عملیات در مسکو در روز سه شنبه به شهر ظهور از تنگ coronavirus مستند در محل پس از اواخر ماه مارس است.

شهردار مسکو سرگئی سوبیانین اعلام کرد در پایان این مستند در پایتخت روسیه دو هفته پیش.

سوبیانین برداشته اقامت در خانه دستور و اجازه سالنهای زیبایی به بازگشایی ، هفته گذشته درمانگاه دندانپزشکی موزه ها و فضاهای باز از کافه ها و رستوران ها از سر برداری.

بیش از چند هفته گذشته رسما گزارش روزانه, شماره جدید کروناویروس عفونت در مسکو کاهش یافته است و از بیش از 2000 به حدود 1000. روز سه شنبه مقامات بهداشتی در این شهرستان گزارش 1,081 عفونت های جدید.

در مجموع مسکو تا کنون ثبت نام 216,095 تایید coronavirus موارد 36 درصد از روسیه caseload بیش از 599,000 contagions.

___

توکیو — صدها نفر از بازدید کنندگان با عجله برای دیدن محبوب پاندا بچه شیانگ شیانگ به عنوان توکیو Ueno باغ وحش بازگشایی شد شنبه برای اولین بار پس از فوریه زمانی که این بسته با توجه به کوروناویروس.

مشتاق شیانگ شیانگ فن معصومی Tsunoda استفاده می شود که برای بازدید از باغ وحش هر هفته برای دیدن پاندا نشان داد تا سهشنبه با او دست ساز با ماسک پاندا چاپ برای مناسبت. "من خیلی خوشحال برای دیدن شیانگ شیانگ کردم خیلی بزرگتر" او گفت:.

شیانگ شیانگ است که با توجه به بازگشت به چین بعد از این سال تحت پاندا ارز پروتکل های.

ورود به باغ وحش محدود به 4000 بازدید در روز که باید رزرو بلیط در پیشبرد.

این باغ وحش گفت: coronavirus خاموش شد طولانی ترین بسته در مرکز تاریخ پس از افتتاح آن در سال 1882.

--

داکا, بنگلادش — مقامات در بنگلادش گزارش شده 43 ویروس جدید و میر و 3,412 عفونت های جدید در روز سه شنبه.

بنگلادش در حال حاضر دیده می شود 119,198 عفونت و 1,545 مرگ و میر پس از اولین مورد مثبت گزارش شد در 8 مارس.

مقامات می گویند 47,635 مردم بهبود از بیماری است.

--

برلین — سر از آلمان در کنترل بیماری مرکز می گوید: آرامش از فاصله قوانین در بخش هایی از ایالات متحده است که به سرزنش برای افزایش موارد وجود دارد.

Lothar Wieler رئیس رابرت کخ موسسه اشاره کرد و گفت مورد اعداد در جنوب ایالات متحده افزایش یافته است به طور قابل توجهی.

"دلایل این شل شدن فاصله با وجود قوانین مورد اعداد نداشتن افتاده هنوز وجود دارد," او گفت:.

آلمان شاهد افزایش COVID-19 عفونت در روزهای اخیر هم مربوط به شیوع بیماری در کشتارگاه ها و ساختمان های آپارتمانی.

آلمان لوفت هانزا در ضمن می گوید که می خواهد از سرگیری پروازها به مقصد شانگهای در دوشنبه ارائه آن برای اولین بار به طور منظم برنامه ریزی شده پرواز به سرزمین اصلی چین پس از پایان ماه ژانویه است.

لوفت هانزا گفت: در حال حاضر پروازهای عمل خواهد شد یک بار در هفته.

--

ژوهانسبورگ — آفریقای جنوبی coronavirus موارد پیشی گرفته اند 100,000 به عنوان کشور باعث می شود تا نزدیک به یک سوم از تمام ثبت عفونت در قاره آفریقا.

آخرین به روز رسانی روزانه نشان می دهد که نگرانی در روند جدید به عنوان Gauteng استان به آفریقای جنوبی قطب اقتصادی از ژوهانسبورگ بالاتر تعداد موارد جدید از کانون از کیپ غربی استان محور در شهر کیپ تاون.

ویروس موارد در آفریقای جنوبی که همچنین شامل پایتخت آن پرتوریا در حال حاضر را تشکیل می دهند بیش از یک پنجم از جنوب مجموع آفریقا.

آفریقای جنوبی همچنان به نرم کردن آن مستند با وجود افزایش موارد به دلیل فشار اقتصادی با قمار و زیبایی سرو آخرین کسب و کار مجاز به باز کردن.

آفریقا به طور کلی بیش از 315,000 موارد از جمله بیش از 8000 مرگ و میر. درست است تعداد موارد ناشناخته باقی می ماند به دلیل سطح پایین تست در این قاره با توجه به کمبود مواد.

--

دهلی نو — هند اضافه شده است نزدیک به 15,000 عفونت های جدید به آن coronavirus caseload به عنوان برخی از کشورهای کمتر تحت تاثیر اولیه افزایش ویروس با توجه به مستندات جدید به سرسخت تعداد رو به رشد.

هند وزارت بهداشت گفت: در سراسر کشور شمارش رسیده بود 440,215 موارد از جمله 14,011 مرگ و میر. دولت دهلی نو که شامل سرمایه از دهلی نو گزارش شده 62,655 موارد با میزان عفونت های جدید به سرعت در حال گسترش در هفته های اخیر به عنوان یک مستند در سراسر کشور کاسته است.

متحده از راه دور از پایتخت از جمله آسام در شمال شرقی است که در ابتدا گزارش چند مورد باید با برنامه به reimpose دقیق مستندات در برخی از مناطق.

دولت نارندرا نخست وزیر برداشته ماهها محدودیت در حرکت و صنعتی و تجاری فعالیت برای راه اندازی مجدد هند اقتصاد بیمار است که ریختن میلیون ها شغل.

اما سونیا گاندی رئیس حزب اصلی اپوزیسیون حزب کنگره خواسته است تا از دولت برای تمدید به مدت سه ماه رایگان توزیع مواد غذایی برنامه برای هند فقیرترین است که با توجه به پایان می رسد به زودی.

___

سئول کره جنوبی — کره جنوبی می گوید این تست 176 کارگران در جنوب بندر بوسان پس از شیوع کروناویروس در میان خدمه یک کشتی باری را که تا کنون بیمار 16.

Kwon Jun-wook مدیر کره جنوبی موسسه ملی سلامت گفت: تمام 21 خدمه مورد آزمایش قرار گرفتند پس از کشتی وارد بوسان Gamcheon پورت در یکشنبه حمل غذاهای دریایی منجمد.

او گفت: کاپیتان کشتی شکست خورده به درستی اطلاع مقامات بندر که سه نفر از crewmembers تا به حال تب بالا. 176 نفر در حال آزمایش شامل محموله گرداننده و آداب و رسوم و مقامات تعمیر کارگران و مترجم که از تماس با آلوده خدمه. مقامات بندر و کارگران در اوایل روز سه شنبه توافق برای توقف تخلیه کالا از کشتی و دیگر کشتی روسی در بندر.

کره جنوبی گزارش شده 46 مورد جدید از COVID-19 روز سه شنبه از جمله 30 مربوط به ورود بین المللی. این کشور شده است تلاش برای بنیادی حیات این ویروس در سئول شهری که در آن صدها نفر از عفونتهای مرتبط شده اند برای سرگرمی و اوقات فراغت فعالیت های کلیسا تجمعات و فروش و انبار شغل.

___

استرالیا — عفونت کروناویروس در استرالیا ویکتوریا دولت را وادار جدید از تعطیلی مدرسه و دولت گفت: رهبر وجود دارد خواهد بود "قابل توجه جامعه انتقال" در میان موارد جدید.

ملبورن حومه که در آن مدارس واقع شده اند شناخته شده به عنوان نقاط داغ در هفته های اخیر. دو مدارس ابتدایی بسته شده اند برای تمیز کردن کامل دانش آموزان پس از آزمایش مثبت است.

استرالیا ویکتوریا دولت ثبت شده 17 مورد جدید. دولت برتر Daniel Andrews گفت: در آنجا خواهد بود "قابل توجه جامعه انتقال" در میان آنها است.

اندروز گفت: یکی از موارد جدید بود که از یک فرد در هتل قرنطینه دو بودند از شناخته شده شیوع سه نفر از روال تست و 11 تحت بررسی قرار گرفتند.

آخر هفته گذشته اندروز گفت: خانواده بزرگ اجتماعات شده بود کاتالیزور برای این ویروس دوباره مصرف کردن در برخی مناطق پس از مستند قوانین کاسته شد.

در سرمایه های ملی کانبرا وزیر بهداشت گرگ شکار می گوید استرالیا مرزهای بسته باقی خواهد ماند برای "بسیار مهم" مقدار از زمان.

___

پکن — چین گزارش 22 مورد جدید از coronavirus از جمله 13 در پکن یک روز پس از شهرستان سخنگوی دولت گفت: مهار اقدامات تا به حال آهسته حرکت شیوع جدید در پایتخت است که آلوده بیش از 200 نفر است.

دیگر نه موارد آورده بودند توسط مسافران چینی از خارج از کشور هفت نفر از آنها را در هیئت مدیره پرواز از ریاض در عربستان سعودی که وارد در غرب شهر لانژو مرکز استان گانسو با توجه به اطلاع قبلی از دولت استانی.

چین گزارش کرده است 4,634 مرگ و میر ناشی از این ویروس در میان 83,418 مجموع موارد پس از آن اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

در حالی که این وضعیت در پکن است که رهبری در مسیر درست "پیشگیری وضعیت باقی می ماند قبر و پیچیده" شهرستان سخنگوی زو Hejian گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری.

آخرین مطالب