دو استاندارد برای رسانه های جریان اصلی: سخت در مغلوب ساختن پیشی جستن, نرم, اوباما

رسانه های جریان اصلی را پوشش می دهد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن راه نسل قبل از خبرنگاران تحت پوشش جنگ ویت

توسط ATSHNEWS در 13 خرداد 1399

رسانه های جریان اصلی را پوشش می دهد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن راه نسل قبل از خبرنگاران تحت پوشش جنگ ویتنام.

آنها متنفر است که جنگ و ایالات متحده از دخالت در آن را تا آنجا که آنها در حال حاضر نفرت مغلوب ساختن پیشی جستن. خود را به نقطه و غالبا نادرست گزارش نشان داد که نفرت در طول جنگ فقط به عنوان آن را در حال حاضر نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن یک نسل بعد.

نفرت در میان ترقی خواهان عمر مفید طولانی است.

در آن زمان خبرنگاران درمان هر عمده ایالات متحده پیروزی — و بسیاری وجود دارد — به عنوان شکست; هر جزئی دشمن موفقیت, مهم نیست چقدر کوچک بود اغراق آمیز و گزارش داد که ایالات متحده شکست.

این بود که به ویژه از سال 1968 به انتقادات توهین آمیز بود که یک شکست عظیم برای ویتنام شمالی و آمریکا بزرگترین پیروزی در جنگ اما یکی که رسانه ها به خصوص تلویزیون و رسانه ها تبدیل به یک شکست.

رسانه ها موفق به چرخش آمریکا در برابر جنگ. جانبازان بازگشت بسیاری از آنها وظیفه داشتند تف بر در فرودگاه. هم زده تا فعالان ضد جنگ عمل کرده به عنوان اینکه این سربازان در حال شروع جنگ.

این همان جانبازان که از قضا مفتخر شد از این همه سال بعد در نرم افزار-خدمات نظامی در روز یادبود.

اشتباه نکنید. جنگ بود و بد شانسی. اما پس از آن شروع آن می تواند داشته باشد و باید برنده شده اند.

و رسانه ها نیست "از دست دادن" جنگ ویتنام; آنها فقط کمک به از دست دادن آن است.

و یا به عنوان مورخ ویکتور دیویس هانسون اشاره در کتاب خود "قتل عام و فرهنگ" رسانه: "تنها کمک به فروپاشی قدرت آمریکا و مقاومت برجسته مکرر اشتباهات آمریکا و ویتنام جنوبی با فساد بدون متناسب توجه به ویتنام شمالی جنایات وحشیانه تاریخچه کمونیسم در آسیا و ژئوپولیتیک مخاطرات درگیر است.

"توانایی خود را به sensationalize نسبتا جزئی آمریکایی موانع و مبالغه متوسط کمونیست پیروزی اغلب کمک به روشن کردن افکار عمومی و در نتیجه به آنها نفوذ ناروا با سیاستمداران آمریکایی که کارگردانی این دوره از جنگ است."

که راه کاخ سفید رسانه ها را پوشش می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن در جلسات مطبوعاتی. هر مطلوب دستاورد بزرگ — و بسیاری وجود دارد — یا عنوان و یا نادیده گرفته شده در حالی که هر جزئی پیچ دمیده شده است همه از نسبت.

اگر تهمت نمی پوشیدن ماسک رسانه ها جهش بیش از همه به او. اگر او خبرنگاران را گزارش آن را به عنوان نشانه ای از استعفا یا شکست در جنگ علیه این بیماری همه گیر کوروناویروس. سوال از خبرنگاران هستند طراحی شده است برای درخواست اطلاعات. آنها "مارپیچ" پرسش با هدف ساخت آنها را نگاه خوب و تهمت و نگاه بد.

خبرنگاران کاخ سفید در مد از preening و خود مهم جیم آکوستا از سی ان ان به عنوان علاقه مند به سیاست به عنوان آنها در حال ساخت خود را بخشی از داستان به طوری که آنها می توانید نگاه مهم در تلویزیون. که به معنی تحریک تهمت یا سخنگوی مطبوعاتی خود در پاسخ به لود تند و زننده و اغلب dumb questions.

این نوع از سوالات که از خبرنگاران خواسته هرگز رئیس جمهور سابق باراک اوباما که آنها پرستش در یکی از نادر کنفرانس های مطبوعاتی اما احساس رایگان به آنها را بپرسید روزانه از مغلوب ساختن پیشی جستن که آنها بیزار.

می توان آن را با طراوت نتیجه معکوس هنگامی که آن را به عنوان آن را در هفته گذشته زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany, 32, حیرت زده خبرنگاران کاخ سفید در پاسخ به یک "مارپیچ" سوال بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن و تقاضا است که فرمانداران بازگشایی کلیساها.

"رئیس جمهور خواهد شد به شدت تشویق هر فرماندار اجازه می دهد تا خود را در کلیساها به پاسخ, پسر, آن را جالب می شود در یک اتاق است که به شدت می خواهد به نظر می رسد برای دیدن این کلیساها و خانه از عبادت ماندن بسته شده," او گفت:.

سپس او را پاره پاره به خبرنگاران برای نشان دادن "روزنامه نگاری, کنجکاوی" که آن را به پرسش از اوباما درباره دریدن سابق ژنرال مایکل فلین.

McEnany به یک لیست از سوالات آنها باید درخواست اوباما از جمله به همین دلیل بسیاری از اوباما سیاسی منصوب شد در دریدن فلین از جمله جو بایدن.

"این فوق العاده است. اگر آن را سیاسی انتصاب در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, من می توانم به شما تضمین می کنند من می خواهم سوالی در صندوق پستی من در حال حاضر, اما ظاهرا اوباما سخنگوی نمی کند."

"این یک عمل مجرمانه به نشت هویت مایکل فلین به مطبوعات است, اما آن اتفاق افتاده است. که در آن سوالات به اوباما سخنگوی? چرا که تیم من خواهد بود در حال اجرا در اطراف این ساختمان اگر این اتفاق افتاده بود در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت" او به درستی گفت.

اگر شما نمی توانید این فرصت را به خواندن و دیدن و یا شنیدن در مورد McEnany را موجه سخنرانی دراز وشدیداللحن در برابر مطبوعات به این دلیل است که آن عنوان و یا نادیده گرفته شده توسط رسانه ها.

که باعث می شود نقطه است.

نظرات ایمیل به: luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن