این Dixie Chicks رسما تغییر نام خود را به جوجه

توسط کریستین M. HALLNASHVILLE, Tenn. (AP) — برنده جایزه گرمی کشور گروه Dixie Chicks کاهش یافته کلمه Dixie از ن

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

توسط کریستین M. HALL

NASHVILLE, Tenn. (AP) — برنده جایزه گرمی کشور گروه Dixie Chicks کاهش یافته کلمه Dixie از نام خود را در حال حاضر رفتن جوجه ها.

گروه حساب های رسانه های اجتماعی و وب سایت تغییر شد در روز پنج شنبه به اشاره به نام جدید برای گروه ساخته شده است که March مگوایر, Natalie Maines و امیلی Strayer. این گروه نیز به رسمیت شناخته شده است که نام آن در حال حاضر در حال استفاده توسط یک گروه در نیوزیلند.

"صادقانه و بی ریا با تشکر از شما می رود به "جوجه ها" از نیوزلند برای خود بخشنده حرکت ما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن نام خود را. ما مفتخر به همکاری وجود داشته باشد هم در دنیا با این فوق العاده با استعداد خواهر" این گروه در بیانیه ای گفت.

حرکت به شرح زیر تصمیم گیری های کشور گروه Lady Antebellum به تغییر به یک خانم پس از اذعان به کلمه ارتباط به برده داری. بیانیه ای در رابطه جنسی' سایت گفت: "ما می خواهیم به دیدار این لحظه است." اصطلاح Dixie اشاره به جنوب ایالات متحده به خصوص کسانی که متعلق به کنفدراسیون.

جوجه ها که در حال انتشار اولین آلبوم جدید در 14 سال در ماه آینده نیز منتشر شد یک ویدئو جدید برای آهنگ جدید خود را, "مه مه" است که ویژگی های ویدئوها و تصاویر از های اخیر Black Lives Matter تظاهرات.

بانوی دریافت انتقادات خود را با تغییر نام پس از یک خواننده نشان داد او می خواهم انجام شده است به عنوان بانوی سال است.

جوجه ها بهترین فروش زنان در آمریکا با بیش از 33 میلیون آلبوم فروخته شده در ایالات متحده با توجه به انجمن صنعت ضبط آمریکا است. تشکیل شده و در اصل در تگزاس به عنوان یک بلوگراس, گروه, گروه آمار تجاری شهرت خود را دستیابی به موفقیت آلبوم "فضاهای باز." گروه برنده 13 جایزه گرمی.

گروه دوری رادیویی کشور بیش از یک حادثه در سال 2003 زمانی که خواننده Maines انتقاد و سپس رئیس جمهور جورج دبلیو بوش به دلیل جنگ عراق. آنها در پاسخ به این واکنش با آهنگ خود را "آماده نیست را به خوب" و جاروب جایزه گرمی در سال 2007 برنده سه از همه نوع دسته بندی است.

آخرین مطالب