این تظاهرات مجموع تمام امریکا ناکامی

وجود ناآرامی در روح امریکا است.آن بیان شده است شب بعد از شب در خیابان ها بیش از 100 شهرها و شهرستانها. که تعدا

توسط ATSHNEWS در 18 خرداد 1399

وجود ناآرامی در روح امریکا است.

آن بیان شده است شب بعد از شب در خیابان ها بیش از 100 شهرها و شهرستانها. که تعدادی از سایت های شهری با تمام کسانی که ده ها هزار نفر از مردم در حال گریه از صدمه زدن به قلب امریکا — بله بیش از مرگ جورج فلوید, تقریبی, علت, اما از آن است که در مورد بیشتر است.

این تظاهرات مجموع متعدد نارضایتی که roil امریکا: نارضایتی بیش از پلیس بیش از حد; بیش از مخمصه کسانی که در پایین با دستمزد فقیر کمی و یا بدون مراقبت های بهداشتی و خرد کردن بدهی از کارت های اعتباری است که آنها هرگز کسب پول کافی برای پرداخت کردن در تمام سال از زندگی خود را.

John Butler, استاد دانشگاه تگزاس در Austin McCombs مدرسه بازرگانی توضیح این بدهی به عنوان "فن آوری sharecropping."

این نا امیدی است که در قسمت زیرین رویای آمریکایی; نا امیدی است که حال یکی از آثار یکی هرگز فرار بالعكس از بدهی کثافت کاری و انحطاط و فقر و با آن گرفتگی روح و شکستن خواهد شد.

آن را به خوبی تاسیس حس قربانی برای وجود واقعی قربانیان — نه تنها قربانی نژاد بلکه فراگیر قربانی وضعیت است که حل و فصل بر روی بالاترین پله اقتصادی نردبان و حتی بسیاری از پله های بالا به خوبی به مبارزه طبقه متوسط است.

آن است که در مورد یاس: یاس و ناامیدی بیش از پول ناامیدی بیش شغل ناامیدی بیش از کثافت کاری.

آن است که در مورد عذاب که مورف به خشم در نمی شنیده بودن در استفاده می شود اما محترم بودن هدف فرصت سازی اقتصادی برای کسانی که خود را به شرکت های بزرگ که به نظر می رسد بهره برداری از ربا خوار پرداخت-روز وام به شرکت های بزرگ است که پنهان در پشت تکنولوژی برای آسایش برای جلوگیری از رویارویی و به ارائه هر گونه اختلاف به عنوان یک حمله در حق خود را به انجام به عنوان آنها آرزو.

در این راستا این شرکت تلفن است که باعث می شود آن را دشوار برای گزارش خطا در خط کابل شرکت که overcharges برای خدمات خود را با استفاده از آن وضعیت انحصار.

آن است که در مورد شرکت های بیمه است که می فرستد به شما یک کامپیوتر تولید شده نامه اطمینان است که شما نمی خواهد بود قادر به مقابله با یک فرد صحبت می کنند به یک انسان است. (بانک مرکزی امریکا نمی خواهد بیرون دادن شماره تلفن برای افسران.) رنجور باید در فرد به نزدیکی ناشناس کمک کند.

دانستن آن است که غنی باید شماره تماس متخصصان برای دیدن بیراهه اطراف مشکلات و با شکوه دانش است که آنها را بیشتر سوال خود را اعمال محافظت از بررسی دقیق.

این مورد دقیق حرص چند که باید خود را برای اطمینان از خوب بودن از طریق خیل از لابی. آن است که در مورد مالیات که ثروتمند نمی پرداخت و تاسف پرداخت.

آن است که در مورد سیاستمداران که بحث در مورد آزادی اما کامل نه آزادی برای شنیدن whimpers نیاز از موکلین خود: خود را باید برای بهداشت و امنیت اشتغال, مسکن مقرون به صرفه و عملکرد مدارس. آن را در مورد تمام قشر از جامعه ما از پایین به وسط که احساس می کند که جامعه آنها را دزدیدند از همه چیز از توجه به یک جلسه به روش ساده کرامت است.

من تحت پوشش تظاهرات از کسانی که برای خود دولت استعماری در آفریقا به کسانی که در برابر تسلیحات هسته ای در لندن به خشونت کشیده شد مرگ کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور در واشنگتن و بالتیمور (آنها همچنین رفت و در سراسر کشور) به تکرار اعتراضات علیه جنگ ویتنام و بمباران کامبوج.

وجود دارد در یک تظاهرات یک نوع رفاقت احساس یاران حس انسان گرما و محبت است که قدرتمند است و نیرو — و بله, مست که می تواند باعث رفتار بد. متاسفانه اگر خشونت فوران تظاهرکنندگان دست کلید به آینده خود را به کسانی که آنها معترض هستند.

مردم در خیابان ها وجود دارد نه تنها به دلیل خشونت پلیس بی عدالتی اقتصادی و غم و اندوه و همچنین در اعتراض به رئیس جمهور ایالات متحده است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دامن زد اون سوی خاکستر سوخته از تفاوت های بین مردم جسارت افراط در نیروهای پلیس و تشویق درگیری بیش هماهنگی تمسخر بیش قدردانی و معرفی بومی از خیابان به گفت و گو.

آن است که عجیب و مناسب آن است که در خیابان که برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری است که ناسزا و که در آن ممکن است بنیانگذار.

Llewellyn کینگ تهیه کننده اجرایی و میزبان از "کاخ سفید کرونیکل" در PBS. ایمیل خود است llewellynking1@gmail.com. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب