توکسبری بیمارستان گزارش افزایش COVID-19 اعداد

توکسبری — هفته پس از ذخیره ارتش مستقر توکسبری بیمارستان به آدرس coronavirus موارد تعداد موارد مثبت در بیمارستا

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

توکسبری — هفته پس از ذخیره ارتش مستقر توکسبری بیمارستان به آدرس coronavirus موارد تعداد موارد مثبت در بیمارستان شروع به پریدن کرد.

همانطور که از دوشنبه 143 بیماران دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 و در حال جدا cohorted و نظارت 164 بیماران باید آزمایش منفی 13 نفر فوت کرده اند 185 کارکنان باید تست مثبت و در حال منزوی در خانه و یک کارمند کرده و با توجه به اجرایی اداره سلامت و خدمات انسانی (EOHHS).

از 13 نفر که فوت, 11 منتقل شدند حاد مرکز مراقبت برای درمان و دو درگذشت, در محل با توجه به EOHHS.

در آوریل 19, فقط چند روز قبل از اعضای ارتش ذخیره در پاسخ به این بیمارستان, بیمارستان گزارش 81 بيمار و 90 کارکنان بیمارستان تا به حال آزمایش مثبت است.

در یک بیانیه کتبی ارسال شده به آفتاب یک EOHHS سخنگو گفت: ارتش 94 رزرو شهری تقویت پزشکی نیروی کار است که در ادامه به حمایت از بیمارستان و یک طرح توسعه به جلو حرکت کند.

"دولت عمل مراقبت های بهداشتی و امکانات در اجرایی اداره سلامت و خدمات انسانی در حال همکاری برای اطمینان از سریع و جامع پاسخ به COVID-19 و برای حمایت و حفاظت از تایید موارد در امکانات اداره و نظارت مشترک المنافع کردند." "همه رهبری و کارکنان به شدت به راهنمایی زیر از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و, وزارت بهداشت, اولویت سلامت و ایمنی بیماران و کارکنان. حادثه مراکز فرماندهی برای این بیمارستان منجر COVID-19 پاسخ به تلاش و گزارش به طور مستقیم به اجرایی دفتر سلامت است."

با توجه به بیانیه های بسیاری از بیمارستان کارکنان در حال نقاهت و قادر به بازگشت با خیال راحت به کار مطابق با CDC و DPH دستورالعمل. اعضای ارتش رزرو پزشکی نیروی کار و آژانس-قرارداد کارکنان مکمل بیمارستان سطح نیروی انسانی. تسریع استخدام کارکنان دائم نیز در جریان به آدرس نیروی انسانی نیاز دارد.

یک ایمیل از یک مقام عالی رتبه به دست آمده توسط خورشید اشاره کرد ناشناس بیمارستان کارمند نگرانی که توکسبری بیمارستان بود و هنوز هم اجازه می دهد بازدید کنندگان در مارس 19 بعد از بیمارستان های دیگر را متوقف اجازه بازدید کنندگان است. وقتی پرسیده شد که در مورد آن نگرانی های یک EOHHS سخنگو گفت: این بیمارستان شده است, محدود کردن بازدید کننده از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر مارس 15 بهداشت عمومی به منظور.

در ایمیل ها و تماس های تلفنی به خورشید برخی از بیماران ابراز نگرانی های مشابه که بیمارستان پاسخ به همه گیر و دست زدن به آن از COVID-19 موارد وجود ندارد.

شهر مدیر ریچارد Montuori تا به حال هیچ نظر به عنوان بیمارستان تحت دولت نظارت و دولت و سپس سهام به روز رسانی با این شهر است. Montuori گفت که او شنیده نمی شود از هر گونه نگرانی و با چه بیمارستان است که دست زدن به ویروس.

به تازگی توکسبری کارکنان بیمارستان ارائه شد تست اضافی و بیمارستان راه اندازی Warmline که کارکنان می توانید تماس بگیرید برای حمایت عاطفی است. بیمارستان همچنین دارای یک کارمند برنامه کمک در دسترس همه کارکنان 24/7 با توجه به EOHHS سخنگو.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب