توکسبری بالا آلوم دوباره طلسم بحث

توکسبری — به عنوان کشور reckons با نژادپرستی سه اخیر توکسبری یادبود فارغ التحصیلان دبیرستان آوردن بحث اصلی در

توسط ATSHNEWS در 21 تیر 1399

توکسبری — به عنوان کشور reckons با نژادپرستی سه اخیر توکسبری یادبود فارغ التحصیلان دبیرستان آوردن بحث اصلی در تلاش برای تغییر این شهر طلسم.

شناخته شده به عنوان توکسبری Redmen, Tewksbury بالا را طلسم می کشد مشخصات یک بومی آمریکایی رئیس پوشیدن پر روسری ،

فضل موریس یک توکسبری بالا آلوم و افزایش دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایالتی پلیتکنیک کالیفرنیا می گوید: طلسم نژادپرست است.

"ما طلسم شده است Redmen است که خاص قبیله هیچ وجه آن را مشخص و آنها را با رنگ پوست خود" موریس گفت.

به تازگی موریس شروع یک درخواست برای تغییر طلسم.

  • توکسبری Redmen علائم در توکسبری یادبود دبیرستان. بومی آمریکا کثافت تبدیل شده اند مورد بحث است. (SUN/جولیا Malakie)

  • توکسبری Redmen علائم در توکسبری یادبود دبیرستان. بومی آمریکا کثافت تبدیل شده اند مورد بحث است. (SUN/جولیا Malakie)

  • توکسبری Redmen علائم در توکسبری یادبود دبیرستان. بومی آمریکا کثافت تبدیل شده اند مورد بحث است. (SUN/جولیا Malakie)

  • توکسبری Redmen علائم در توکسبری یادبود دبیرستان. بومی آمریکا کثافت تبدیل شده اند مورد بحث است. (SUN/جولیا Malakie)

از بعد از ظهر چهارشنبه دادخواست رسیده بود 7,110 امضا.

موریس تصمیم به شروع این طومار در حالی که کار بر روی یک پروژه مدرسه. او تکلیف شد به ایجاد یک سند قانع کننده پس موریس تصمیم گرفت به او سند در مورد اینکه آیا توکسبری را طلسم نژادپرست است.

بحث بر سر تغییر طلسم دارای سابقه ای طولانی در شهر است.

بحث گذشته به وجود آمد و در سال 2016 زمانی که شهر مورد بحث این موضوع برگزار شد و یک شهر در فروم به خود جلب کرد که بیش از 400 نفر است. مدرسه کمیته در نهایت رای به حفظ Redmen نام و تصویر.

در آن 2016, بحث, The Sun گزارش داد که چندین گروه به نمایندگی از قبایل بومی از جمله بیشتر لوول هندی انجمن فرهنگی حمایت نگه داشتن طلسم "ارائه شده در مثبت احترام و تاریخی دقیق است."

خورشید رسیده به بیشتر لوول هندی انجمن فرهنگی (GLICA) و ماساچوست' کمیسیون امور هند برای اظهار نظر در این ابتکار جدید. این لوول هندی انجمن فرهنگی پاسخ نمی دهند و جان پیترز مدیر اجرایی کمیسیون ارجاع خورشید به یک بیانیه ای در وب سایت کمیسیون.

دو صفحه بیانیه نوشته شده توسط ایالات متحده کمیسیون حقوق مدنی خواستار غیر بومی در مدارس برای جلوگیری از استفاده از بومیان آمریکا, تصاویر و اسامی تیم.

"این منابع اعم از کثافت و اجرای آرم و یا نام بی احترامی و توهین آمیز به سرخپوستان آمریکایی و دیگران که جرم از جمله كليشه اي" بیانیه بخوانید. "آنها به خصوص نامناسب و غیر حساس در پرتو این سابقه طولانی مجبور جذب است که آمریکا مردم هند را تحمل کرده اند در این کشور است."

این بیانیه در ادامه می گویند که با استفاده از این تصاویر می توانید ایجاد محیط خصمانه برای دانش آموزان هندی و می تواند باعث تشدید موانع آنها در حال حاضر چهره از جمله داشتن بالاترین نرخ فارغ التحصیلی دبیرستان در کشور و کم کالج حضور و غیاب و نرخ فارغ التحصیلی.

در بیانیه این کمیسیون در ادامه می گویند که مدارس یا موسسات آموزشی است که می گویند استفاده از "هند تصاویر و مراجع" افتخار فرهنگ بومی آمریکا شکست خورده اند به گوش دادن به "گروههای بومی رهبران مذهبی و سازمانهای مدافع حقوق مدنی که در مخالفت با" خود استفاده کنید.

"این کلیشه از هر نژادی, قومی, مذهبی و یا گروه های دیگر که ترویج شده توسط ما موسسات آموزشی, آموزش تمام دانش آموزان که كليشه اي از گروه های اقلیت قابل قبول است خطرناک درس در متنوع جامعه کردند." "مدارس باید مسئولیت برای آموزش دانش آموزان خود را; آنها باید با استفاده از نفوذ خود برای تداوم نادرست از هر فرهنگ و یا مردم است."

موریس بود که یک دانش آموز در طول سال 2016 بحث و گفت او پشتیبانی تغییر طلسم سپس به عنوان به خوبی.

"من قطعا در حمایت از تغییر آن پس از آن, اما زمانی که من در صحبت کردن با مردم به آنها می گویند که این سنت و این شهر ما تاریخچه و هیچ استفاده در تغییر آن" موریس گفت.

پس از ارسال درخواست او را موریس گفت: او اجرا شده است را به همان استدلال است.

تعدادی از ساکنان به خارج از آفتاب در پاسخ به رسانه های اجتماعی callout مورد پیشنهاد تغییر دهید. در حالی که اکثر کسانی که در تماس با آفتاب گفت: آنها پشتیبانی می کند را تغییر دهید زیرا آنها بر این باورند طلسم نژادپرست است برخی استدلال در حمایت از نگه داشتن طلسم.

کسانی که به حمایت از نگه داشتن طلسم با اشاره به این که GLICA و دیگر گروه های محلی ابراز حمایت از طلسم در سال 2016.

"تا زمانی که بیشتر لوول هندی انجمن فرهنگی پشتیبانی از طلسم نام من نیز خواهد شد. اگر در هر زمان آنها مخالفت با آن من را به دنبال خود منجر شود" توکسبری ساکن جورج فردیناند گفت خورشید از طریق Facebook.

چند ساکنان دیگر نشان داد آنها احساس طلسم افتخارات فرهنگ و تاریخ از قبایل محلی و افتخار بزرگی در خاطرات آنها را از در حال رشد در شهر و حضور در توکسبری یادبود دبیرستان.

توکسبری ساکن جین مارتین احساس دلبستگی شخصی به طلسم و نمی تواند صبر کنید برای رفتن به دبیرستان به غیر از Redmen. در ایمیلی به روزنامه مارتین گفت دخترش که نقش سفر بیسبال دارای توپ نرم, همان احساس است.

"من احساس افتخار به نمایندگی از آمریکایی های بومی و شاید شهر ما و تیم های ورزشی باید تلاش بیشتر به طور کامل درک چقدر مهم بومی آمریکایی ها بودند و هستند که به آنچه ما امروز" مارتین نوشت. "من رفته اند تا آنجا او را به مجسمه Wamesit هند در نزدیکی وفل خانه و توضیح آنچه مردم فوق العاده ای بودند."

او اضافه کرد که او با بازی در UMass Lowell به عنوان رئیس قبل از دانشگاه روشن به رودخانه Hawks.

مارتین پشتیبانی از نگه داشتن طلسم چرا که "این جنبش در آوردن چیزی از گذشته من است و امیدوارم الهام بخش نسل جدیدی آمده است."

همکار TMHS آلوم یاس برنده و سیدنی کراولی در حال کمک به موریس مدافع برای تغییر. هر دو برنده و کراولی به گسترش این کلمه در رسانه های اجتماعی. کراولی ساخته شده یک ویدیو را در Infinite که در آن او گفت: طلسم نامناسب است و یک شکل فرهنگی تخصیص است.

"ما طلسم یک نژادی لکه دار و آن را هرگز خواهد بود قابل قبول" کراولی گفت.

در پاسخ به تلاش های خود را آنلاین با زنان با تجربه شدید میکند. موریس بوده است به نام یک کلمه موهن و کراولی گفت: او آنلاین آدرس شده است doxxed و برخی از مردم را تهدید به خشونت است.

با استناد به Washington Redskins' جریان بررسی های خود نام تیم در لیگ ملی فوتبال و بحث گسترده تری در اطراف نژادپرستی در ایالات متحده آمریکا و برنده گفت: وقت آن است که برای توکسبری را خود تغییر دهید.

"تغییر قریب الوقوع است پس از آن احساس می کند مانند یک زمان خوب در کل در هماهنگی با بقیه کشور" خواهد گفت.

به عنوان یک سابق توکسبری بالا ورزشکار کراولی گفت: تغییر طلسم را نمی خواهد تحت تاثیر قرار شهرک ورزشی سنت است.

"برنده شدن در یک JV چوگان سرپهن بازی در حال رفتن به را تشکیل می دهند برای نسل کشی" کراولی گفت. "این هرگز تغییر نمی کند را به چیزی مثبت است."

هر دو برنده و موریس احساس وجود دارد نیاز به آموزش و پرورش بیشتر در توکسبری بالا در مورد تاریخ محلی از قبایل بومی. آنها همچنین توافق کردند که شهر دیگری فروم خواهد بود مفید برای هر کس برنده به ذکر است که ممکن است دشوار است برای به انجام رساندن با توجه به همه گیر.

برنده همچنین امیدوار است که اقدام صورت گرفته در سطح دولت و امید به بحث با دولت ایالت بری Finegold و دولت مظنونان حمله به دانشگاه دیو رابرتسون و تراموا Nguyen.

به عنوان موریس آماده به ترک مدرسه در چند ماه آینده او امیدوار است که دیگران در جامعه ادامه خواهد داد و با تلاش است. کراولی در حال کار با یک زن است که در چندین شوراهای محلی و همچنین شرکت در یک منطقه قبیله ای هیئت مدیره به جمع آوری اطلاعات و ورودی. کراولی نیز رسیده به چند سازمان از جمله بومیان آمریکایی حقوق صندوق.

"من فکر بالقوه ایجاد یک دیگر اطلاعاتی تصویری, اما من همچنین می خواهم به این نظرات و این صداها از مردم که نمی توان در اینجا در شهر چون ما عمدتا سفید شهر" کراولی گفت.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب