توکسبری شرح زیر است دولت به فاز 3 بازگشایی

توکسبری — در مورد حدود پنج ماه از COVID-19-درخواست قرنطینه دولت منتقل شده به فاز 3 از رژیم صهیونیستی است. چارل

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توکسبری — در مورد حدود پنج ماه از COVID-19-درخواست قرنطینه دولت منتقل شده به فاز 3 از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر بازگشایی طرح است.

توکسبری در بیانیه روز دوشنبه با آزادی مطبوعات از دولت ترسیم فاز 3. در ماه مه بیکر اعلام کرد که دولت دوباره باز طرح شامل چهار مرحله است.

با توجه به انتشار تعدادی از کسب و کار از جمله سینما و عملکرد در فضای باز سالن های موزه ها و مراکز تناسب اندام خواهد شد واجد شرایط برای بازگشایی زیر گام اول فاز 3. واجد شرایط کسب و کار باید به دنبال صنعت-قوانین خاص مربوط به ظرفیت و بهره برداری است.

تیم های ورزشی حرفه ای همچنین می توانید نگه دارید بازی بدون تماشاگر در هر leaguewide قوانین.

به عنوان توکسبری تنظیم شده است به مرحله بازگشایی این اقدامات برای کمک به کسب و کارهای محلی گرفتن. یکی از این اقدامات اجازه می دهد تا رستوران به ارائه صندلی در فضای باز برای کمک به حداکثر رساندن ممکن است در شام.

در اوایل ماه ژوئن توکسبری و بیلریکا تخته selectmen رای به اعطای موقت صندلی در فضای باز اجازه می دهد. ایده پشت این رای بود که به ساده کردن فرایند اجازه دریافت و رستوران ها بالا و در حال اجرا به سرعت به عنوان امکان پذیر است.

دولت ناوبری از طریق بازگشایی گره خورده است به آن COVID-19 اعداد. با توجه به انتشار هفت روز به طور متوسط برای مثبت COVID-19 آزمون پایین است 94% و سه روز به طور متوسط بيماران بستری پایین است 79 درصد و تعداد بیمارستان ها در خروش است پایین 86 درصد است.

این نسخه همچنین شامل یک به روز رسانی محدودیت در تجمعات.

برای فضاهای داخلی تجمعات نباید بیش از 25 نفر در یک فضای محصور و محدود به هشت نفر در هر 1000 فوت مربع.

عمومی, تجمع در فضاهای محصور محدود به 25 درصد از این فضا حداکثر مجاز اشغال با بیش از 100 نفر در یک محصور فضای باز است. با توجه به انتشار و تجدید نظر تجمعات منظور نمی شود به تجمعات در unenclosed فضاهای که در آن "مناسب اجتماعی فاصله اقدامات ممکن است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب