معلمان می گویند آنها نمی توان به پای صندوق های رای در روز انتخابات

محتوای مقاله در ادامهاما معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک ماه ژوئن نامه به Boda منتشر شده به رهبر ارسال در

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

اما معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در یک ماه ژوئن نامه به Boda منتشر شده به رهبر ارسال در جمعه که آن را تا به مدرسه بخش به نیروی انسانی تصمیم گیری نه وزارت.

"این امر می تواند بهترین برای اتصال و یا همکاری با آنها در این فرصت برای کارکنان برای تبدیل شدن به درگیر در انتخابات ساسکاچوان" گفت: این نامه است.

این وزارتخانه تایید کرد که این تغییر سال تحصیلی تقویم در پاسخ به Boda درخواست برای "دسترسی منحصر به فرد به مدارس در روز انتخابات."

"وزارت آموزش و پرورش است و هیچ نقش دیگری گفت:" یک بیانیه است.

مدرسه بخش در رجاینا تایید کرد که در آنها نشده است نزدیک Boda در مورد این ایده از درخواست معلمان برای کار در پای صندوقهای رای است. Twylla غرب یک سخنگوی رجینا مدرسه کاتولیک بخش گفت: این امر می تواند "بسیار غیر معمول" راه برای معلمان صرف توسعه حرفه ای روز.

"این امر می تواند بسیار دور و خارج از آنچه که حرفه ای ترین توسعه در این است که ما در شرکت" او گفت:.

او گفت: برنامه های کنونی را شامل نمی شود معلمان و یا کارکنان شاغل در این نظر سنجی در Oct. 26.

Boda قبلا ابراز نگرانی در مورد آنچه می تواند رخ دهد اگر انتخابات ساسکاچوان است که قادر به جذب هزاران نفر از داوطلبان مورد نیاز به ستاد انتخابات. متوسط سن کارگران است که بیش از 60 و آنها ممکن است به ویژه آسیب پذیر به COVID-19.

"ما نمی خواهد بود قادر به اجرای انتخابات بدیهی است به دلیل آن 12,000 مردم مرکزی در حال اجرا روند انتخابات" Boda گفت: در آوریل مصاحبه با رهبر ارسال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب