نیروی کار برای نظارت بر ایمنی و سلامت Merrimack رودخانه

برای افزایش امنیت عمومی و دریایی انطباق Merrimack, رودخانه, یک کنسرسیوم های محلی و ایالتی و فدرال, سازمان های

توسط ATSHNEWS در 4 خرداد 1399

برای افزایش امنیت عمومی و دریایی انطباق Merrimack, رودخانه, یک کنسرسیوم های محلی و ایالتی و فدرال, سازمان های اجرای قانون گرد هم آمده اند برای نظارت بر رودخانه و سواحل آن است.

این Merrimack رودخانه نیروی کار را همکاری برای اجرای قایقرانی و شناور نقض اطمینان از قانونی و امن بهره برداری از شناور و جلوگیری از تجاوز به حریم دیگران و littering در جزایر و سواحل در امتداد رودخانه با توجه به آزادی مطبوعات صادر شده توسط دفتر اجرایی از انرژی و محیط زیست در امور.

در زمین وظیفه نیروی اجرای پارکینگ قوانین و مقررات و جلوگیری از به طور کلی فعالیت های جنایی با تمرکز بر روی رمپ قایق.

این Merrimack رودخانه نیروی کار شامل اعضای Lowell, Chelmsford, دراکات, تاینسبرو, Methuen, لارنس و اندوور ادارات پلیس ماساچوست زیست محیطی پلیس گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا ماساچوست و دانشکده حفاظت و تفریح و سرگرمی.

"ما مفتخر به همکاری با ما شرکای اجرای قانون در طول Merrimack رودخانه برای حفاظت از امنیت عمومی و enusre ماساچوست ساکنان قادر به لذت بردن از فرصت ها برای تفریح در فضای باز" ماساچوست زیست محیطی پلیس سرهنگ شان سانتوس گفت: در انتشار. "قایقرانی ایمنی بسیار مهم است اولویت برای ماساچوست زیست محیطی و ما مشتاقانه منتظر به همکاری با پلیس محلی سازمان در طول Merrimack رودخانه به اجرای این مهم و مقررات است."

نیروی کار آغاز گشت روز شنبه فعال خواهد بود در طول قایقرانی فصل است.

"ایمنی باید به یک اولویت برای هر عامل در آب به سرعت محدودیت و ایدز به جهت محافظت از کسانی که در رودخانه" انتشار متحده است.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن