داستان یک دانشجوی سال اول دانشگاه درونگرا

پنج دقیقه تصمیم به درخواست برای زنان برنامه رهبری (WLP) شد یکی از من بیشتر تعریف کالج تجارب. من زود تصمیم گیری

توسط ATSHNEWS در 24 تیر 1399

پنج دقیقه تصمیم به درخواست برای زنان برنامه رهبری (WLP) شد یکی از من بیشتر تعریف کالج تجارب. من زود تصمیم گیری برای انتخاب کالج رد من و من از کوره در رفته به ارزیابی مجدد باقی مانده کالج که مرا پذیرفت. دانشگاه جورج واشنگتن بود و آخرین مدرسه در لیست من. من تعداد بازدید در یک آخر هفته در ماه آوریل و می دانست که در واشنگتن دی سی شد و در کالج شهر تجربه من می خواستم.

این بود تا بعد از من وارد شد که من متوجه شدم WLP به من کمک کرد تا انتقال به دانشگاه.

چند هفته اول

orientation
giphy.com

زنان رهبری برنامه assuaged اولیه من نگرانی. من نگران نیست که خوابگاه شد بهترین که من می خواهم با, چگونه من که قرار بود برای پیدا کردن دوستان و چگونه به حرکت سی به دلیل مانت ورنون پردیس خانه WLP یکی از خوابگاه وجود دارد سامر سالن خاص طبقه اختصاص داده شده به هر گروه. چهار گروه که آرایش WLP عبارتند از: بین المللی فرهنگ و هنر (IAC), سیاست بین المللی (IP):, علوم سلامت و پزشکی (SHM) و جهانی شدن اقتصاد و کسب و کار (GEB). من با برخی از مردم در کوهورت در سال اول قبل از گرایش های آخر هفته در تابستان. بنابراین در زمان ما جمع آوری شده برای ما WLP گرایش من ملاقات با دوستان به جای غریبه ها.

WLP جهت گیری است که یک هفته قبل از بقیه از اول حرکت در. این احساس کمی شبیه به اردوگاه تابستانی با اعتماد سازی تمرینات و موزه بازدید داشته است. ما زندگی می کردند با ما هم گروه پس هر کس رو به هر یک از دیگر به سرعت. اغلب درهای باز مانده بودند به سالن در حالی که ما آویزان کردن با هم. در طول ترم ما با تکیه بر هر یک از دیگر و برخی از ما توسعه یافته خوب دوستی است که به طول انجامید در سراسر بقیه دانشگاه های ما تجربه. من خدا را شکر برای شروع من تجربه کالج با WLP. نه تنها به این دلیل که برنامه ساخته شده من انتقال به کالج و صاف اما من همچنین دوستی های ماندگار. آن را نیز به من داد بنیاد و اعتماد به نفس را به احساس راحتی در ساخت یک زندگی برای خودم, پس از سال اول.

تنظیم به زندگی شهر

d.c train
giphy.com

هر گروه دارای یک فارغ التحصیل آموزش دستیار که دارای گشت و گذار در موزه تئاتر محصولات و رویدادهای اطراف سی TA زندگی در همان طبقه به عنوان همگروهی بنابراین او همیشه در اطراف اخلاقی و حمایت عاطفی است. ما در مترو اغلب به دلیل گشت و گذار و من راحت کاوش D. C با من کوهورت. پس از کمی گشت و گذار من احساس اعتماد به نفس من می توانم کشف D. C در خود من. یکی از رویدادهای مورد علاقه ما رفت و به هنری بود تمام شب یک رویداد سالانه برای جشن هنرمندان در حدود سی سفارتخانه ها و گالری باز کردن درهای خود را رایگان به مردم اجازه می دهد به کشف هنر است. یکی از بهترین مکانها برای بازدید است ArtJamz که در آن شما می توانید رنگ بر روی دیوار. من رفتم برای تقریبا هر هنر همه شب پس از آن.

آنچه که من آموخته

Berthe Morisot
wikimedia.org

WLP دارای هفتگی همایش در روز پنج شنبه شب که در آن زنان در بالای زمینه های خود را به بحث در مورد تجربه خود و ارائه مشاوره. ما لباس کسب و کار گاه به گاه و به آنها ارائه رایگان مواد غذایی پس از آن آمد به عنوان یک حرفه ای دیدار-در-خوش آمد می گوید. Speechwriters, روزنامه نگاران, زیست محیطی محققان و حتی از مدرسه جمهور آمد به صحبت. کسانی که همایش ما الهام و اغلب به حس تازه ای از خود انگیزه به کار را از طریق ما همه nighters و امتحانات.

علاوه بر همایش, WLP خیاط آن کلاس به تمرکز بر روی پیشگامانه زنان است. من در بین المللی فرهنگ و هنر همگروهی بنابراین من کلاس ما آموخت در مورد زنان بزرگ, نقاشان, رقصنده نویسندگان ، زنان مانند Isadora Duncan, ژوزفین بیکر, جودی شیکاگو و دورا مار پر ما ترم. این زنان هستند که متاسفانه ما بخشی از جریان اصلی رسانه–گوگل آنها را اگر شما آنها را نمی دانم. پروژه نهایی برای ترم اول دوره پژوهش کاغذ را بر روی یک هنرمند از انتخاب ما است. من عاشق نقاشان امپرسیونیست فرانسه, و من می خواستم به برجسته یک زن بود که کمتر. بنابراین من تصمیم Berthe Morisot. نقاشی های او از ویژگی های زندگی روزانه و او دوست داشت به رنگ بر روی یک سه پایه خارج است.

پس از سال اول

Art all night
عکس Annalise Nassani

من نمی تبدیل شدن به بهترین دوستان با هر کس در گروه چون همه ما تا به حال تنظیمات مختلف و چیزهایی که ما می خواهم. در عین حال این باعث می شود WLP یک گروه متنوع از زنان. من در نهایت دوست یک دسته از مردم در خارج WLP از پیوستن به سازمان های دانشجویی و کلاس های. البته من هنوز هم نگه داشتن در تماس با دوستان از WLP. به دنبال خارج از WLP به من کمک کرد تا درک کنند که هر کس حرکت در سرعت های مختلف و آنها را به مسیر خود را به دنبال.

من احساس راحت حرکت گذشته من کوهورت برای دوستان جدید و تجربه پس از سال اول بود. برای مثال بیش از تابستان معافیت های من , سفر به چین و پاریس برای کوتاه ترم کلاس. من حتی در خارج از کشور رفت در پاییز به صورت کامل ترم. قبل از سال اول من می خواهم که ناراحت کننده رفتن به شهر های مختلف چه رسد به کشور های مختلف در خود من. در حال حاضر به نظر می رسد من نمی توانم سفر به اندازه کافی برای من میل به تجربه های جدید و هیجان انگیز ،

توصیه من به هر درونگرا رفتن به کالج: اگر شما به خودتان پیدا کنید با گزینه ای را برای پیوستن به یک دانشجوی سال اول برنامه برای آن اعمال می شود. این کمک خواهد کرد که شما را بهتر درک خود را و یاد بگیرند که چگونه برای غلبه بر عدم اطمینان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب