رویاهای شیرین ساخته شده از این

رویاهای تشویق خوش برای همه ما در این زمان و رویای ما دولت از آگاهی می داند که. ما در مواجهه با ترس و روزانه به

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

رویاهای تشویق خوش برای همه ما در این زمان و رویای ما دولت از آگاهی می داند که. ما در مواجهه با ترس و روزانه به طور مداوم در تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای کنار آمدن و یا غلبه بر آن. دولت رویای خود را به شما کمک خواهد کرد و شما را تشویق به انجام دقیقا همان است که. در نظر گرفتن تجربیات خود را از زندگی شخصی و دلبستگی عاطفی به آنها است که اغلب چگونه حالت خواب ارتباط با ما.

عزیز رویای سگ شکاری: من خیلی آن را درک اگر شما می تواند کمک به من در این زمینه است.

برای این چند شب من خواب بوده ام که من باردار هستم. دیروز من خواب دیدم که من در حال حاضر با توجه به تولد و مادر بزرگ مرده است توزیع من نوزاد پس کودک به خواب رفتن در کنار او در صندلی کودک. این یک دختر بچه. و در حالی که او دست کودک من, کودک رسیده برای من با آغوش باز و درخشان خنده من و ام تا کنون دیده یا شنیده می شود.

چیزی که عجیب بود این است که در رویای مادربزرگم که فوت پنج سال پیش بود که در بازگشت از یک جلسه شیمی درمانی در بیمارستان بود و خیلی گیجی در حالی که صحبت کردن به من احساس یک دنیا احساسات که من شنیده ام که چگونه آنها بدرفتاری او.

من به دنبال به جلو به شنیدن از شما. — لی-Andra

عزیز Lee-Andra: بارداری نشان می دهد یک شروع جدید است که در حال آمدن است در حال حاضر. آغاز جدید است که در آن انرژی خلاق مدلول توسط دختر شده است و راکد در شما به مدت پنج سال در حال حاضر. پنج نیز نشان دهنده انرژی خلاق است و همراه با خانواده, شغل, سرگرمی و یا هر آنچه که شما ایجاد کنید. این توانایی خلاق در شما پتانسیل بزرگ را به شما خوشبختی و فرصت مانند شما هرگز قبل از دیده می شود. این است که نشان داد با خنده و آغوش باز.

پایان رویای به نظر می رسد نشان می دهد که دولت فعلی خود را از ذهن است. شیمی کشته شدن سلول ها خوب با بد و مطمئنا disorientates شما, بنابراین من احساس می کنم این است که مرتبط با احساسات خود را. این بخش به شما می گوید زمان را به مرتب کردن بر اساس از طریق خوب و بد از آغاز جدید برای پیدا کردن چه کار می کرد و چه نکرد.

شما باید پیش از این تلاش کرده و نا امید شدند با نتیجه و احساسی تعطیل از ناامیدی. رویای خود را تشویق شما را به بیش از شروع و اجازه نمی دهد احساسات خود را بیش از به خاطر شما استقامت خواهد شد.

ایمیل جکی Bryson در dreamretriever@yahoo.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب