مرگ مشکوک زن در SUV بودن جستوجو در لوول

لوول — لوول پلیس و میدلسکس دفتر دادستان منطقه در حال بررسی مرگ مشکوک یک زن در داخل یک سیاه Chervolet SUV در خی

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

لوول — لوول پلیس و میدلسکس دفتر دادستان منطقه در حال بررسی مرگ مشکوک یک زن در داخل یک سیاه Chervolet SUV در خیابان مرجان در ارتفاعات محله روز سه شنبه بعد از ظهر.

دادستان منطقه ماریان رایان رئیس قتل آدرین لینچ و دستیار دادستان منطقه Chris Tarrant -- یکی دیگر از بالا دادستان در دفتر شد و در خیابان مرجان بين شعبه و گرو خیابان ها بعد از ظهر سه شنبه و دولت کارآگاه پلیس لاول کارآگاه پلیس و دولت و پلیس صحنه جرم کارگران خدمات پردازش صحنه حدود 5:30 p. m.

Meghan کلی سخنگوی رایان گفت: مرگ یک نر بالغ که در بر داشت در خارج از مرجان خیابان اصلی حدود 3:30 بعد از ظهر در حال بررسي است به عنوان یک مرگ مشکوک. کلی گفت که او نمی تواند بلافاصله ارائه اطلاعات بیشتر و رتبه بالا لوول کارآگاه پلیس در صحنه با اشاره به تمام سوالات به دفتر دادستان منطقه.

چند همسایه ها جمع شده بودند در خیابان گفت: آنها تا به حال دیده یا شنیده هر گونه اغتشاش قبل تعداد زیادی از پلیس به سرعت پس از رسیدن در این منطقه است.

یک زن زندگی می کند که نزدیک گفت: ساکنان جدید به تازگی نقل مکان به یک خانه در کنار, که در آن بدن زن پیدا شد در یک SUV. او گفت: وجود دارد شده بود سر و صدا در آمدن از خانه در اواخر شب چند شب پس از آن اما او اشاره کرد بدون اخیر دیگر مشکل در این منطقه است.

چند دیگر کشورهای همسایه گفت: آنها بر این باورند AAA راننده کامیون بود که در کنار درب هنگامی که این حادثه رخ داده است ممکن است دیده می شود چه اتفاقی افتاده است. AAA کامیون یدک کش باقی مانده پارک شده در سراسر Grove Street با آن به پایان بالا تنها چند فوت از SUV که در آن زن پیدا شد. آن را به نظر می رسد کامیون یدک کش شده بود برداشتن یا حذف کردن یک خودرو در جلوی خانه نزدیک خانه.

سیاه شورلت SUV پارک شده در صحنه بود غیر descript بود و فلوریدا پلاک. صحنه جرم تکنسین ها و دادستان بارها و بارها نگاه در داخل خودرو که پارک شده بود در وسط تقریبا 100-حیاط کشش از خیابان که مسدود شده بود با صحنه جرم ،

لوول پلیس در صحنه نگه داشته و ورود به سیستم از هر کسی که وارد و خارج شده از صحنه جرم است که روش استاندارد در موارد قتل.

اطلاعات اضافی نبود فورا در دسترس است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن