نظرسنجی با هدف اطمینان از محلی, فرهنگ و هنر, صحنه نگه می دارد سرد آن در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

لوول — به امید کمک به هنرمندان محلی و سازمان های فرهنگی احساس تاثیر COVID-19 در کسب و کار و هنر و فرهنگ, صحنه,

توسط ATSHNEWS در 8 اردیبهشت 1399

لوول — به امید کمک به هنرمندان محلی و سازمان های فرهنگی احساس تاثیر COVID-19 در کسب و کار و هنر و فرهنگ, صحنه, سازمان فرهنگی لوول (سرد) در حال کار با شرکای محلی در تعدادی از طرح های ابتکاری برای کمک به هنر و صنعت برنامه ریزی بلند مدت برای کمک به.

هفته گذشته سرد ایجاد شده و توزیع یک جفت نظرسنجی توزیع شده در میان هنر و فرهنگ جامعه است. اطلاعات حذف شده از این نظرسنجی را کمک به تأمین کنندگان مالی شناسایی راه های خنک می تواند کمک به سازمان های محلی. نظرسنجی ها به اشتراک گذاشته شده به صورت الکترونیکی با بیش از 3000 عضو لوول هنر جامعه همراه با شرکای متعدد از سازمان های غیر انتفاعی جامعه است.

"هر کس هنوز هم دست و پنجه نرم کردن با عواقب این بیماری همه گیر" گفت: جیم Lichoulas صاحب میل شماره 5 و co-صندلی سرد است. "در حال حاضر سرد است آماده به خدمت به عنوان یک مرکز برای اطلاعات است که می تواند اتصال ما از تشکیل به منابع و دفاع از جامعه ما است. لوول هنر و فرهنگ, صحنه بسیار متنوع و چند وجهی است که می توان آن را سخت برای کمتر آشنا به گوش دادن و پاسخ. سرد و شرکای ما هستند و منحصر به فرد قرار است برای متحد کردن و آوردن این گروه ها با هم."

آلیسون Lamey مدیر اجرایی لوول طرح گفت: "لوول خلاق جامعه حیاتی برای اقتصاد این شهر. آن را دارای نقش مهمی در لوول را تجدید حیات و به اعتقاد من آن را بازی خواهد کرد به همان اندازه نقش حیاتی در بهبود اقتصادی از این شیوع. به عنوان یک عضو از سرد هیئت مدیره من با افتخار باید از این فرصت برای حمایت از لوول هنری و فرهنگی جامعه است. بررسی های ما به ما کمک خواهد کرد درک نیازهای خاص, خلاق, جامعه, بنابراین ما می توانید موقعیت خود را به پاسخ می دهند."

در اوایل این سال بیشتر لوول جامعه پایه و لوول طرح را آغاز کرده در ابتدای ایجاد دراز مدت فرهنگی اقتصاد طرح است. برنامه ریزی استراتژیک شده است به طور موقت متوقف شده با این بیماری همه گیر را دوباره در آینده زمانی که سازمان قادر به بازگشت به کسب و کار.

"شروع COVID بیماری همه گیر است که تغییر جهت فرهنگی اقتصاد طرح است که ما انجام با شهر لاول طرح سرد و دیگر شرکای اما تعهد ما به آن" گفت: Jay Linnehan, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت بیشتر لوول جامعه پایه و اساس است. "ما مشتاقانه منتظر به کار با این همکاران و گروه متنوع از سازمان ها و پزشکان را تشکیل می دهند که لوول هنر و فرهنگ صحنه به کار را از طریق این و به ظاهر قوی و حیاتی است."

سرد نیز با همکاری بیشتر لوول جامعه بنیاد شهر لاول بیشتر لوول اتاق بازرگانی در کنگره ایالات متحده لری Trahan و دولت ایالت Edward J. Kennedy در یک سری از آینده شهر مجازی سالن برای حفظ جامعه هنری متصل شده و مورد حمایت مالی فرصت های محلی و ایالتی و فدرال.

اطلاعیه در مورد جلسات مجازی ساخته خواهد شد در روزهای آینده.

"ما پس از COVID-19 جهان ممکن است بسیار متفاوت از فرهنگی جامعه ما شناخته شده در شهر ما" گفت: سرد عضو هیئت مدیره LZ Nunn, پروژه یاد بگیرند. "وجود دارد بسیاری از چالش ها و فرصت هایی که ما آرایه متنوع از هنرمندان فرهنگ و هنر جامعه سازمان ها و جشنواره ها را در ماه های آینده. این شهر مجازی سالن به ما کمک خواهد کرد جمع آوری اطلاعات حساس از این همکاران که ما می توانید استفاده کنید برای دراز مدت برنامه ریزی و حمایت است."

این بررسی به صورت فردی هنرمندان را می توان در بیت.ly/2zxBgL2.

بررسی هنر و سازمان های فرهنگی را می توان در بیت.ly/2xRfbGY.

آخرین مهلت برای تکمیل این بررسی پنج شنبه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب