نظارت-تزریق گزینه معتادان ارائه می دهد یک لینک به درمان

با تشکر به یک بررسی مطلوب توسط یک قانونی پنل ماساچوست قانونگذاران در حال حاضر خواهد شد در نظر گرفتن قانون که ق

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

با تشکر به یک بررسی مطلوب توسط یک قانونی پنل ماساچوست قانونگذاران در حال حاضر خواهد شد در نظر گرفتن قانون که قانونی تحت نظارت سایت های تزریق مواد مخدر.

کمیته سلامت روانی سوء مصرف مواد و بهبود روز جمعه تایید redrafted نسخه از لایحه که قانونی این مکان است.

این قانون اجازه می وزارت بهداشت برای ایجاد حداقل دو سایت به عنوان بخشی از 10 سال برنامه آزمایشی.

این لایحه نیاز به DPH برای ایجاد یک فرآیند صدور مجوز برای سایت های خاص; محلی تخته بهداشت نیز باید موافقت خود را با شرکت در برنامه آزمایشی قبل از یک سایت می تواند در نظر گرفته شود در جوامع خود.

این مجوز سایت های مورد نیاز خواهد بود برای ارائه یک بهداشتی فضای بالینی نظارت از شرکت کنندگان توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی و یا آموزش افراد محرمانه برای شرکت کنندگان در کاهش آسیب, مشاوره استریل تزریق منابع و دسترسی به ارجاع به درمان های اضافی و بهبود خدمات است.

آنها همچنین نیاز به ایجاد پروتکل های امنیتی و برقراری ارتباط با همسایه کسب و کار اعضای جامعه اجرای قانون و اولین پاسخ دهندگان.

طرفداران برای ایجاد این امن تزریق پناهگاه های سعی کرده اند خود را در مورد قبل از این قانونی پنل پس از سال 2017, بنابراین این باید در نظر گرفته شود دیر دستیابی به موفقیت برای کسانی که در اردوگاه.

این عدم ضرورت در حمایت قانون تا به حال حتی تمدید آن دسته از قانونگذاران که پشتیبانی از این مفهوم است.

تحت مجلس نمایندگان و سنا قوانین مشترک کمیته باید موضوع گزارش قانون توسط Feb. 5, 2020, هر چند که مهلت منوط به پسوند بدیهی است که رخ داده است در این مورد.

تحت نظارت سایت های تزریق در کانادا وجود دارد و کشورهای دیگر که در آن معتاد می تواند مصرف مواد مخدر تحت تماشای پزشکی حرفه ای و بدون خطر بازداشت.

با وجود این پنل را بررسی مثبت وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که کامل قوه مقننه را بر روی ثبت نام در این بحث روش است.

پیوستن به نامه ای از قانون فدرال رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر در گذشته حاکی از آن است که مشترک نباید آزمایش با نظارت دارو, تزریق, سایت, پس از آمریکا وکیل برای ماساچوست اندرو Lelling تا به حال به وضوح اعلام کرد که او را تعقیب هر کسی درگیر با چنین امکانات.

بر خلاف دولت فدرال دست کردن موقعیت در ماری جوانا است که هنوز هم به عنوان یک غیر قانونی برنامه 1 به مواد مخدر بسیار اعتیاد آور ماده با ارزش پزشکی — آن را ترسیم خط بر حمایت دولت شلیک کنید تا گالری.

ما همچنین بر این باورند بیکر دولت هنوز نیاز به اطلاعات بیشتر به نشان می دهد که نظارت تزریق مفهوم در واقع هدایت مصرف کنندگان مواد مخدر نسبت به درمان قبل از این امر خطر مرحله نهایی مسابقات با اجرای قانون فدرال.

اما آن را نیز آشکار اقدامات دیگر باید مورد بررسی قرار گیرد به منظور به دست آوردن دست بالا در این اعتیاد طاعون و نظارت سایت های تزریق ممکن است یکی از آنها.

که به ویژه فوری در حال حاضر با تعالی از فنتانیل قدرتمند اوپيوئيدی که در اکثریت قریب به اتفاق منجر به مرگ مصرف بیش از حد.

با توجه به موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر فنتانيل اثری داشت و در بیش از 90 ٪ از تمام مواد مخدر-درگیر مرگ و میر در ماساچوست در سال 2018 است.

همین دلیل است که ما قبلا پشتیبانی به شدت کنترل خلبان تزریق برنامه در یک محیط بیمارستانی که ارائه داده یا حمایت و یا رد اثربخشی این رویکرد است.

نسخه فعلی این قانون از نزدیک نشان دهنده نظر ما هر چند آن را باید شامل بیشتر زبان است که به طور خاص امتیاز معتادان به سمت درمان است.

ما مصرانه از فرماندار و نماینده مجلس برای حمایت از این پزشکی تحت نظارت تلاش برای نجات و تغییر مسیر — معتادان به مواد مخدر زندگی می کند.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن