طوفان نابسامانی بیشتر لوول

رعد و برق در آوردن با این 45 مایل در ساعت gusts باد devestated بخش بیشتر لوول در شب جمعه, ریشه کنی درختان و خو

توسط ATSHNEWS در 28 اردیبهشت 1399

رعد و برق در آوردن با این 45 مایل در ساعت gusts باد devestated بخش بیشتر لوول در شب جمعه, ریشه کنی درختان و خوراکی سودمند قطب در حالی که ترک هزاران نفر بدون برق و با بسیاری از خانه های آسیب دیده.

چند ساعت پس از طوفان جاروب از طریق شبکه ملی گزارش 23,000 مشتریان در سراسر ایالت بدون قدرت با توجه به شرکت ابزار سخنگوی مورا مک لافلین.

از حدود 6:30 p. m. روز شنبه, تعدادی از مشتریان هنوز هم بدون قدرت کاهش یافته بود به حدود 4,600 ایالت با اکثریت کسانی که تحت تاثیر قطع زندگی در بیشتر لوول.

"ما شاهد گسترده درخت آسیب و شکسته قطب است که عمدتا آنچه که ما در حال پاسخ گویی به امروز" مک لافلین گفت. "ما مستقر اضافی خدمه به آن منطقه که در حال کار در طول روز به مردم را در."

درختان در تاینسبرو و وستفورد از جمعه شب طوفان و بادهای تند. یکی از بسیاری از درختان بی خانمان همراه دیویس جاده در تاینسبرو. (SUN/جولیا Malakie)

در میان مناطق ویران شد زائر روستا واقع کردن مسیر 40 در وستفورد.

جیم Toscano رئیس اداره املاک اندوور که مدیریت اموال نقاشی یک تصویر از بار قطعه زمین که دارای نزدیک به 50 خانه واقع در قلب یک منطقه پوشیده شده از درخت.

"شما نگاه کردن به آنچه پس از جنگل و همه شما را به عنوان دور به عنوان شما می توانید است تنه درخت حدود نیمی از اندازه از آنچه که آنها یک بار بود" Toscano گفت. "هیچ زندگی سمت چپ بر روی آنها. آنها همه جامعی مانند خلال دندان."

او تخمین می زند چهار خانه در زائر ایجاد آسیب دیده بودند با درختان افتاده و اندام ها را با سیم پوشش گیاهی مسدود کردن گذرگاه ها و در جاده. خدمه بودند در کار سخت تمیز کردن این منطقه و تامین امنیت خانه های آسیب دیده در بعد از ظهر شنبه.

"وجود دارد آسیب به عرشه ساختمان سقف" Toscano گفت. "درختان و اندام رفت و از طریق پشت بام و به اتاق نشیمن و اتاق خانواده. خوشبختانه هیچ کس مجروح شد."

درختان در تاینسبرو و وستفورد از جمعه شب طوفان و بادهای تند. برق خوانده شده را علامت deSousa از تاینسبرو, بالا, تعمیرات اتصال الکتریکی برای صاحب خانه کن کلمن از تاینسبرو, پایین, پس از آسیب طوفان به ارمغان آورد یک درخت بزرگ اندام. (SUN/جولیا Malakie)

هواشناس Torry گوشه از خدمات ملی آب و هوا وجود دارد گفت: یک گردباد سازمان دیده بان برای این منطقه به عنوان طوفان نورد در, اما آسیب های ناشی از به بیشتر لوول می توان به خط مستقیم آسیب باد.

گوشه توضیح داد: خط مستقیم باد هل باقی مانده در همان جهت باد است که باد ایجاد آنچه ممکن است به نظر می رسد به عنوان یک مسیر. آسیب از یک گردباد می تواند باقی مانده های پراکنده در جهات مختلف با توجه به چرخش بادها خشونت.

Gusts باد رسیده فقط از حدود 45 مایل در ساعت در بیشتر لوول در حالی که بیشتر غرب در شهرها از جمله گاردنر — gusts باد صدر در حدود 50 مایل در ساعت با توجه به گوشه.

"آن را یک گردباد به ضربه محکم و ناگهانی و یا ریشه کن کردن یک درخت," او اضافه شده است. "در این نقطه وجود نداشت گردباد از آنچه که ما قادر به دیدن در رادار و از طریق آسیب تصاویر برای ما فرستاده است."

چلمزفورد رئیس آتش نشانی گری رایان گفت: آتش نشانان در پاسخ به چند نقطه در شمال چلمزفورد برای قطع قطب درختان و خطوط برق. او به عکس های گرفته شده در روز شنبه نشان درختان دروغ گفتن در سراسر دانستیبل و نوکر جاده ها. رایان اضافه شده یک بخش از خیابان اصلی بسته شد با توجه به کاهش باقی مانده است.

از حدود 2:50 بعد از ظهر دانستیبل جاده و خیابان اصلی بود بازگشایی شد در حالی که کار در ادامه Swain جاده ها است.

درختان در تاینسبرو و وستفورد از جمعه شب طوفان و بادهای تند. برق خوانده شده را علامت deSousa از تاینسبرو, بالا, تعمیرات اتصال الکتریکی برای صاحب خانه کن کلمن از تاینسبرو, پایین, پس از آسیب طوفان به ارمغان آورد یک درخت بزرگ اندام. (SUN/جولیا Malakie)

در لوول این آسیب قابل توجهی در این شهر Pawtucketville neigborhood و همچنین در هکتار و ارتفاعات محله با توجه به موقت رئیس آتش نشانی یوسف راث.

"بسیاری از درختان پایین" راث گفت. "در پوتوککت بلوار کشید پایین حداقل سه قطب تلفن, شاید, بیشتر, و بسیاری از اولیه سیم پایین."

ورودی سمت پوتوککت بلوار پایین بود به یک خط از سفر روز شنبه با توجه به پاکسازی.

تاینسبرو رئیس پلیس ریچارد هاو نگه داشته ساکنان به روز شده در وب سایت وزارت با بسته شدن جاده از جمله که گزارش شده در بخش Scribner, وستفورد دیویس و Curtis roads.

گوشه اشاره کرد بدون آسیب گزارش شده به NWS با توجه به طوفان است.

با توجه به شبکه ملی وب سایت به عنوان در اطراف 6:30 p. m. روز شنبه, وستفورد بود 1,911 مشتریان هنوز هم بدون قدرت لوول تا به حال 509 مشتریان تاینسبرو تا به حال 373 مشتریان و چلمزفورد تا به حال 256 مشتریان هنوز هم در انتظار قدرت به عقب می آیند.

زمان تخمین زده شده برای مرمت شد حدود 11 بعد از ظهر یکشنبه.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب