'جلوگیری از درد,' جورج فلوید برادر پنجه نرم می کند با کنگره

توسط لیزا MASCARO و اندرو تیلورواشنگتن (AP) — جورج فلوید برادر به چالش کشیده کنگره در روز چهارشنبه به "جلوگیری

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

توسط لیزا MASCARO و اندرو تیلور

واشنگتن (AP) — جورج فلوید برادر به چالش کشیده کنگره در روز چهارشنبه به "جلوگیری از درد" را به عنوان نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن یک جارو اجرای قانون اساسی به طوری که مرد او را دوست داشت و نگاه کردن به برنده نمی شود فقط "نام دیگر" در یک لیست در حال رشد از آمریکایی ها کشته در تعامل با پلیس است.

Philonise فلوید ظاهر قبل از یک خانه شنیدن یک روز پس از مراسم تشییع جنازه خدمات برای برادر بزرگتر خود به 46 ساله آمریکایی آفریقایی تبار که مرگ در سراسر جهان تبدیل شده نماد در تظاهرات خواستار تغییر در شیوه های پلیس و پایان دادن به تعصبات نژادی.

"من امروز اینجا هستم تا به شما بخواهید به آن را متوقف کند. جلوگیری از درد" Philonise فلوید گفت: سکوت شنوایی ،

خفگی, پشت, اشک, او گفت که او می خواهد به مطمئن شوید که خود را برادر او به نام "پری" است که "بیش از دیگر چهره بر روی یک تی شرت, بیش از دیگر نام ها در یک لیست است که متوقف نخواهد شد در حال رشد است."

فلوید به چالش کشیده قانونگذاران به رهبران: "کشور ما در این جهان نیاز به درست است."

قضایی مجلس رئیس کمیته Jerrold Nadler gaveled در این جلسه بسیاری از قانونگذاران و شاهدان نقاب در طول COVID-19 شیوع به عنوان دموکرات را بررسی عدالت در پلیس عمل یک دور گرفته تا بسته پیشنهادی میان یک بحث ملی در پلیس و نژادی و بی عدالتی.

پیامدهای پس از هفته ها اعتراض ادامه داد: در سراسر کشور.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حکومت تغییر نام پایگاه ارتش به نام مؤتلفه افسران ارتش نسکار اعلام کرد این ممنوعیت مؤتلفه پرچم از آن مسابقات و سالن و آمازون گفت: آن را به حالت تعلیق پلیس با استفاده از آن تشخیص چهره تکنولوژی برای یک سال.

در واشنگتن قانونگذاران نیز شنیده شهادت از حقوق مدنی و اجرای قانون به عنوان رهبران کنگره در نظر تغییرات به پلیس و شیوه های پاسخگویی فلوید پس از مرگ در بازداشت پلیس و تظاهرات توده ای است که به دنبال.

"امروز ما پاسخ تماس خود را" Nadler گفت.

مجلس نانسی پلوسی تماشا از شنیدن مخاطبان و خانه ایران رهبر کوین مک کارتی نیز پیوست.

جمهوری خواهان انتقاد فعالان که می خواهند به "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" — گرفتن همه مدت برای تغییر منابع اجرای قانون — هر چند دموکراتیک بیل تماس نیست که. مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان ضبط بر روی کلمه به تصویر کشیدن دموکرات به عنوان شدید به عنوان توافق قانونگذاران با عجله به آمده تا با طرح های پیشنهادی خود را.

"مردم آمریکا درک کند که زمان آن را برای یک بحث واقعی" گفت: Rep. جیم اردن از اوهایو, رتبه بندی جمهوریخواه در پانل. اما او گفت آنچه که آنها نیز درک است که "این جنون خالص پال خواستار قطع بودجه دولت از پلیس است."

ساعت شاهدان توصیف آنچه که به نام "مجازات" بیش از آنچه که اتفاق افتاده است به فلوید در 25 مه و دیگران قرار داده و خود را از مرگ در کنار آن از دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار است که ایجاد یک چوب خط حساب کردن در حال تبدیل شدن دشوار است برای قانونگذاران در کنگره را نادیده بگیرد.

تشکر. کارن باس, D-کالیفرنیا رئیس کنگره سیاه حزبی است که منجر قانونی تلاش گفت: تغییرات پیشنهادی منعکس کننده یک ملت برای مقابله با سابقه نژادی و بی عدالتی است.

"این است که در مورد این نوع از امریکا, ما همه می خواهم برای دیدن" گفت: باس.

دموکرات ها' قوانین را ایجاد یک پایگاه داده ملی از پلیس سوء ممنوعیت پلیس چوک نگه می دارد و شل "واجد شرایط ایمنی" به آن را آسان تر برای کسانی که مجروح به دنبال خسارت در دعاوی میان دیگر تغییرات است. طرح رفتن نیست تا آنجا که برخی از فعالان خواهید پال خواستار قطع بودجه دولت ادارات پلیس برای دیگر خدمات اجتماعی. آنها, اما در دسترس اعطای پول برای کشورهای reimagine راه از پلیس.

جمهوری خواهان و همچنین دموکرات ها را به نام ملی رجیستری استفاده-از-نیروی حوادث پس افسران پلیس نمی تواند به انتقال بین ادارات و بدون آگاهی از سوابق خود را.

تشکر. جیمز Sensenbrenner R-Wis., گفت: "تباهی" او گفت که او را دیدم در این ویدئو از فلوید مرگ "سوخته در روح من." استقبال از او با یک پایگاه داده جدید و نیز روسای پلیس به خلاص شدن از شر "سیب بد."

نیز وجود دارد در حال رشد حمایت هر دو حزب برای افزایش استفاده از پلیس دوربین های بدن, پایان بدون دست کشیدن حکم به عنوان پلیس استفاده می شود برای ورود به خانه از Breonna تیلور که کشته شد در لوئیزویل کنتاکی و دیگر تغییرات به پلیس و شیوه های نظارت.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: تهمت بود هنوز به دنبال گزینه های مختلف. او گفت: دولت بود و ساخت "آخرین ویرایش" در یک پیشنهاد برای آزادی "در روزهای آینده."

Philonise فلوید شهادت گرفتار این اتاق به عنوان او بازگو آنچه که او را دیدم در به طور گسترده ای مشاهده ویدئو به عنوان یک افسر فشرده زانو به جورج فلوید گردن در حالی که دیگر پلیس ایستاده بود. یک افسر درک چوین که سفید است در حال حاضر به اتهام قتل و سه نفر دیگر نیز به اتهام.

"به نام او تمام افسران آقا" گفت: Philonise فلوید. "او هنوز هم آنها را به نام 'آقا' به عنوان او خواهش کرد که برای زندگی خود را."

"زندگی خود اهمیت" برادر گفت. او را شکست در یک نقطه بر روی تصاویر. در یکی دیگر گفت: "شگفتی هر روز اگر او خواهد بود "بعدی."

در غم انگیز شهادت بودند و بسیاری از مسائل هسته ای که مورد بحث به عنوان بخشی از پلیس تعمیرات اساسی. عبارتند از کسانی که سوال در مورد این که آیا آن را مناسب برای افسران پلیس در پاسخ به جرایم جزئی — فلوید متهم شده بود از عبور از تقلبی $20 bill در محله بازار و استفاده از زور به بازداشت مظنون است.

"من از شما درخواست این است که چه چیزی یک مرد سیاه و سفید زندگی ارزش است ؟ بیست دلار است؟" Philonise فلوید پرسید.

پرسید: اگر او می تواند فکر می کنم از هر دلیلی برای این حادثه فلوید گفت Nadler برادر خود و چوین هر دو مشغول به کار در همان محل.

"من فکر می کنم آن را شخصی" Philonise فلوید شهادت دادند.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون گفت: محققان به دنبال یک گزارش از رادیو فردا که مردان تا به حال "ضربه سر" کار در El Nuevo بازار مال فروشان کلوپ شبانه در مینیاپولیس.

Rev. دارل اسکات است که بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن ملی تنوع ائتلاف لعنتی فعالان " فشار به از بین بردن ادارات پلیس به عنوان "یکی از مهمترین و غیر عاقلانه و غیر مسئولانه طرح" تا کنون.

اسکات اشاره کرد او مانند بسیاری از مردان سیاه پوست کشیده شده توسط پلیس برای "رانندگی در حالی که سیاه و سفید" را به عنوان او آن قرار داده است.

"من به راحتی می تواند شده اند جورج فلوید" او شهادت دادند. "اما من توصیه نمی پرتاب کردن کودک با bathwater."

این کمیته همچنین شنیده از آنجلا آندروود Jacobs, خواهر یک مامور اجرای قانون دیو پاتریک آندروود که به ضرب گلوله کشته شد در حالی که امنیت یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا در جریان تظاهرات که به دنبال فلوید مرگ است.

آندروود Jacobs سابق جمهوری خواه نامزد کنگره خواهان عدالت برای فلوید و همچنین برای برادرش. او گفت: ایده defunding پلیس بود "مسخره است." اما او همچنین خواست قانونگذاران برای پیدا کردن پاسخ.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان مری کلر Jalonick و Zeke میلر در واشنگتن و videojournalist کری Antlfinger در میلواکی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب