توقف اوباش; شروع بحث

مقامات دولتی باید مسئولیت حمایت امریکا از مهاجم اوباش که به دنبال از بین بردن آثار تاریخی و تضعیف روحیه آمریکا

توسط ATSHNEWS در 22 تیر 1399

مقامات دولتی باید مسئولیت حمایت امریکا از مهاجم اوباش که به دنبال از بین بردن آثار تاریخی و تضعیف روحیه آمریکایی است.

تخریب یک معنی به پایان — یک مارکسیست شکل دهی مجدد آمریکا است که کمی برای انجام با حفاظت از جان مردم بی گناه.

اگر آن را تنها در مورد حفاظت از مردم بی گناه ما می تواند رسیدن به توافق در مورد اصلاحات مدنی در بحث.

یاهو نیوز/YouGov بررسی نشان داد که 84 درصد از آمریکایی ها به شدت و یا تا حدودی تایید شده از شلیک ماموران درگیر در جورج فلوید مرگ است. این می توانست یک شروع خوب برای همکاری در موضوع خشونت پلیس... اگر چپ رادیکال می خواستم راه حل.

مقامات دولتی باید ایستادگی در برابر بی قانون تخریب و اجازه می دهد آمریکایی ها این فرصت را به شرکت عمران بحث به عنوان آنها همچنان به تلاش مداوم برای آرمان در اعلامیه استقلال و قانون اساسی است.

سیاستمدارانی که فکر می کنم آنها می توانند در دفاتر خود را تا زمانی که این بحران بیش از ضربات در حال ساخت به یاد ماندنی (هیچ جناس در نظر گرفته) اشتباه است. هنگامی که شما را به اوباش بیشتر شما اوباش. از آن زمان به ایستادن.

امریکا می تواند متنوع بحث و گفتگو در مورد مسابقه. آنها می تواند به افتراق بین بدیهی است که درست عبارت "Black lives matter" و یک سازمان با همین نام است که سوال برانگیز است و رهبری و برخی از اهداف که به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از آمریکایی ها از جمله defunding پلیس. اما چنین درک نیاز واقعی رهبری — نه سیاستمداران با صحبت کردن امتیاز.

ما باید اندیشمندانه رهبری مانند که از مبلغ Alveda پادشاه زاده مارتین لوتر کینگ جونیور که به تازگی گفت: "در حالی که ما در حال حفاظت از تاریخ ما غلبه بر ما تعصبات; این است که به طور همزمان اتفاق می افتد. وجود دارد بدون نیاز به خرابگری اموال و املاک و مستغلات در این فرایند است. ما باید به یاد داشته باشید خوب است که میراث. ما باید برای جلوگیری از تکرار بد; بد گناه است. به یاد داشته باشید, مجسمه می تواند بت. به عنوان یک خون و یک نژاد انسانی; از آن زمان به بازگشت به خدا است."

آمریکا شهروندان خواستار آن است که مقامات منتخب حفاظت از عمومی و خصوصی بناهای تاریخی و ساختمان ها از تظاهر و چپ رادیکال که با الهام از خود استادانی "روت مارکسیستها."

دولت فدرال موجب شده است در اخیر فرمان اجرایی رئیس جمهور تهمت که دستور اجرای قانون فدرال برای محاکمه افرادی که آسیب فدرال آثار و تهدید به خودداری فدرال کمک های مالی از دولت های ایالتی و محلی است که قادر به محافظت از خود را عمومی و آثار تاریخی و مجسمه.

وزارت امنیت داخلی در زمان اقدام برای فدرال حفاظت از بناهای تاریخی بیش از ژوئیه 4 تعطیلات; با این حال بسیاری از دولت و مقامات محلی شده اند بزدلانه و در نتیجه بی قانونی و خشونت در خیابان های ما.

آمریکا حقوق اساسی اتحادیه گرفتن نام. به معنای واقعی کلمه. ما پروژه حفاظت از بناهای تاریخی (www.protectmonuments.org) تشویق مقامات دولتی به نشانه تعهد به حفاظت از عمومی و خصوصی بناهای تاریخی و ساختمان ها.

چرا خصوصی ؟ Black Lives Matter عضو Sean King به تازگی به نام برای تخریب تصاویر از "اروپا عیسی" بیان کرد در توییتر: "تمام نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای سفید عیسی و اروپا و سفید خود را دوستان باید نیز پایین آمده است. آنها یک ناخالص فرم سفید برتری. ایجاد شده به عنوان ابزار سرکوب. نژادپرستانه و تبلیغات. آنها باید همه پایین آمده است."

ما هیچ تردیدی در مورد تماس بزدلانه سیاستمداران و مقامات که حاضر به ایستادن برای عمران گفتمان بیش از بی قانونی است.

"همانطور که ما مبارزه هر روز برای حفاظت از حقوق اساسی همه آمریکایی ها. ما نمی خواهد نشستن idly در حالی که داخلی تروریست ها و آنارشیست ها و اراذل و اوباش با عنوان جرم جنایی از بین بردن آثار تاریخی و مالکیت خصوصی است. ما را در هر مقام دولتی که اجازه می دهد تا به بی قانونی و تخریب" با توجه به ACRU سیاست عضو هیئت مدیره Amb. J. Kenneth بلکول.

جلوگیری از اوباش. سپس شروع به بحث.

لری رومی است که رئیس جمهور آمریکا حقوق اساسی اتحادیه. او نوشت: این برای InsideSources.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن