سهام تیک بالاتر سراسیمه طلا به رکورد پیش از هفته مشغول

توسط استن چونیویورک (AP) — سهام تیک تاک بالاتر در معاملات صبح امروز در وال استریت در حالی که سراسیمه طلا به رک

توسط ATSHNEWS در 6 مرداد 1399

توسط استن چو

نیویورک (AP) — سهام تیک تاک بالاتر در معاملات صبح امروز در وال استریت در حالی که سراسیمه طلا به رکورد در شروع یک هفته بسته بندی شده با به طور بالقوه بازار در حال حرکت حوادث.

S&P 500 بود 0.6% بالاتر پس از 30 دقیقه اول معاملات پس از مخلوط متوسط حرکت برای سهام های خارج از کشور. ترس بود و هنوز هم شایع در سراسر بازارهای, هر چند طلا و شات بالا $1,940 در هر اونس به بالاترین قیمت آن بیشتر به طور فعال معامله قرارداد.

میانگین صنعتی داو جونز بود تا 104 امتیاز و یا 0.4% در 26,574 که از ساعت 10 صبح به وقت شرق و شاخص Nasdaq composite شد تا 1.3 درصد.

"اگر تا کنون یک هفته به توجه این است که به احتمال زیاد یکی از" Kevin Giddis ارشد درآمد ثابت استراتژیست در Raymond James نوشت: در گزارش. "وجود دارد به همان اندازه در بازار عنوان شده است وجود دارد و از آنجا که بحران آغاز شد و تقریبا همه از این برخی از بالقوه به معنی در آینده اقتصاد ایالات متحده است."

این هفته تیتر رویداد ممکن است یک نشست دو روزه فدرال رزرو نرخ بهره است که شنبه آغاز می شود. فدرال رزرو کمک منجنیق بازارهای بالاتر در ماه مارس با S&P 500 پاک کردن تقریبا همه پیش از آن 34 درصد افت پس از امیدوار به نگه داشتن نرخ بهره را در رکورد خود را پایین و به خرید طیف گسترده ای از اوراق قرضه به منظور حمایت از اقتصاد است. سرمایه گذاران در این هفته در حال انتظار برای شنیدن چگونه تغذیه می بیند اقتصاد پیشرفت در ماه های آینده و همچنین به عنوان آنچه در آن قصد دارد به انجام در نرخ بهره.

این هفته نیز یکی از شلوغ برای شرکت درآمد بیش از یک سوم از شرکت ها در شاخص S&P 500 به گزارش برنامه ریزی شده آنها چگونه شانس فرم آوریل تا ژوئن است.

تا کنون سود گزارش شده بهتر از وال استریت انتظار داشتم هر چند هنوز هم به مراتب ضعیف تر از یک سال پیش از آن به دلیل رکود اقتصادی است. شرکت هایی که گزارش نتایج شکوه انتظارات تحلیلگران گرچه اخذ شده است کوچکتر دست انداز از حد معمول در مقابل بقیه بازار روز بعد BofA جهانی تحقیقات تحلیلگران نوشت: در گزارش.

چه چیزی مهم تر از تحلیلگران می گویند چیزی است که مدیران و شرکت ها می گویند در مورد چشم انداز خود را برای رفتن به جلو به جای اینکه چگونه آنها در طول سه ماه گذشته.

چند تا از این بازار تاثیر گذار ترین شرکت ها در حال برنامه ریزی برای گزارش این هفته از جمله Amazon, Apple, Facebook و Google شرکت مادر. این چهار شرکت به تنهایی را تا حدود 16 درصد از S&P 500 با ارزش بازار که سهام خود را' جنبش outsized تاثیر در شاخص است.

از جمله سهام cruised بالاتر از طریق بسیاری از بیماری همه گیر در انتظارات که آنها می توانند همچنان به رشد بدون در نظر گرفتن که آیا اقتصاد قرنطینه. اما منتقدان می گویند سهام خود را باید حباب بیش از حد بالا حتی پس از حسابداری برای سود که شرکت های تولید.

بزرگ با تکنولوژی سهام تصادفا در هفته گذشته در میان چنین نگرانی و به کمک آنها به جلو و S&P 500 به اول آن هفته دست دادن در چهار هفته.

نگرانی ها در مورد اخراج سربازان ارتش در سراسر کشور نیز صدمه دیده سهام در هفته گذشته به عنوان کسب و کار را تعطیل و دوباره در میان افزایش coronavirus شمارش سراسر خورشید کمربند. اضافی 600 دلار در هفته مزایای بیکاری فدرال تنظیم شده است به پایان می رسد به زودی و کنگره است که هنوز هم بحث در مورد چگونه به ارائه کمک های بیشتر برای اقتصاد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رئیس مذاکره کنندگان صرف تعطیلات آخر هفته در کاپیتول هیل کار در امداد لایحه که رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل است که انتظار می رود به جلو را بعد از ظهر دوشنبه. اما دموکرات ها و جمهوری خواهان هنوز هم بسیار به مذاکره کنند.

همه عدم قطعیت در مورد اقتصاد این بیماری همه گیر و چه زمانی نرخ بهره باقی خواهد ماند و در نزدیک به صفر کمک کرده اند طلا تبدیل شدن به بهترین انجام سرمایه گذاری از سال 2020 است. آن اضافه شده یکی دیگر از 1.9 درصد به $1,933.70 در هر اونس دوشنبه پس از زودتر صعود به عنوان بالا به عنوان $1,941.90. که یک رکورد و آن را به شرح زیر در روز جمعه رکورد برای حل و فصل قیمت. اخیرا نگرانی ها در مورد افزایش تنش ها بین ایالات متحده و چین دو کشور اقتصاد داده اند طلا افزایش فوق العاده.

معیار خام ایالات متحده تضعیف 0.8 ٪ به $40.96 در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام برنت بین المللی استاندارد از دست داد 1 ٪ به $43.33 در هر بشکه رسید.

در آسیا ژاپن شاخص نیکی 225 در ژاپن تضعیف 0.2% کره جنوبی را Kospi رشدی 0.8% و سهام در شانگهای اضافه 0.3%. این هانگ سنگ در هنگ کنگ از دست 0.4%.

در اروپا و آلمان را از دست داخ 0.1% و شاخص CAC 40 در فرانسه کاهش یافته است 0.4%. FTSE 100 لندن تضعیف 0.3%.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب