متهم از fudging یا بی مهارت COVID-19 تست داده

توسط میشل R. SMITH, COLLEEN طولانی و جف امیپراویدنس, R. I. (AP) — به عنوان بخش بزرگی از ایالات متحده سهولت مست

توسط ATSHNEWS در 30 اردیبهشت 1399

توسط میشل R. SMITH, COLLEEN طولانی و جف امی

پراویدنس, R. I. (AP) — به عنوان بخش بزرگی از ایالات متحده سهولت مستندات خود را در برابر coronavirus مقامات بهداشت عمومی در برخی از کشورهای در حال از متهم بی مهارت عفونت آمار و یا حتی عمدا با استفاده از کمی تردستی به همه چیز نگاه بهتر از آنها هستند.

نتیجه این است که سیاستمداران و صاحبان کسب و کار معمولی آمریکایی است که در حال تصمیم گیری در مورد reopenings و دیگر روز به روز مسائل خطر چپ با این تصور که این ویروس را تحت کنترل بیشتر از آن واقع است.

در ویرجینیا و تگزاس و ورمونت به عنوان مثال گفته اند ترکیب نتایج حاصل از ویروسی آزمایشات نشان می دهد که عفونت فعال با آنتی بادی آزمایش نشان می دهد که گذشته از عفونت است. کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که می تواند به صورت قابل توجه به دنبال تست اما در مجموع نمی دهد یک تصویر واقعی از چگونه این ویروس در حال گسترش است.

در فلوریدا داده دانشمند که توسعه دولت coronavirus, داشبورد, Rebekah جونز در این هفته گفت که او از کار اخراج شد برای امتناع از دستکاری داده ها "به طبل حمایت از این طرح به بازگشایی شده است." تماس به مقامات بهداشتی به نظر نمی شد و بلافاصله سه شنبه.

در گرجستان یکی از اولین متحده به سهولت بر مستندات و اطمینان عمومی آن امن بود به بیرون رفتن دوباره وزارت بهداشت منتشر شده یک گراف در اطراف مارس 11 که ظاهرا نشان داد جدید COVID-19 موارد کاهش در طول زمان در اکثر شدت تحت تاثیر قرار شهرستانهای استان است. این نوشته نه مرتب شده به ترتیب زمانی اما در نزولی.

Georgia state Rep. یاس, Clark, یک دموکرات با یک دکترای میکروب شناسی به نام نمودار یک "مثال نخست از تخلفات," اضافه کرد: "علم به مسائل و دستکاری داده ها نه تنها خطرناک است بلکه منجر به بی اعتمادی در ما نهاد." دولت دموکراتیک تشکر. اسکات هولکوم نیز به نام گروه ارائه "عمد گمراه کننده است."

گرجستان و رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ را تکذیب وجود هر گونه تلاش برای فریب افکار عمومی.

دستورالعمل از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گویند که قبل از اینکه متحده شروع بازگشایی آنها باید 14 روز روند نزولی در عفونت. با این حال برخی از ایالات آمریکا بازگشایی زمانی که عفونت هنوز نوردی و یا تا به حال plateaued. متحده نیز دستور داده شده است به گسترش و تست تماس با ردیابی.

ایالات متحده ثبت کرده است 1.5 میلیون تایید عفونت و بیش از 90 ، 000 مرگ و میر.

ورمونت و ویرجینیا گفت: آنها متوقف ترکیب دو نوع تست در چند روز گذشته. هنوز مقامات بهداشتی در ویرجینیا که در آن به لیبریا رالف نرتهم کاسته است تا بر محدودیت گفت که ترکیب اعداد ناشی از "تفاوت در کلی روند."

در تگزاس که در آن مقامات بهداشت گفت: در هفته گذشته که در آنها از جمله برخی از آنتی بادی نتایج در تست بالغ و مورد شمارش کالیفرنیا ، گرگ ابوت گفت: این تعداد در حال commingled. مقامات بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند به درخواست برای روشن شدن.

گرجستان وزارت بهداشت نیز به طور منظم منتشر نمودار نشان می دهد که موارد در طول زمان به جز عفونت های جدید ذکر شده در روز آنها آمد مثبت است که در عمل در بسیاری از کشورهای دیگر. به جای گرجستان لیست موارد جدید در روز بیمار اولین نشانههای گزارش شده.

که در عمل می تواند تغییر جدول زمانی از شیوع و آن را به نظر می رسد به عنوان اگر دولت در حال حرکت است گذشته اوج.

کمپ سخنگوی Candice Broce اصرار داشت که دفتر والی نه گفتن گروه چه و که مقامات در حال تلاش نیست که به لباس داده به کمپ بهتر و گفت که "نمی تواند بیشتر از حقیقت است."

همانطور که برای مارس 11, نمودار Broce گفت: مقامات بهداشت عمومی در تلاش بودند به برجسته آن روز تا به حال دیده بالاترین قله از عفونت. "آن بود و نه در نظر گرفته شده برای گمراه," Broce روز سه شنبه گفت. "همیشه در نظر گرفته شده به تواند مفید باشد."

توماس Tsai, یک استاد در دانشگاه هاروارد جهانی سلامت گفت: راه گرجستان گزارش داده باعث می شود آن را سخت تر به درک آنچه در شرایط فعلی هستند و او نگران است که کشورهای دیگر نیز ممکن است ارائه اطلاعات در راه است که نمی شود تصرف اکثر تا اطلاعات به روز.

در دیگر تحولات کاخ سفید درهم به دفاع از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به استفاده از مالاریا, داروی هیدروکسی کلروکین برای دفع coronavirus. این دارو اثبات نشده است در برابر ویروس و رئیس جمهور حرکت موجب ترس است که بسیاری از آمریکایی ها ممکن است شروع به استفاده از دارو است که حامل بالقوه کشنده عوارض جانبی.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany تاکید کرد که "هر گونه استفاده از هیدروکسی کلروکین به مشورت با دکتر خود."

بیش از 4.8 میلیون نفر در سراسر جهان تایید شده اند آلوده به ویروس و مورد 320,000 مرگ و میر ثبت شده اند با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز است که کارشناسان معتقدند بیش از حد کم است.

روسیه و برزیل در حال حاضر پس از ایالات متحده امریکا در تعداد گزارش شده عفونت و موارد نیز خونتان در چنین مکان هایی به عنوان هند و آفریقای جنوبی و مکزیک است.

جدید نقاط داغ پدید آمده روز سه شنبه در روسیه و کشور از ثبت نزدیک به 9,300 عفونت های جدید در 24 ساعت آوردن مجموع به حدود 300,000 حدود نیمی از آنها در مسکو. مقامات می گویند بیش از 2800 نفر با COVID-19 کشته در روسیه شکل برخی می گویند قطعا بالاتر است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور را تصویب امتیاز غرق شده به 59 درصد کمترین میزان در دو دهه بوده است قدرت روسیه را مستقل ناظر انتخابات Levada مرکز گزارش شده است. غوطه نشان دهنده رشد بی اعتمادی و عدم اطمینان در میان روس ها Levada گفت.

برخی از کارشناسان استدلال می کنند مقامات روسی شده لیست بیماری های مزمن به عنوان علت مرگ برای بسیاری از کسانی که تست مثبت برای ویروس. مقامات عصبانیت انکار دستکاری آمار و گفت روسیه را پایین مرگ و میر نشان دهنده اولیه اقدامات پیشگیرانه و گسترده غربالگری. نزدیک به 7.4 میلیون آزمایشات انجام شده در کشور از 147 میلیون نفر است.

موارد هنوز هم در حال افزایش در سراسر آفریقا که در آن تمام 54 سازمان ملل دیده می شود تایید عفونت در مجموع بیش از 88,000 موارد و 2,800 مرگ و میر با توجه به آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

آفریقای جنوبی دارای بیشترین تعداد از موارد در بیش از 16,400 با نزدیک به 290 مرگ و میر. عفونت به طور چشمگیری افزایش یافته در کیپ تاون و اطراف کیپ غربی استان که در حال حاضر حساب برای 61 درصد از آفریقای جنوبی در کل.

آمریکای لاتین دیده می شود بیش از 480,000 تایید coronavirus موارد و در مورد 31,000 مرده است. بیشترین تعداد موارد در است برزیل که شد در جهان سوم بدترین آمار کشور روز شنبه با بیش از 250 ، 000 عفونت با وجود محدود تست. مقامات بیمارستان گزارش شده است که بیش از 85 درصد از تخت های مراقبت ويژه اشغال شده در ایالت ریو دو ژانیرو و سائو پائولو.

هند در حال حاضر شاهد بیش از 4000 مورد جدید روز و رقیب عمده با خوشه در عفونت پس از آن کاسته آن مستند.

___

طولانی گزارش از واشنگتن امی از آتلانتا. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن