سنا دولت را به خودی خود هیچ نفع رمنج از طریق پلیس لایحه

دموکراسی می میرند در تاریکی است.آن را نیز می میرد و در سحرگاهان به عنوان آن را در ماساچوست سنا هفته گذشته هنگا

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

دموکراسی می میرند در تاریکی است.

آن را نیز می میرد و در سحرگاهان به عنوان آن را در ماساچوست سنا هفته گذشته هنگامی که مترقی تحت سلطه بدن متمایل به اراذل و اوباش و از طریق قانون با هدف محدود کردن پلیس.

آن را به عنوان پس از آن رفت و سرکش در حال اجرا نعل بیش طولانی پذیرفته شده قانونی قوانین و شیوه های که حذف شده در اواخر شب جلسه زمانی که قانون گذاران مورد استفاده قرار گیرد به تصویب بحث لوایح زمانی که هیچ دنبال شد.

تحت رهبری دموکرات سنا رئیس جمهور کارن Spilka که اسیر مترقی دموکرات سنا به سادگی رفت rogue برای دلجویی از ضد پلیس و تظاهرکنندگان خواستار تغییر دهید.

سنا, در عبور از پلیس لایحه اصلاح قانون اجازه نمی دهد هر شهروند ورودی. Spilka حاضر به برگزاری جلسات عمومی به عنوان هنجار نیست مشورت با پلیس سازمان در آن شایستگی و نه مشورت و یا اطلاع رسانی خانه رهبران محتوای آن و یا برنامه ریزی.

حتی قبل از اینکه این لایحه تصویب شد, مجلس رابرت herm n. crab وحشت زده توسط Spilka را بارگذاری تاکتیک در خاموش کردن عمومی صادر نادر بیانیه ضمنی انتقاد از همکار خود را.

Herm n. crab گفت که این خانه بر خلاف سنا خواهد برگزاری جلسات از راه دور به "ارائه یک فرایند برای درخواست بازخورد...در نتیجه اجازه می دهد مردم و ذینفعان فرصتی برای شنیده می شود قبل از به خانه بحث در این پیشنهاد است." دیروز خانه آب گرفتگی شد با نظرات عمومی در این لایحه است.

Spilka اما آنقدر قصد گرفتن این لایحه از طریق سرعت که او خم قوانین مجلس سنا به طوری که مجلس سنا با عضویت در دست و یا رای گیری از راه دور می تواند در جلسه 17 ساعت عبور این لایحه در یک 30-7 رای در 4:10 صبح. خانه بحث خواهد شد این لایحه این هفته است.

این لایحه لغو پلیس chokeholds و نیاز به پلیس برای مداخله در زمانی که شاهد سوء استفاده پلیس. آن را ایجاد یک هیئت مدیره به گواهی افسران پلیس و بررسی سوء رفتار. این امر محدود کردن استفاده از گاز اشک آور و "demilitarize" پلیس نیاز غیرنظامی مجوز برای کسب مازاد تجهیزات نظامی. این امر ممنوعیت دهها و استفاده از فن آوری نظارت.

این لایحه همچنین محدود کردن واجد شرایط ایمنی پلیس را که از آنها محافظت از شخصی دعاوی در حالی که آنها در حال انجام کار خود را. به عبارت دیگر یک پلیس رفتن به کار در صبح بدونم که اگر او در حال رفتن به خانه بازگشت زنده خواهد در حال حاضر مجبور به نگرانی در مورد اینکه شکایت کرد توسط جنایتکاران او را دستگیر. خانه نسخه فلس عقب سنا اقدام معافیت پلیس از واجد شرایط ایمنی و حفاظت.

حمایت برای اصلاح پلیس راه رفتن در مورد کسب و کار خود را خوب و جامد هدف و در بسیاری از موارد در این لایحه در مجلس سنا خواهد پیدا کردن راه خود را به قانون است. و رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر را امضا و آن را به قانون است.

اما این لایحه در مجلس سنا داشته اند بسیار بیشتر حمایت و احترام — به حال سنا برخورد با آن را در بالای صفحه و باز کردن شیوه به جای استفاده از خفا تاکتیک های جم آن را از طریق مجلس سنا با هیچ کس در اطراف.

سال پیش نگران لیبرال ها به ارمغان آورد در مورد تغییرات عمده ای در راه ماساچوست مقننه آیا آن کسب و کار است. این اصلاح طلبان به رهبری بوستون گلوب به دنبال باز کردن فرآیند قانون گذاری. این منجر به کاهش اندازه ماساچوست خانه از 240 به 160 عضو ،

اصلاحات نیز به ارمغان آورد در مورد پایان جلسات نیمه شب هنگامی که همه انواع بد رفتاری صورت گرفت. این زمان که جلسات رفت و نیمه شب تاریک و لوایح که تا به حال هیچ شانس قبولی در نور روز به طور ناگهانی ظاهر شد و به جلسات عمومی مناسب بررسی و یا بررسی.

نیمی از زمان قانونگذاران در مه از نیمه شب اصلاحات هرگز نمی دانستند آنچه را که آنها به رای دادن در هر حال.

با تشکر از Spilka و ترقی خواهان خاطرات بد آن روز با بد قوانین قدیمی بازگشت به خانه ملت هفته گذشته است.

یک تفاوت این است که در آن زمان این بود که معمولا ثابت decorous و حکومت آگاه سنا که bailed حکومت خم خانه. در حال حاضر به لطف herm n. crab آن است که راه دیگری در اطراف.

یکی دیگر از تفاوت این است که در آن اصلاح طلبان لیبرال و بوستون گلوب را محکوم کسانی که وحشت زده جلسات نیمه شب هنگامی که قانونی رهبران کوبید قوانین است.

در حال حاضر چون آنها موافق با نتایج Spilka ستایش است به جای محکوم برای او نیمه شب ضد دموکراتیک خرمن کوبی از قوانین است. جهان سرمقاله ستایش او را برای تصرف "حرکت از لحظه ای است."

به عبارت دیگر رکوع به اراذل و اوباش مانند جهان است.

نظرات به ایمیل luke1825@aol.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب