نمایندگان وزارت امور خارجه تقاضا تغییرات در توکسبری بیمارستان

توکسبری — در پاسخ به گزارش از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کمبود اجباری دو شیفت و فاقد شفافیت در توکسبری بیمارستان

توسط ATSHNEWS در 3 خرداد 1399

توکسبری — در پاسخ به گزارش از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کمبود اجباری دو شیفت و فاقد شفافیت در توکسبری بیمارستان محلی در دولت, نمایندگان خواستار تغییرات.

روز جمعه مظنونان حمله به دانشگاه دیو رابرتسون کالین گری تراموا Nguyen, تام طلایی و Rady مامان با ارسال نامه ای پنج مورد عمل به ماساچوست بهداشت و خدمات انسانی مدیر Marylou Sudders.

هفته پیش رابرتسون و گری شروع به دریافت تماس از کارکنان بیمارستان و بیماران و منابع دیگر گزارش PPE کمبود. به عنوان همه گیر عینک تماس شروع به تبدیل شدن به پیچیده تر با تماس گیرنده گزارش اجباری دو شیفت ممنوعیت پیشگیری از کارکنان در غیر COVID واحد از پوشیدن ماسک خود بازدید از ساعت کاهش می یابد نه لغو و نگرانی بیش از این روش برای کارکنان بازگشت به کار پس از قرنطینه.

در پاسخ هیئت دولت رسیده و به وزارت بهداشت (DPH) و وزارت بهداشت روانی (DMH) به اطمینان حاصل شود که کارکنان می تواند پوشیدن ماسک خود را ملاقات بسته شد و ارتباطی باز بود PPE مورد نیاز است.

اما تماس های خود ادامه داد.

"این مسائل گزارش شده توسط بسیاری از منابع از جمله بیماران و خانواده های آنان و کارکنان به هر یک از ما مربوطه و دفاتر" دولت تکرار' نامه بخوانید. "قوام اطلاعات کلیدی در مقایسه از تمام منابع ما در مورد این مسائل است و همه ما نگران به خصوص با توجه به احتمال موج دوم COVID-19 شیوع بیماری در آینده نزدیک است."

همانطور که از جمعه شب های اجرایی اداره سلامت و خدمات انسانی (EOHHS) گزارش 158 بیماران دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 و در حال جدا cohorted و نظارت 17 نفر فوت کرده اند 189 کارکنان باید تست مثبت و در حال منزوی در خانه و یک کارمند درگذشت.

در آوریل 94 ارتش ذخیره شهری تقویت پزشکی نیروی کار در پاسخ به این بیمارستان برای حمایت از کارکنان و بیمارستان رهبری است.

"من بسیار آسوده ارتش وجود دارد, آنها به متخصصان پزشکی استفاده می شود به هرج و مرج در محیط های" رابرتسون گفت.

این هفته ارتش به سمت چپ. در نامه خود به دولت تکرار درخواست ارتش ذخایر خروج به تعویق افتاد تا زمانی که به طور منظم نیروی انسانی در بیمارستان به یک سطح بالاتر. اگر خروج نمی تواند با تاخیر تکرار خواسته است که DPH ادامه به مکمل کارکنان تا کمبود کاسته.

نامه ای دیگر چهار اقدام شامل موارد تماس برای انتشار بیمار و کارکنان میزان عفونت در DPH/DMH امکانات در دو دوره متوالی منفی COVID-19 آزمون برای بازگشت کارکنان که قبلا قرنطینه بررسی فوری PPE توزیع و تقویت همه PPE و ایجاد یک بهترین شیوه کمیته "متشکل از تمام DPH/DMH دولت به تراز جهانی سیاست."

این پنج مورد پوشش اکثر مسائل مربوط به تماس گیرنده گزارش شد به رابرتسون و دولت دیگر تکرار رابرتسون گفت.

در حالی که تمام پنج مورد مهم هستند تولید COVID-19 اطلاعات و حصول اطمینان از PPE عرضه ضروری رابرتسون گفت.

با اشاره به AdviniaCare یک آسایشگاه در ویلمینگتن ضربه با COVID-19 شیوع رابرتسون گفت: دولت اجرای توکسبری بیمارستان باید انتشار همین اطلاعات آنلاین است که امکانات خصوصی مانند AdviniaCare داشته اند را آزاد کند.

زمانی که دولت تکرار برای اولین بار می خواست برای اعداد چند هفته به عقب رابرتسون گفت DPH مردد و اشاره HIPAA به کاهش های اعداد اما "که نمی نگه دارید."

"آن را ریاکارانه برای ما به تماس با یک مرکز خصوصی است اما نه آن را به عنوان یک دولت" رابرتسون گفت.

دولت تکرار نیز به دنبال DPH و DMH به آینده بیشتر در مورد PPE نیاز دارد.

رابرتسون شرح داده شده دریافت تماس از افراد گزارش پیش بینی کمبود و تعجب هنگامی که این کمبود ممکن است پر شود. در حال حاضر چندین ماه به این بیماری همه گیر از تکرار دولت باید توسعه شبکه خود را برای کمک به تامین پرسنل و PPE که در آن مورد نیاز است. این یک شبکه است که می تواند قرار داده شده است به استفاده از, تا به حال دولت ابلاغ شده در مورد کمبود در توکسبری بیمارستان با توجه به رابرتسون.

رابرتسون به نام فقدان ارتباطات خسته کننده – احساسات مشابه بیان شده در این نامه است.

"در حالی که ما درک می کنیم که کمبود PPE و کارکنان منحصر به فرد هستند به توکسبری میزان شیوع مربوط به فقدان هر گونه اطلاع از شدت این وضعیت به دولت اوباما" در این نامه به عنوان خوانده شده. "به ما کمک DPH و امکانات خصوصی قبل از اینکه با شیوع بیماری ما نا امید است که این ابلاغ نشده و بنابراین ما ممکن است کمک کرده اند."

در یک بیانیه نوشته شده است یک EOHHS سخنگو گفت: نیروی انسانی و PPE عرضه هستند که از نزدیک تحت نظارت و با ابلاغ فرماندهی حادثه در EOHHS.

"دولت عمل مراقبت های بهداشتی و امکانات در اجرایی اداره سلامت و خدمات انسانی در حال همکاری برای اطمینان از سریع و جامع پاسخ به COVID-19 و برای حمایت و حفاظت از تایید موارد در امکانات اداره و نظارت مشترک المنافع کردند." "همه رهبری و کارکنان به شدت به راهنمایی زیر از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و, وزارت بهداشت, اولویت سلامت و ایمنی بیماران و کارکنان. حادثه مراکز فرماندهی برای این بیمارستان منجر COVID-19 پاسخ به تلاش و گزارش به طور مستقیم به دفتر اجرایی بهداشت و خدمات انسانی."

بسیاری از کارکنان بیمارستان در حال نقاهت و قادر به بازگشت با خیال راحت به کار مطابق با CDC و DPH دستورالعمل این بیانیه را بخوانید. آژانس قرارداد کارکنان مکمل بیمارستان سطح نیروی انسانی و تسریع استخدام کارکنان دائم نیز آدرس نیروی انسانی نیاز دارد.

این EOHHS سخنگو همچنین اشاره کرد که در بیمارستان رهبری برنامه ای برای حرکت به جلو با یک نیروی انسانی طرح توسعه با کمک از 94 ارتش ذخیره نیروی کار و مشاوران.

"ما بسیار سپاسگزار برای حمایت خود را در طول زمان به چالش کشیدن" بیانیه بخوانید.

رابرتسون گفت: بی سابقه شیوع یک بیماری همه گیر در ایالات متحده و در سال اقدام به کاهش در توکسبری بیمارستان تا حدودی دلیل این بیمارستان شده است آمار خیلی سخت است.

روز جمعه نامه ای است که فقط شروع به کار برای دولت هیئت رابرتسون گفت.

"این نیست پنج نهایی فرمان این است که حرف اول و" رابرتسون گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن