استخر پیش ساخته فایبرگلاس

جکوزی پیش ساخته را به دو شکل توکار و روکار و دو مدل گرد و افسون تولید می شود و کاربران می توانند بنا به سلیقه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی پیش ساخته را به دو شکل توکار و روکار و دو مدل گرد و افسون تولید می شود و کاربران می توانند بنا به سلیقه خود مدل های مختلف این جکوزی ها را انتخاب کنند. استخرهای پیش ساخته در ابعاد مختلفی وجود دارند که با توجه به متراژ فضا، نوع کاربری آن و سلیقه کارفرمایان، می توانید از ابعاد مختلفی برای ساخت این استخرها استفاده کنید؛ بنابراین استخرهای پیش ساخته کاربردهای متفاوتی دارند که می توانید در مکان های مختلف از آنها استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای ساخت استخرهای پیش ساخته می توان به هزینه پایینتر این استخر ها در مقایسه با سایر استخرها اشاره کرد؛ با توجه به اینکه این استخرها نیاز به بتنریزی یا آرماتور بندی ندارند، در نتیجه نیازمند هزینه کمتری هستند. استخرهای پیش ساخته به دلیل مزایایی که دارند برای کاربران بسیاری محبوب هستند و امروزه افراد زیادی از استخرهای پیش ساخته در محیط خانه، باغ یا ویلا خود استفاده می کنند. نکته بسیار مهم: استفاده از کلید حفاظت از جان در تابلو فرمان الزامی است. روکار یا توکار بودن استخر آماده و کیفیت مصالحی که انتخاب می کنید و اینکه تجهیزات مورد نیاز استخر که شامل پمپ تصفیه، اسکیمر، چراغ استخر، تابلو برق و …  Po​st has  be en gener​ated by GSA Content  Gen᠎erat or D​emover᠎si on​!

استخر بازتابی، استخری ست که در سازههای بزرگ چون عمارتهای باغی، بوستانها، کاخها، یا هر جای دیگر برای بازتاب تصویر سازه و به هدف افزایش جلوه شکوه و زیبایی سازه ساخته میشود. اما جدای از خود آب، بازتاب تصویر در آینه غماز آب حوض یا استخر همواره در معماری ایرانی نمادهای گوناگونی را مینمایاند؛ برای نمونه بازتاب تصویر لرزان و اندک مات سازه درون حوض، همواره نمادی از ناپایداری زندگی گذرا بودهاست و همیشه در خود گوشزدی داشت برای پرهیز از وابستگی و دلبستگی به خوشیهای نامانای زندگی. هیچ کس نمی خواهد زمانی که اقدام به ساخت استخر می کند 2 ماه یا بیشتر جهت ساخت آن زمان ببرد. مقاومت بالای این استخر در برابر نور خورشید این نتیجه را در بر دارد که هیچ گونه تغییر رنگ یا پوسیدگی در استخر مشاهده نشود و نیاز به تعمیر یا تعویض استخر نباشد. همانطور که پیش تر ذکر شد، این استخرها از جنس فایبرگلاس می باشند که با لایه ژلکوت پوشانده شده اند؛ لایه ی ژلکوتی باعث می شود تا سطح این محصولات در برابر سرما، گرما و رطوبت بالا مقاوم بوده و هیچ ردی از جلبک روی آن قرار نگیرد. نکته ی حائز اهمیت در انتخاب و استفاده از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، قابلیت نصب آنها به دو صورت روکار و توکار بوده که این امکان را می دهد تا این استخرها را در حیاط منازل، سالن های بزرگ و حتی بر روی بام منازل نیز نصب نمود و از داشتن یک استخر مطمئن و مقرون به صرفه لذت برد. ᠎This ​da᠎ta has been g᠎enerat ed by ᠎GSA Cont᠎ent ​Gene rator DE᠎MO᠎!

برای تمیز نگه داشتن استخر پرتابل حتما از قرص کلر و سبد کلر و پمپ تصفیه استفاده کنید. استخر پیش ساخته فایبرگلاس، تمامی مصائب و مشکلات احداث استخرهای بتونی مانند گودبرداری، طراحی، محاسبه و صرف هزینه های گزاف برای جلوگیری از نشتی و تعمیرات آن در نتیجه ی نشست زمین را حل کرده و راه حلی مطمئن برای داشتن استخر شخصی می باشد. استخر اینتکس یکی از محبوب ترین انواع استخر می باشد ، این برند تولید کننده استخر پیش ساخته و استخر بادی در دنیا نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و به همین خاطر محصولاتی که تولید می کند بسیار پر فروش می باشند . استخر پیش ساخته فایبرگلاس؛ در واقع به صورت یک قالب آماده و کامل در کارخانه تولید میشود و سپس توسط جرثقیل و تریلر به محل پروژه انتقال میابد و در نهایت در محل مورد نظر نصب میگردد. مشاورین ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

گودبرداری، پر کردن فضای اطراف استخر با ماسه بادی، اجرای تاسیسات استخر و در نهایت پیاده سازی زیبا سازی ها از جمله کارهایی است که در اجرای استخرهای پیش ساخته توکار انجام می شود. ساخت استخر پیش ساخته امروزه توسط شرکت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود. از آغاز تولید تجربیات و دستاوردهای گرانبهایی در زمینه افزایش استحکام، کیفیت بدنه و فرایند تولید این استخر ها بدست آمده. با توجه به این مزایا یکی از بهترین گزینه ها برای استخر در باغ، است. نه تابش نور خورشید و نه سرمای سخت، نمی تواند کوچک ترین آسیبی به این استخرها برساند، ضمن اینکه سطح استخرهای پیش ساخته به صورت مادام العمر عایق و آب بندی شده که همین مسأله باعث صرفه جویی در هزینه ها و مصرف انرژی می گردد. استخرهای پیش ساخته مزایا و معایبی دارند که در این مقاله آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد اما به صورت کلی، مزایا استخر پیش ساخته باعث شده تا این استخرها در ساختمان های زیادی مورد استفاده قرار گیرند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن