دولت روحانی در لیون است تصمیم گیری را

در حالی که لیبرال ماساچوست دارای "محبوب ترین فرماندار در امریکا" در نسیم جمهوری خواه چارلی بیکر, دولت حزب جمهو

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

در حالی که لیبرال ماساچوست دارای "محبوب ترین فرماندار در امریکا" در نسیم جمهوری خواه چارلی بیکر, دولت حزب جمهوریخواه همچنان به دست و پا کردن وقتی که می آید به معنای واقعی کلمه در هر اداره دیگر در کشورهای مشترک المنافع.

منتقدان ماساچوست حزب جمهوری خواه استدلال می کنند آن را نمی تواند گسترش پایگاه خود را با تقلید از مغلوب ساختن پیشی جستن تجاری ایران که با موفقیت کار در کشورهای دیگر.

اما بیکر coattails ثابت کرده اند وجود ندارد و حتی برای دیگر میانه با وجود او سراسر راهرو محبوبیت مکرر تاییدیه و شگرف جمع آوری کمک های مالی. او نیز رو به افزایش واکنش دولت به عنوان ضد COVID19 اقدامات همچنان به انتقام ویران کردن در ماساچوست دستياران شغل و کسب و کار.

که ناخوشایند حقیقت اتحاد چپ سرنگون اندوور دولت Rep. و جرم است. اوباما رئیس جیم لیون که جایگزین وزش کیرستن هیوز در یک وضعیت غیر ممکن است که منعکس شده است در آخرین نتایج انتخابات.

لیون قبلا گفته دولت خانه اخبار سرویس است که پس از مصرف بیش از عنوان جرم است. اوباما رئیس در اواسط ماه ژانویه 2019 او شده است بازدید از شهر محلی جمهوری خواه کمیته صحبت کردن در مورد جذب رای دهندگان به این حزب و نامزد آماده برای مسابقات محلی.

در اولین آزمون واقعی لیون' — و retooled دولت روحانی — اثربخشی جمهوری خواهان از دست دو مجلس سنا ویژه انتخابات هفته گذشته دموکرات ها اجازه می دهد برای به دست آوردن دو-برگزار GOP صندلی. از لحاظ تاریخی حزب مخالف اتحاد درخشید در پایین مردم در انتخابات, ویژه انتخابات, بنابراین این دوقلو شکست هستند به خصوص ویرانگر است.

با توجه به لیون' همتای دولت حزب دموکرات رئیس گاس Bickford انتخابات منعکس رد جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست است.

برای اولین بار در 25 سال یک دموکرات را نشان 2nd, Hampden و Hampshire منطقه در مجلس سنا پس از دولت تشکر. John C. Velis D-Westfield مذکور را شکست John F. Cain یک جمهوریخواه تازه وارد از ساتویک برای پر کردن صندلی که خالی بوده است از ژانویه هنگامی که Donald F. Humason استعفا از مجلس برای تبدیل شدن به شهردار وستفیلد. مقدماتی مجموع رای نشان می دهد Velis برنده 64 درصد به 36 درصد حاشیه.

و دموکرات ها بدبختانه پلیموث و برنستبل خارجه سنا صندلی که قبلا ارائه شده توسط Plymouth جمهوری خواه Vinny deMacedo. سوزان موران از Falmouth به آسانی شکست خورده جمهوریخواه جیمز "جی" مک ماهون سوم از بورن 56 درصد به 44 درصد در این انتخابات خاص است.

این دو تکان دهنده شکست بدهد دموکرات شگفت آور 36-4 استفاده در سنا و اکثریت قاطع در قوه مقننه پس از دموکرات ها نیز نگه 129 از 160 کرسی مجلس.

و جمهوری خواهان' نگه دارید و بر روی یکی از چهار نفر باقی مانده سنا صندلی شکننده به نظر می رسد.

قانونگذاران دولت در اوایل سال جاری رای به نوار بهداشت ، دین Tran خود نقش رهبری پس از داغدار گزارش کمیته یافت که او با استفاده از خود را در مجلس سنا کارکنان برای کار مربوط به خود را 2018 و 2020 دوباره مبارزات انتخاباتی در ساعات کسب و کار.

Tran یک فیچبرگ جمهوری خواه که نشان دهنده ورچستر و Middlesex منطقه نیز ممنوع شد از تعامل با کارکنان خود را به جز برای ارتباطات نوشته شده است.

تا جایی که می توانید لیون از اینجا بروم ؟ وقت آن است که برای ماساچوست ایران به ارزیابی راهبردهای خود از سال گذشته و کشف کردن یک استراتژی جدید. چارلی بیکر موفقیت (که ممکن است یا نه ممکن است نگه دارید تا در پست COVID-19 جهان) ترجمه نشده است به گسترده تر موفقیت برای جمهوری خواه ایده و یا نامزدها در دولت است.

اما پس از آن دوباره نه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

اگر جمهوری خواهان نیست برای تبدیل شدن به طور کامل منقرض شده در چراغ تپه در چند سال آینده لیون باید تعیین یک سوم راه رو به جلو است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب