'روح ساخت آمریکا' زنده است و به خوبی در ویلمینگتن

ویلمینگتون — "روح ساخت آمریکا" زنده است و با وجود مذاکرات از مرگ خود و یک بیماری همه گیر است که حمله ما اقتصاد

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

ویلمینگتون — "روح ساخت آمریکا" زنده است و با وجود مذاکرات از مرگ خود و یک بیماری همه گیر است که حمله ما اقتصاد است.

ایالات ابزار و ماشین آلات در ویلمینگتن باعث می شود که به رخ کشیدن در وب سایت خود و صاحب اسکات Fallavollita توضیح می دهد: "ما تجسم روح آمریکایی کارآفرینی به معنای شروع از ابتدا و در حال تحول به رشد سودآوری کافی برای خرید پنج بیشتر کسب و کار پس از اول" در سال 2005.

در سال 2005 Fallavollita جانباز, شرکت, بازسازی, ساخته شده یک تغییر شغل. او به دست آورد Gaynor صنایع ویلمینگتون و سپس در سال 2007 او به دست آورد ایالات ابزار و مردن که شد ایالات ابزار و ماشین آلات. او را به دست آورد و چندین شرکت دیگر در سال های پس از, جدید ترین بودن همسایه مورتون شرکت نیز واقع در Eames خیابان.

UTM توسط یک شرکت کوچک با 45 کارکنان قبل از مورتون اکتساب آن اضافه شده 12 بیشتر به حقوق و دستمزد.

دوجنسي, صنایع عمل به طور جداگانه از UTM اما هر دو به اشتراک گذاری همان آدرس در ویلمینگتن. UTM یک قرارداد تولید کننده که دارای تخصص در طراحی و ساخت فلزی و پلاستیکی و قطعات با ترکیبی از فن آوری های دستی از جمله ماشینکاری ماشینکاری CNC wire EDM فلزی مرحله فشار سنگ زنی خم و تشکیل.

همه Fallavollita را خریداری هستند در کسب و کارهای مشابه فروش به پزشکی و صنعتی و شرکت های فن آوری. UTM همچنین دارای قاچاق بین المللی در آغوش ثبت نام یا ITAR یک اعتبار است که شرکت را قادر می سازد برای ایجاد قطعات برای دفاع ایالات متحده امریکا و وزارت امور خارجه پیمانکاران.

در سال 2013 Fallavollita با دریافت این فرد کسب و کار کوچک جایزه سال از ماساچوست انجمن کسب و کار کوچک. یکی از معیارهای جایزه "پاسخ به سختی."

و قطعا چند ماه گذشته ارائه کرده اند سختی برای بسیاری از آمریکایی میباشد. Fallavollita تا به حال انجام شده برخی از پیشرفت کار و پرداخت می شود.

"مانند هر کس دیگری ما حیرت زده شد در مفهوم دولت بسته کردن اقتصاد" او می گوید.

چرا که این شرکت مشتری پایه, اما, UTM نیروی کار در نظر گرفته شده است ضروری است.

"ما تا به حال پیش بینی مسائل و prepositioned تعدادی از کامپیوترها به راه اندازی و در دسترس برای همه ما کارگران به این گزینه به کار از راه دور اگر آنها احساس نمی امن در دفتر کار" Fallavollita گفت. "بسیاری تصمیم گرفتند به کار از خانه و راه اندازی شد و در حال اجرا از راه دور قبل از پایان هفته اول."

این شرکت همچنین شروع به تولید قطعات برای تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE.

"ما ضربه دیگر کار به طوری که ما می تواند ارائه هزاران نفر از چهره سپر و فوم headliners سرعت," او گفت:. "ما اب و هوای همه گیر هست و اگر چه دریافتی حجم کار کاهش یافته است در هفته های اخیر ما شاهد یک بازگشت به همان سطح به نقل فعالیت به عنوان قبل از بحران است."

کارکنان شده است که به Eames ساختمان خیابان به تازگی.

"اگر چه وجود برخی عصبی تر از دیگران در مورد بازگشت به کار و حفاظت از خود در ما قرار داده COVID پروتکل به جای به طوری که در کل مردم باید راحت بوده است که به کار دوباره" Fallavollita گفت.

مورتون کارکنان به آنها ملحق خواهد شد وجود دارد اما در نهایت همه را به یک حرکت بزرگتر تسهیلات در لارنس بود که اضافه شده از طریق یک قبل از خرید. نام مورتون خواهد شد از رده خارج بیش از چند ماه آینده.

به عنوان کسب پیشرفت Fallavollita خواهد شد با تمرکز بر کارکنان جدید.

"یکی از مشکل ترین چیزهایی است که گرفتن فرهنگ به چین," او گفت:. "ما آنها را می خواهید به دانستن آنچه که ما می توانید انجام دهید و آنچه که ما انجام داده ایم در گذشته است. آنها برای ما ارزشمند است و ما نمی خواهید به از دست دادن هر کسی."

او می افزاید: "شرکت در حال فروش برای یک دلیل. اگر آنها بیش از حد رفته می بینم بسیاری از ارزش ها و فرصت ها در آنها است."

او می خواهد برای انتقال است که روح از تولید به اعضای تیم خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب