گفتار درمانی برای اختلالات ارتباطی در طول مستند

توسط Irfana Husen, شنواییشناس و زبان گفتار درمانگر منطقه ناتوانی توانبخشی مرکز Mysuru ارتباط اختلال است که هر

توسط ATSHNEWS در 5 اردیبهشت 1399

توسط Irfana Husen, شنواییشناس و زبان گفتار درمانگر منطقه ناتوانی توانبخشی مرکز Mysuru

ارتباط اختلال است که هر گونه اختلال که بر توانایی فرد برای درک و تشخیص و یا درخواست زبان و گفتار به شرکت در گفتمان موثر با دیگران است. تاخیر و اختلالات می تواند طیف وسیعی از ساده صدای جایگزینی به عدم توانایی درک و یا استفاده از یک زبان مادری است.

پدر و مادر تاثیر مثبت فرزند خود را به ارتباطات توسعه است. هر دو کلامی و ارتباط غیر کلامی (درک واژگان و فرکانس ارتباطی). پدر و مادر فقط به عنوان موثر در کمک به کودک خود را به عنوان آسیب شناسان گفتار و زبان (SLPs) در ارائه سخنرانی خود درمانی و در برخی موارد حتی بیشتر موثر است.

آن شده است یک واقعیت پذیرفته شده است که گفتار درمانی به شرح زیر اسکریپت. به عنوان SLPs آموزش و پرورش و آموزش و تجربه برای اجرای استراتژی های اثبات شده و تکنیک های برای بهبود کودک, ارتباط والدین داده می شود گزینه ای به رعایت گفتار درمانی جلسه و سپس با توجه مشق شب را با کودک به تقویت آنچه پوشیده شده بود در جلسه.

اما از اواخر سال, نقش پدر و مادر و SLPs شروع به تغییر. پدر و مادر در حال حرکت از یک بیشتر منفعل به یک نقش فعال تر. آنها دیگر صرفا ناظران و reinforcers. آنها تبدیل شده اند بخشی جدایی ناپذیر از گفتار درمانی خود را.

دلایل تغییر در گفتار درمانی نقش

• کودکان را یاد بگیرید بهترین روش برای برقراری ارتباط هنگامی که درگیر در فعالیت های روزمره با پدر و مادر مهم ترین افراد در زندگی خود را.

• کودکان باید بسیاری از فرصت های بیشتر برای ارتباط برقرار کردن با پدر و مادر در مقایسه با یک درمانگر.

• کودکان یاد می گیرند از پدر و مادر طبیعی خود معلمان و کسانی که آنها را می دانیم بهترین.

Irfana Husen

مزایای پدر و مادر' نقش جدید

• گفتار درمانی می رسد به هر بخشی از فرزند بعد.

• به جای اینکه یک تعهد درمانی است که انگیزه و سرگرم کننده است.

• درمان یکپارچه را به بازی و فعالیت های روزانه آن آشنا هستند و معنی دار — مانند زمان غذا, داخل حمام, وقت و زمان خواب.

که با توجه به گفتار درمانی در منزل آن مهم است برای پدر و مادر برای ایجاد فعالیت های که ارائه تحریک و ایجاد فرصت برای پرورش و توسعه مهارت های زبان.

راهنمایی برای گفتار درمانی در خانه

تشویق گفتگو: باید به طور منظم داستان گفتن جلسات با کودک خود. توضیح همه چیز شما را انجام دهد. برای مثال هنگامی که شما برش سبزیجات. بهبود واژگان فرزند از سبزیجات با نشان دادن واقعی سبزیجات و کودک آن را احساس می کنید که باعث می شود درک حتی بهتر است. توضیح فعالیت های روزانه و تکرار مفاهیم صبح, شب, خواب, بیدار شدن از خواب, مسواک زدن, حمام کردن, غذا خوردن ،

آن را سرگرم کننده: کودکان یاد می گیرند که تجربه سرگرم کننده و تعاملی. کودک نمی خواهد پاسخ خوبی اگر او احساس می کند مانند فعالیت های خانه کار می کنند. در عوض هر جلسه گفتار درمانی چیزی کودک را به نگاه به جلو به و می خواهید به طور فعال شرکت کنند.

به فرزند خود توجه قبل از اینکه شما صحبت کنید. تقویت کودک زمانی که او یا او به شما می گوید چیزی است که نشان می دهد که شما را در درک خود و یا کلمات او در حفظ و کمک به کودک شما برای یادگیری کلمات جدید. می گویند یک کلمه جدید و به او بگویید آنچه در آن به معنی و یا استفاده از آن را در راه است که کمک می کند تا او را درک کنید. برای مثال شما می توانید با استفاده از کلمه خودرو به جای استفاده از ماشین. شما می توانید می گویند "من فکر می کنم من به رانندگی وسیله نقلیه خود را به پارک."

اینها فقط چند راهنمایی و ترفندها که در آن پدر و مادر می توانید استفاده کنید اما بیشتر نوآورانه و فعالیت های جدید می تواند اجرا شود بسته به توانایی کودک.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن