اسپیس ایکس موشک کشتی آسانسور با 2 آمریکایی

توسط مارسیا دونناسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — یک کشتی موشک طراحی شده و ساخته شده توسط ایلان SpaceX شرکت

توسط ATSHNEWS در 10 خرداد 1399

توسط مارسیا دونن

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — یک کشتی موشک طراحی شده و ساخته شده توسط ایلان SpaceX شرکت برداشته شده با دو آمریکایی در یک تاریخ ساخت پرواز به ایستگاه فضایی بین المللی.

این فضاپیما در زمان خاموش بعد از ظهر شنبه از همان سکوی پرتاب در کیپ کاناورال فلوریدا بود که در طول ماموریت آپولو به ماه نیم قرن پیش است.

پرواز ushers در عصر جدید تجاری در سفر به فضا و نشانه اولین بار ناسا راه اندازی کرده است فضانوردان از خاک ایالات متحده آمریکا در نزدیک به یک دهه.

"اجازه دهید نور این شمع" فرمانده داگ هرلی گفت: فقط قبل از پرتاب.

همیشه از شاتل فضایی بازنشسته شد در سال 2011 ناسا با تکیه بر روسیه پرتاب راکت از قزاقستان به آمریکا فضانوردان در زمان و از ایستگاه فضایی.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

اسکودوی کیپ کاناورال فلوریدا. (AP) — دو فضانورد ناسا صعود خود را به کپسول شنبه برای دومین تلاش در سابقه-ساخت سوار شدن به مدار روی یک کشتی موشک طراحی شده و ساخته شده توسط ایلان شرکت SpaceX.

آب و هوای طوفانی تهدید کرده بود یکی دیگر از به تعویق افتادن بسیاری از روز اما آسمان شروع به روشن و چشم انداز بهبود یافته به طور قابل توجهی در بعد از ظهر فقط جلوتر از برنامه ریزی 3:22 بعد از ظهر شروع از 260 پا فالکون 9 در چه خواهد بود راه اندازی اولین فضانوردان به مدار توسط یک شرکت خصوصی است.

مقصد: ایستگاه فضایی بین المللی, 250 کیلومتری بالای زمین است.

همچنین ناسا برای اولین بار پروازهای بشر به فضا پرتاب شده از خاک ایالات متحده آمریکا در نزدیک به یک دهه.

ماموریت گشوده در میان اندوه از شیوع کروناویروس که به کشته شدن بیش از 100 ، 000 آمریکایی ها و ناآرامی های نژادی در سراسر آمریکا بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند در دستان پلیس مینیاپولیس. مقامات ناسا و دیگران برگزار شد از امید پرواز می خواهد آسانسور آمریکا ارواح.

"شاید اینجا فرصتی برای امریکا شاید مکث و نگاه کردن و دیدن روشن و درخشان لحظه ای از امید در آنچه که در آینده به نظر می رسد که ایالات متحده امریکا می تواند به انجام کارهای فوق العاده ای حتی در شرایط دشوار" ناسا مدیر جیم Bridenstine گفت.

جانباز فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken کشیده خود را در زاویه ای سفید و سیاه spacesuits با کمک تکنسین های با پوشیدن ماسک و دستکش و هود ساخته شده است که آنها را شبیه نینجاها.

قبل از تنظیم کردن برای راه اندازی پد در یک gull-بال تسلا SUV — یکی دیگر از مشک محصول — Behnken pantomimed در آغوش گرفتن او 6 ساله پسر تئو و گفت: "آیا شما با رفتن به گوش دادن به مامان و زندگی خود را آسان است؟" هرلی منفجر بوسه به او 10 ساله پسر و همسر.

چهارشنبه شمارش معکوس از موشک و گلوله به شکل اژدها کپسول متوقف شد در کمتر از 17 دقیقه به دلیل تهدید از رعد و برق.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و معاون رئیس جمهور مایک پنس بازگشت به مرکز فضایی کندی برای دومین راه اندازی تلاش.

همیشه از شاتل فضایی بازنشسته شد در سال 2011 ناسا با تکیه بر سفینه های فضایی راه اندازی شد از قزاقستان به آمریکا فضانوردان از ایستگاه فضایی.

"من می تواند به شما دروغ اگر من به شما گفت من عصبی" Bridenstine گفت: قبل از راه اندازی تلاش. "ما می خواهم به انجام همه چیز ما می توانیم برای به حداقل رساندن خطر به حداقل رساندن عدم اطمینان به طوری که باب و داگ امن خواهد بود."

به دلیل coronavirus ناسا شدت محدود تعدادی از کارکنان و بازدید کنندگان و روزنامه نگاران مجاز عمیق در داخل مرکز فضایی کندی و جمعیت نسبتا کوچک بود در چند هزار است. در مرکز مجتمع توریستی هر چند همه از 4000 بلیط جامعی شد تا در چند ساعت.

آژانس فضایی خواست مردم برای در امان ماندن و دیده بان از خانه و توسط ناسا, تعداد بیش از 3 میلیون بیننده کوک آنلاین. اما تماشاگران نیز شروع پوشش کیپ کاناورال در منطقه سواحل و جاده ها. نشانه هایی در امتداد ساحل اصلی بکشید بخوانید "موفق باشید."

در میان تماشاگران بود Neil موجود زنده یک ماشین از بوفالو, نیویورک که بنا کردن یک مشاهده از راه اندازی پد از یک پارک در تیتوسویل.

"این بسیار تاریخی قابل توجهی در کتاب من و بسیاری از افراد دیگر کتاب است. با همه چیز است که رفتن در در این کشور در حال حاضر این مهم است که ما انجام کارهای فوق العاده ای در زندگی" موجود زنده گفت. "ما شده ایم با بمباران عذاب و دل تنگی برای شش هشت هفته و هر آنچه در آن است و این عالی است. آن را به ارمغان می آورد بسیاری از مردم با هم است."

ناسا استخدام SpaceX و بوئینگ در سال 2014 به تاکسی فضانوردان به ایستگاه فضایی تحت قرارداد بالغ بر 7 میلیارد دلار است. هر دو شرکت خود را راه اندازی خدمه کپسول سال گذشته با test dummies. SpaceX اژدها aced همه اهداف خود را در حالی که بوئینگ Starliner کپسول به پایان رسید تا در مدار اشتباه و تقریبا نابود شد به دلیل خطاهای نرم افزار.

به عنوان یک نتیجه, اولین Starliner پرواز حمل فضانوردان نیست و انتظار می رود تا سال آینده.

___

آسوشیتد پرس بهداشت و وزارت علوم دریافت پشتیبانی از Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن