خورشیدی می repower اقتصاد ما و نجات صاحب خانه پول

همه گیر نهفته است همه ما در راه های مختلف – آن است که آیا از دست دادن عزیزان و یا از دست دادن شغل, روشن است که

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

همه گیر نهفته است همه ما در راه های مختلف – آن است که آیا از دست دادن عزیزان و یا از دست دادن شغل, روشن است که ما یک راه طولانی پیش رو به بهبود است.

به عنوان ماساچوست در ادامه به بازگشایی ما در حال شروع به دیدن این زمینه برای repowering اقتصاد ما. انرژی خورشیدی و انرژی بخش در حال آماده برای ایجاد شغل در لوول و در سراسر کشورهای مشترک المنافع است که می تواند کمک به تسکین از هر دو معضل تغییرات آب و هوایی و اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus.

پس از بحران مالی 2008 و پاک و انرژی بخش بود یک نقطه روشن کمک کرد که منجر به بهبود اقتصادی در ماساچوست و در سراسر کشور. به خار ما صنعت رو به رشد دولت قوه مقننه گذشت نقطه عطفی قوانین زیست محیطی در قالب گرمایش جهانی و راه حل های سبز جوامع عمل در سال 2008 و مجموعه پررنگ اهداف برای انرژی خورشیدی است که این صنعت نه تنها در آغوش, اما بیش از حد.

زمانی که ما خورشیدی شرکت برای اولین بار شروع به خدمت لوول نزدیک به یک دهه پیش وجود دارد فقط تعداد انگشت شماری از کارکنان مشغول به کار در ماساچوست است. امروز ما استخدام حدود 500 نفر از کارگران سراسر کشورهای مشترک المنافع از جمله مردم فروش نصب و دیگران در سراسر کشور – بسیاری از آنها زندگی و کار در دره Merrimack.

ماساچوست همواره یک رهبر ملی در انرژی پاک اما در حال حاضر ما یک فرصت برای گسترش برنامه ها و ایجاد انرژی خورشیدی بیشتر به طور گسترده ای در دسترس است. برای گرفتن یک نگاه اجمالی از آنچه که این می تواند مانند نگاه, نگاه هیچ بیشتر از لوول.

ده سال پیش از آن خواهد بود نادر برای دیدن پانل های خورشیدی در پشت بام های اطراف شهر. از آن پس رهبران محلی ما و مقامات منتخب و ساکنان لوول را در آغوش انرژی خورشیدی است. به عنوان یک نتیجه امروز شما می توانید ببینید خورشیدی در سراسر لوول از جمله خوشه از خانه ها در هر کوچه و خیابان تقریبا در هر محله است.

به عنوان بسیاری از مردم هنوز در حال کار از راه دور بسیاری از مالکان در حال حاضر شاهد صورتحساب برق خود را به موشک وار رفتن. به عنوان تابستان سیستم های تهویه مطبوع در انفجار کامل تنها به تشدید هزینه های. خورشیدی می پرداخت در یک راه بزرگ برای صاحب خانه ها به شدت کاهش کسانی که صورتحساب ماهانه. به طور متوسط در پانل های خورشیدی کاهش صورتحساب برق توسط 35-45%. به جای پوشش جیب شرکت های برق میلیون ها دلار در پس انداز هر سال به جای رفتن به جیب مصرف کننده و اقتصاد محلی.

با سیاست های راست در محل های خورشیدی می تواند به ارائه کمک به کسانی که به شدت تحت تاثیر COVID-19 از جمله اولین پاسخ دهندگان کسانی که در یک درآمد ثابت و به تازگی بیکار که درآمد از دست رفته و نیاز به کاهش هزینه های خود را.

افرادی که بیکار می توانید از طریق برنامه های آموزشی برای فرصتهای شغلی جدید در انرژی پاک یک صنعت است که در اطراف برای یک مدت زمان طولانی. فراتر از مردم به کار های خورشیدی قدرت حل مشکلات دیگر است. در پی یک بحران بهداشت عمومی خورشیدی کاهش آلودگی هوا که به طور نامتناسبی رنجور زیر در خدمت جوامع آنهایی که با بیشتر موجود شرایط بهداشتی است که آنها را بیشتر در معرض coronavirus.

اعلام اخیر توسط ماساچوست بخش از منابع انرژی افزایش خورشیدی ماساچوست تجدید پذیر هدف های اضافی از 1600 مگاوات خورشیدی ستوده است اما از آن می افتد کوتاه از رهبری شجاعانه و پیشرفت لازم است به از بند باز کردن کامل اقتصادی, آب و هوا و فواید خورشیدی.

حرکت صعودی این خانه به تازگی با تشکیل یک سبز بازیابی نیروی کار به دنبال قانون گذاری و گزینه های سیاست برای حمایت از انرژی های پاک در پی COVID-19. این اولین گام و ما تحسین سخنران رابرت herm n. crab برای رهبری و لوول نماینده تام طلایی خواهد شد که در آن نیروی کار. صنعت انرژی خورشیدی خدمه در آماده به دولت بازگشت به کار. و خورشیدی آماده است برای یک نقش محوری بازی به خصوص در کوتاه مدت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین و به آسانی در دسترس تمیز منابع در کشورهای مشترک المنافع در نشست رژیم صهیونیستی است. بیکر net-صفر کربن اقتصاد استاندارد است.

آینده بهبود ارائه یک فرصت منحصر به فرد برای ساخت بهتر و پاک تر و انعطاف پذیر آینده, اما ما نیاز به یک نقشه راه واقعی برای ما وجود دارد. در این مقطع حساس در حال حاضر زمان برای فرماندار و نماینده مجلس به گرد هم می آیند قبل از پایان جلسه قانونی در جولای 31st را قوی تر و تعهد به خورشیدی برای کمک به ایجاد شغل و کاهش صورتحساب ابزار کاهش آلودگی و احیای انرژی های تجدید پذیر اقتصاد در این بیماری همه گیر را از خواب بیدار.

آدم McClellan منطقه ای است معاون رئیس جمهور و آماندا قدرت است که یک مدیر فروش در Vivint خورشیدی. هر دو کار از این شرکت ویلمینگتون دفتر خدمت لوول و دره Merrimack.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن