برده داری مدافع مجسمه برداشته شده در کارولینای جنوبی

توسط MEG KINNARDچارلستون S. C. (AP) — تاریخی, South Carolina شهرستان چارلستون حذف نماد میراث خود را روز چهارشن

توسط ATSHNEWS در 5 تیر 1399

توسط MEG KINNARD

چارلستون S. C. (AP) — تاریخی, South Carolina شهرستان چارلستون حذف نماد میراث خود را روز چهارشنبه پس از خدمه زحمت کشیده و شب و روز را به دور مجسمه تجلیل John C. Calhoun اوایل معاون رئیس جمهور آمریکا که متعصب دفاع از برده داری به رهبری این کشور به سمت جنگ داخلی.

اما بزرگ تر از زندگی شکل Calhoun — شناخته شده به عنوان "بازیگران مرد آهنین" در اوایل 1800s برای خمش با مشکل روبرو حمایت از ایالات جنوبی' حقوق — ثابت دشوار است به خارج. پس از یک rebecca mcewan مبارزه پیمانکاران تصمیم به آوردن یک الماس برش به برش از طریق یک شفت فلزی تامین مجسمه خود را به یک پایه است که برج بیش از 100 پا (30 متر) بیش از یک مرکز شهر میدان در امتداد خیابان Calhoun.

چه بوده است و انتظار می رود نسبتا سریع کار کشیده به یک مصیبت به مدت بیش از 16 ساعت قبل از مجسمه برداشته شد و کاهش نسبت به زمین در اواخر بعد از ظهر چهارشنبه به عنوان ده ها تن را تشویق می کردند.

چارلستون پارک مدیر Jason Kronsberg آسوشیتدپرس گفت که "شرایط پیش بینی نشده" تا به حال شده است در بخشی به سرزنش برای تاخیر و به خصوص آنچه که او به عنوان یک بزرگ برنز قطعه عمیق در داخل گرانیت سیلندر که در آن Calhoun می ایستد که مقامات نمی دانم وجود داشته است.

چارلستون شورا و شهردار رای دادند به اتفاق آرا روز سه شنبه به حرکت آن را به "مناسب سایت که در آن از آن خواهد شد محافظت و حفظ" آخرین موج از اقدامات ناشی از تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی در امریکا است.

"من باور دارم که ما در حال تنظیم یک فصل جدید عادلانه تر فصل در شهر ما تاریخ" گفت: شهردار جان تککلنبورگ. "ما در حال ساخت حق گام. آن را فقط به سادگی درست برای ما انجام دهد."

ده ها تن از ساکنان صحبت کرد و در برابر مجسمه ای در روز سه شنبه جلسه شورای.

فضل کلارک یک Charlestonian که گفت خانواده او زندگی می کردند در این شهرستان از اواخر قرن 18 آنها خواست "لطفا نه حذف تاریخ ما است. نه همه سابقه خوب است اما از آن است که تاریخ ما است."

کلارک پیشنهاد یک مفهوم است که رهبران شهر در نظر گرفته شده بود در گذشته: اضافه کردن اطلاعات متنی در مورد Calhoun تاریخ با برده داری به جای در نظر گرفتن این بنای تاریخی است.

عضو شورای کارل L. بردی جونیور گفت که رای وجدان خود را با وجود هر گونه پیامدهای سیاسی نشان می دهد که در چارلستون "ما به جای سفید برتری و سفید supremacist فکر بازگشت به آن تعلق دارد — در خاکستر پشته از تاریخ است."

این حرکت در می آید روز پس از پنجمین سالگرد قتل نه, سیاه, محله های کشیش نشین در یک حمله نژادپرستانه در مرکز شهر چارلستون کلیسا. آن را نیز می آید به عنوان شهرستانها در سراسر ایالات متحده در بحث برداشت از بناهای تاریخی به رهبران مؤتلفه و دیگران و به هزاران آمریکایی در پیوستن به تظاهرات خیابانی در پی جورج فلوید مرگ تحت مینیاپولیس افسر پلیس زانو.

زمانی که تککلنبورگ خود را اعلام کرد قصد دارد یک هفته پیش از آن ده ها تن از معترضان مرتبط با اسلحه در اطراف بنای تاریخی, خروشان, "آن را به پایین!" برخی از اسپری رنگ آمیزی این بنای تاریخی را پایه; پلیس گفت: آنها برجای برای خرابکاری.

این Calhoun بنا بود از سال 1898 در قلب مرکز شهر چارلستون قوی بیش از یک آلاینده مربع که در آن مردم محلی و گردشگران به طور یکسان لذت می برد و جشنواره ها. اما چند رویداد سازمان اخیرا گفته است که آنها دیگر نمی خواهد با استفاده از فضا در حالی که مجسمه باقی مانده است.

حدود 40 درصد از بردگی آفریقایی را به آمریکای شمالی آمد از طریق شهرستان بندر چارلستون که به طور رسمی عذرخواهی کرد در سال 2018 برای نقش آن در تجارت برده. این شهر را به وضوح می گوید بسیاری از مجسمه "به عنوان چیزی غیر از یک بنای یادبود برای دستاوردهای یک کارولینای جنوبی بومی بلکه یک نماد ستایش برده داری و چنین دردناک یادآوری از تاریخ برده داری در چارلستون است."

Calhoun حمایت از برده داری است که او به نام "مثبت و خوب" هرگز منحرف. او گفت: در سخنرانی در مجلس سنای ایالات متحده طبقه در 1830s که در جنوب بودند بهتر از رایگان سیاه پوستان در شمال. با خود نرم افزار-برده داری "Calhoun دکترین" او به رهبری جنوبی به سمت تجزیه طلبی قبل از مرگ او در سال 1850.

کارولینای جنوبی میراث عمل محافظت از بناهای تاریخی و ساختمان نام اما شهردار گفت: این بنای تاریخی است و نه در اموال عمومی و نه بزرگداشت یکی از حوادث تاریخی ذکر شده در این قانون.

تا کنون تککلنبورگ تفسیر شده است از نظر قانونی مورد مناقشه است. دو سوم مجمع عمومی رای مورد نیاز است را به هر گونه تغییرات تحت میراث فرهنگی عمل می کنند. که به سختی در یک وضعیت که در آن محافظه کاران تسلط بر مجلس نمایندگان و سنا اما این اتفاق افتاد در سال 2015 زمانی که مؤتلفه پرچم برداشته شد از خانه ملت زمینه.

رژیم صهیونیستی. هنری مک مستر دادستان سابق توصیف میراث عمل در روز سه شنبه به عنوان یک "دولت قانون" و "فرآیند عمدی است که تحت تاثیر شور و زمان است." به عنوان شهردار تفسیر او گفت: "این بستگی دارد که چگونه شما به عنوان خوانده شده میراث فرهنگی عمل می کنند و مردم وجود دارد که جزئیات آن را در راه های مختلف."

چند سیاه قانونگذاران اصرار دولت های محلی و کالج ها به عمل یک جانبه در سرپیچی از میراث فرهنگی عمل می کنند چرا که حمل آن هیچ اظهار داشت مجازات نیست و در مواجه با چالش دادگاه و چند در حال برنامه ریزی برای انجام این کار است.

این Calhoun مجسمه نهایی محل استراحت تصمیم گرفته خواهد شد توسط یک پانل ویژه. شهردار پیش بینی آن را به یک موزه محلی یا موسسه آموزشی ،

___

مگ Kinnard را می توان در رسید https://twitter.com/MegKinnardAP.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن