Sins Of استخر پیش ساخته

جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جنس بدنه استخر های پرتابل اینتکس از برزنت ضخیم و الیاف ابریشم به صورت تار و پود با روکش چند لایه pvc ساخته شده و جنس پایه های به کار رفته از آهن گالوانیزه روکش شده ضد زنگ ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار میباشد , از استخر های آماده اینتکس در مناطق شرجی و شرایط آب و هوایی مختلف میتوان استفاده کرد و بسیار با دوام و از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند در ضمن برای استفاده در فصل سرما میتوانید از آب گرم استفاده کنید چرا که بدنه این استخر ها محکم هستند و آب گرم هیچ نوع صدمه ای به استخر نمیزند. این محصولات تماما وارداتی هستند و هیچ کدام از این نمونه ها درون کشور تولید نمی شوند و به همین خاطر بسیاری از پارامترها در تعیین قیمت نهایی استخر اینتکس می تواند تاثیر گذار باشد . مدل استخری که انتخاب می کنید ، جنس بدنه ، لوازم جانبی همراه و بسیاری از عوامل دیگر در تعیین قیمت نهایی تعیین کننده هستند به این خاطر پیشنهاد می کنیم برای مشاهده جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت های به روز شده می توانید به دسته بندی های موجود در منوی همین وب سایت مراجعه نمایید . Data has be᠎en g en erated ​by GSA C᠎ontent Generator Dem ov​ersi​on.

همانطور که در بخش های گذشته این مقاله اشاره داشتیم استخر اینتکس دارای سه دسته بندی پر فروش یعنی استخر بادی ، استخر ایزی ست و استخر پیش ساخته می باشد که هر کدام از آن ها برای کابردهای مختص خود ساخته شده اند . بازه دمایی قابل قبول برای استخر پیش ساخته، معمولاً بین منفی ۵۰ تا مثبت ۵۰ درجه است که این بازه دمایی مقداری وسیع و قابل توجه محسوب می شود. در ادامه به معرفی انواع استخرهای پيش ساخته پرداخته شده است. از استخرهای پیش ساخته اینتکس علاوه بر مصارف تفریحی در مصارف صنعتی همچون پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی نیز استفاده می شود . ارزان بودن و راحتی راه اندازی و نصب آن ها از دلایل پر طرفدار بودن و کاربردشان در صنعت کشاورزی و پرورش ماهی است. دارندگان استخرهایی که هر دو نوع استخر را در اختیار دارند ، از گرمتر بودن استخرهای فایبرگلاس خبر می دهند. اگر خواهان خرید جنس مرغوب با کیفیت ساخت فوق العاده از برند اینتکس هستید باید خرید خود را از طریق نمایندگی این برند در ایران انجام دهید .

در دسته بندی استخر بادی ، استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست از طریق منوی همین وب سایت می توانید جدیدترین نمونه های استخر اینتکس را مشاهده کنید . برای آب بندی این نوع استخرها می توان از تایل های آب بند استفاده کرد و یا اینکه پس از نصب استخر پیش ساخته با استفاده از مواد آب بند، آن را ضد آب کرد. اینتکس برندی آمریکایی می باشد که از سال های اولیه تولید محصولات بادی در این زمینه فعالیت می کرده است و یکی از مزیت های بزرگی که دارد این است که روز به روز با پیشرفت های تکنولوژی خود با مطابقت می دهد و پیشرفت های صورت گرفته را دقیقا می توان در محصولات جدید این برند مشاهده کرد . اگر قصد احداث استخر و راه اندازی آن در منزل یا ویلای شخصی خود را دارید دست نگه دارید, محصولات اینتکس بهترین جایگزین استخر بتونی و سازه ای هستند که آنرا با یک پنجم هزینه ساخت استخر میتوان تهیه کرد. از استخر های اینتکس امریکایی و ایرانی جهت آب درمانی و مشکلات استخوان درد و آرتروز برای بیماران مفصلی جهت راه رفتن به داخل آن و دیگر مصارف این چنینی نیر میتوانید استفاده کنید. طراحی استخر، مرحله بسیار مهمی از ساختن استخر، است برای استخرتان باید یک طرح اساسی ارائه بشود.

قیمت خرید استخر پیش ساخته دست دوم کمتر از نو است. هزینه ساخت استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی بسیار کمتر از ساخت استخرهای بتنی می باشد و برای پرورش دهندها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود بطوریکه این استخرها جزو بهترین و ارزانترین گزینه های استخر پرورش ماهی محسوب می شود. استخر پیش ساخته پرورش ماهی را می توان یک محصول پرطرفدار دانست که بسیاری از افرادی که در حال پرورش آبزیان می باشند نیاز به این دسته از محصولات دارند که علاوه بر کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسبی نیز باشد . این دسته از محصولات قابل حمل میباشند, استخر برای ویلا یا جهت ذخیره آب و برای مصارف خانگی و کشاورزی, و استخر ایزی ست eas yset در ابعاد کوچک و بزرگ و مناسب برای بزرگسالان و استفاده های خانوادگی، آنها نیز تولید می شوند که با داشتن ابعاد و کیفیت بسیار بالا می توانند برای صنعت استخر پیش ساخته پرورش ماهی و آبزیان نیز مورد استفاده قرار گیرند، این نوع محصولات نیز از پمپ های تصفیه بهره برده و قابل استفاده در تمام سایز ها خواهد بود. کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای دو عاملی است که به فروش بالای محصولات این برند کمک می کند و در واقع می توان آوازه این محصولات را در ایران نیز شنید زیرا اینتکس درون ایران نیز دارای نمایندگی فعال به نام فروشگاه اینتکس تهران می باشد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن