Shula, winningest مربی در فوتبال حرفه ای تاریخ می میرد در 90

توسط استیون شرابمیامی (AP) — اندازه گیری همین Shula توسط برنده و ضرر و زیان هیچ NFL مربی تا به حال بهتر از سال

توسط ATSHNEWS در 15 اردیبهشت 1399

توسط استیون شراب

میامی (AP) — اندازه گیری همین Shula توسط برنده و ضرر و زیان هیچ NFL مربی تا به حال بهتر از سال است. و یا حرفه ای.

او نگاه بخشی به لطف یک jutting فک و تابش خیره کننده است که خواهد ارعاب 150 پوند نویسندگان ورزشی و 300 پوند linemen به طور یکسان.

Shula رهبری میامی دلفین ها به تنها فصل کامل در NFL, تاریخچه مجموعه در لیگ برتر با 347 پیروزی و مربی در شش سوپر کاسه.

در نزدیکی پایان کار خود را Shula بیوگرافی در دلفین ها' رسانه های راهنمای شروع با یک نقل قول از سابق NFL مربی بیکار و تنبل فیلیپس: "همین Shula می توانید خود را به ضرب و شتم شما می کند و او می تواند شما را به ضرب و شتم خود را می کند."

Shula درگذشت دوشنبه در خانه اش در سراسر Biscayne خلیج از مرکز شهر میامی این تیم گفت. او 90.

"همین Shula بود ایلخانی میامی دلفین ها برای 50 سال" دلفین ها در بیانیه ای گفت. "او به ارمغان آورد و لبه برنده به ما حق رای دادن و قرار دادن دلفین ها و شهر میامی در ورزش های ملی است."

Shula پیشی گرفته جورج Halas لیگ برتر-رکورد 324 پیروزی در سال 1993 و بازنشسته پس از سال 1995 فصل 33rd به عنوان یک NFL head coach. او وارد Pro Football Hall of Fame در سال 1997 و القای مراسم در کانتون اوهایو 70 مایل از مادری خود همانند رودخانه است.

Shula شد تنها مربی برای هدایت یک تیم NFL را از طریق یک فصل کامل زمانی که دلفین ها رفت 17-0 در سال 1972 است. آنها همچنین موفق به کسب سوپر جام فصل بعد, اتمام 15-2.

2007 پرستان flirted با تطبیق کمال '72 دلفین ها از دست داد اما به غول در سوپر جام به پایان رسید و 18-1.

وقتی پرسیده شد که در سال 1997 اگر او بزرگترین مربی در NFL تاریخ Shula گفت: او نمی دانست که چگونه برای اندازه گیری آن, اما افزود: "من همیشه فکر می کردم که چرا آنها در حفظ و آمار و برنده و ضرر."

Shula رسیده برگشتی در چهار دهه و مربی سه سالن از شهرت quarterbacks: جانی Unitas, باب Griese و دن مارینو. در طول 26 فصل در میامی او نهاد و نام خود را زینت یک بزرگراه و یک باشگاه ورزشی و یک steakhouse زنجیره ای.

اما از آنجا که دلفین ها گذشته رسیده سوپر باول پس از سال 1984 فصل Shula آمد تحت افزایش انتقاد از طرفداران و رسانه ها. او جایگزین شد در ژانویه سال 1996 توسط جیمی جانسون و Shula بعد گفت: تنظیم به بازنشستگی دشوار بود.

"وجود چنین تحقیر او گفت:" در سال 2010. "هیچ راهی وجود دارد شما می توانید با پر کردن وقت شما را صرف به عنوان یک مربی. زندگی بعد از فوتبال, اما شما لازم نیست که کسانی که احساسی یو پی اس و فراز زندگی شما تا به حال در بازی بعد."

Shula فعال بازنشستگی شامل مقدار زیادی از سفر و رویدادهای اجتماعی. در ژانویه 2010, دلفین ها انداخت او یک جشن تولد 80 در ورزشگاه و مهمانان شامل NFL کمیسر راجر Goodell سابق سناتور مارک کرک باب گراهام و سابق NFL مربیان مارتی Schottenheimer و دن ریوز.

سالن از شهرت fullback لری Csonka بود در میان '72 دلفین ها که پرتاب یک حزب تعجب برای Shula در ماه دسامبر به خود را جشن می گیرند 90 تولد.

"این اولین بار در کل زمان من او را شناخته که در آن او واقعا شگفت زده" Csonka گفت. "من فکر می کنم او بسیار خوشحال بود."

Shula همیشه لذت بردم از صحبت کردن در مورد 17-0 تیم او سال 1972 بازیکنان را به خود جلب کرد, انتقاد راه آنها چشیده خود را به وضعیت منحصر به فرد در هر فصل.

"مردم فکر می کنم ما یک دسته از عصبانی از بچه ها که نمی توانید صبر کنید که آخرین شکست نخورده تیم به ضرب و شتم" Shula گفت: در سال 2010. "ما بسیار افتخار ما سابقه و اگر کسی می شکند در آن من قصد دارم به تماس است که مربی و آنها تبریک می گویم. تا زمانی که آنها آن را ضبط ما و ما به آن افتخار می کنم."

همانطور که برای تاسف Shula قرار نیست برنده شدن در یک کاسه فوق العاده با مارینو در بالای لیست. آنها با هم برای 13 سال و مارینو شد پرکار ترین رهگذر در تاريخ NFL اما او با بازی در تنها یکی از مسابقات قهرمانی آسیا تیم — در سال 1984 فصل دوم خود را.

Shula متولد Jan. 4, 1930 و مطرح در اوهایو, اوهایو. او با بازی در حال اجرا پشت در جان کارول در دانشگاه کلیولند و cornerback در جوانب مثبت برای هفت فصل با کلیولند بالتیمور و واشنگتن است. او وارد مربیگری به عنوان دستیار در ویرجینیا در سال 1958.

قبل از دهه 1970 با پیروزی میامی Shula به حال شهرت به عنوان یک مربی که رونق در طول فصل به طور منظم اما نمی تواند برنده این بازی بزرگ است.

Shula جوانترین سر مربی در NFL تاریخچه زمانی بالتیمور کلت استخدام او در سال 1963 در سن 33. بارگیریها به پایان رسید 12-2 فصل بعد و به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان در لیگ غالب تیم.

اما آنها را از دست داده 27-0 به کلیولند در عنوان بازی و برای چند سال آینده ادامه به آمده تا کوتاه.

تحقیر شد بزرگترین در سوپر جام به پایان سال 1968 فصل است. بارگیریها steamrolled از طریق NFL اتمام 13-1 و outscoring مخالفان توسط تقریبا 3-1 حاشیه. پس از خرد کردن Browns 34-0 در عنوان آنها قریب به اتفاق علاقه مندی به شکست جت از تازه بدوران رسیده AFL که از دست داده بود دو سوپر کاسه.

اما کلت از دست 16-7 دمیدن متعدد به ثمر رساند فرصت و اجازه می دهد جت کارفرمایی جو Namath برای کنترل بازی.

نتیجه این است که هنوز هم در نظر گرفته شده توسط بسیاری به عنوان بزرگترین ناراحت در فوتبال حرفه ای و سابقه آن کمک به Shula خروج پس از سال 1969 فصل است. در سال 1970 پس از NFL-AFL ادغام Shula پیوست دلفین چهارم-سال AFL تیم توسعه که رفته بود 3-10-1 سال قبل است.

میامی بهبود یافته به 10-4 در فصل اول خود را ساخته شده و برگشتی برای اولین بار و در سال 1971 دلفین ها رسیده سوپر باول قبل از از دست دادن به دالاس. فصل بعد زمانی که میامی در زمان 16-0 رکورد به سوپر باول در برابر واشنگتن Shula عنوان میراث خود را در خط.

"اگر ما تا به حال برنده 16 بازی در یک ردیف و از دست رفته سوپر باول آن شده اند که یک فاجعه به خصوص برای من," او گفت: در سال 2007 ، "که من سوم سوپر باول از دست دادن. من 0-2 در سوپر کاسه و مردم همیشه به نظر می رسید به ارمغان می آورد که تا: 'شما نمی توانید برنده شوید یکی از بزرگ.'"

دلفین ها ضرب و شتم Redskins 14-7 و سپس تکرار و به عنوان قهرمانان سال بعد از ضرب و شتم توسط مینه سوتا در عنوان بازی.

Shula پشتیبانی از بسیاری از سازمان های خیریه. به همین Shula, پایه تشکیل شده در درجه اول برای کمک به تحقیقات سرطان پستان تاسیس شد به عنوان یک ادای احترام به خود و همسر اواخر دوروتی. آنها ازدواج کرده بودند برای 32 سال و افزایش پنج فرزند قبل از او درگذشت در سال 1991. Shula ازدواج مری آن است. در طول یک bye هفته در سال 1993.

پس از Shula بازنشسته زن و شوهر گسترده سفر. او همچنین مبارزه با نوه خود را به از دست دادن همسر خود را در gin, خواندن, جان گریشام رمان و سقوط در خواب, مشاهده اواخر شب تلویزیون.

Shula قدیمی ترین پسر دیوید مربی این Cincinnati Bengals از 1992-96. زمانی که سینسیناتی بازی میامی در سال 1994 آن را نخستین بار در ورزش حرفه ای است که یک پدر و پسر با هم روبرو شدند به عنوان سر مربیان است.

همین برنده 23-7. یکی دیگر از پسر مایک یک دیرین NFL دستیار مربی و سر مربی در آلاباما در 2003-06.

Shula جان سالم به در با همسر دوم خود دو پسر و سه دختر.

___

بیشتر AP NFL: https://apnews.com/NFL و https://twitter.com/AP_NFL

___

دنبال استیون شراب در توییتر http://twitter.com/Steve_Wine



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب