ویترین پیاده رو در فیچبرگ را اووک هیل و فرانکلین تقاطع

من خیلی هیجان زده من به سختی می تواند شامل خودم. مدتها ویترین پیاده رو در گوشه ای از بلوط هیل و فرانکلین جاده

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

من خیلی هیجان زده من به سختی می تواند شامل خودم. مدتها ویترین پیاده رو در گوشه ای از بلوط هیل و فرانکلین جاده ها است که در مورد به پایان خواهد رسید.

از آنجا که هیچ کس تا کنون پیاده روی وجود دارد, آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه بسیاری از عابران را به طور ناگهانی به نظر می رسد به استفاده از این پیاده رو که رفتن نیست در هر نقطه. هر بار که من از آن من به یاد دارم از این آهنگ که Tevya آواز می خواند در "نقب زن روی پشت بام." اگر حافظه در خدمت من حق من آن را باور می رود چیزی شبیه به این: "اگر من یک مرد ثروتمند من می خواهم ساخت یک خانه با یک پله بالا رفتن و یک پله پایین رفتن و دیگر هیچ جا و در همه فقط برای نشان می دهد." ما در حال حاضر پیاده رو در سراسر شهر هستند که به ندرت استفاده می شود و در حال حاضر ما یک "فقط برای نمایش." نمی توانید صبر کنید برای دیدن چگونه بسیاری از مردم خواهد بود ترغیب به حرکت به فیچبرگ به استفاده از این سنگ.

البته ما نیز باید در خیابان ها هستند که به شدت نیاز به تعمیر که دندان های خود را سر و صدا هر زمان که شما درایو را بر روی آنها. و به عنوان تجربه نشان داده است, شما همچنین می توانید خود را به نابود کردن لاستیک شوک و شاسی.

ما تا کنون شاهد پایان باور نکردنی هدر می رود که در این شهر ؟ لطفا برای جلوگیری از هدر رفتن پول مالیات ما در این بی فایده پیاده رو و تعمیر جاده ها است.

ران Maxfield
فیچبرگ



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب