صربستان ممنوعیت تجمع جرم پس از ویروس مستند تظاهرات

توسط CHARM GEC و DUSAN STOJANOVICبلگراد صربستان (AP) — صربی مقامات در روز پنج شنبه ممنوع تجمع بیش از 10 نفر در

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

توسط CHARM GEC و DUSAN STOJANOVIC

بلگراد صربستان (AP) — صربی مقامات در روز پنج شنبه ممنوع تجمع بیش از 10 نفر در پایتخت بلگراد پس از دو شب از درگیری های خشونت بار بین پلیس و هزاران نفر از تظاهر کنندگان معترض coronavirus مستند اقدامات است.

هزاران نفر از مردم را به مبارزه طلبیده ممنوعیت پنج شنبه شب به مرحله یک نشستن اعتراض در مقابل مجلس, اما جمع آوری و دیگران در حداقل دو دیگر صربی شهرهای باقی مانده مسالمت آمیز با وجود زیادی حضور پلیس.

بسیاری از معترضان عینک سفید تی شرت با نوشته "نشستن نمی شود راه اندازی" — با اشاره به گسترده ادعا می کند که خشونت در گذشته شب تظاهرات در صحنه ولگرد گروه های نزدیک به مقامات به لام گروه های مخالف' تصویر.

"این است چگونه اعتراض واقعا باید مانند نگاه بدون mad dogs در حال حاضر" گفت: یکی از اصلی مخالفت رهبران دراگان Djilas.

صربستان دولت بحران تیم گفت: محدودیت های اعمال شده روز شنبه در نظر گرفته شده برای جلوگیری از ویروس' گسترش بیشتر زیر دو شب درگیری که در طی آن چند نفر عینک ماسک صورت.

علاوه بر محدود کردن تجمعات کسب و کار در فضاهای بسته مانند کافه ها و مراکز خرید و یا مغازه ها دستور داده شد به کار ساعت کوتاه.

"نظام سلامت در بلگراد به شکستن" صربی نخست وزیر آنا Brnabic گفت. "همین دلیل است که من نمی توانم درک آنچه که ما دیشب و شب قبل از."

این درگیری به دنبال یک اطلاعیه از رئیس جمهور Aleksandar Vucic که بیشتر مستند اقدامات شد و به احتمال زیاد به عنوان شیوع این بیماری در کشور شد خارج از کنترل فزاینده به ویژه در بلگراد که در آن 80 درصد از موارد جدید ثبت شد. حداقل 17,342 موارد و 352 مرگ و میر ثبت شده در سراسر صربستان.

اگر چه دولت جدید اقدامات تصویب پنج شنبه را شامل نمی شود یک اصل در برنامه ریزی تعطیلات آخر هفته مقررات منع رفت و آمد را محدود در تجمعات به طور موثر به معنی ممنوعیت تظاهرات.

در ابتدا پس از دست زدن به همه گیر نسبتا خوب Vucic و دولت او متهم شده اند اجازه می دهد بحران به چرخش خارج از کنترل به منظور برگزاری 21 ژوئن انتخابات است که سخت تر قدرت را در دستان خود.

مخالفان سرزنش خودکامه رئیس جمهور برای کمک به سنبله بزرگ در مرگ و میر و موارد جدید پس از او به طور کامل برداشته قبلی بسیار تنگ مستند اقدامات است. تجمع جرم در فوتبال و تنیس مسابقات و در کاباره ها اجازه داده شد با وجود هشدارهای کارشناسان که این می تواند منجر به افزایش عفونت.

بیش از دو مورد قبلی شب سنگ پرتاب تظاهرکنندگان در پریشتینا با ویژه نیروهای پلیس که با استفاده از گاز اشک آور و خودروهای زرهی و اسب برای متفرق کردن آنها. هر دو تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شده قبل از راست گروه های ملی شروع به پرتاب اشیاء در پلیس.

سفارت آمریکا در بیانیه ای گفت: روز شنبه آن را "عمیقا نگران" توسط خشونت است.

"ما محکوم می کنیم همه خشونت از جمله آنچه به نظر می رسد ما به حملات هماهنگ در پلیس به ظاهر در نظر گرفته شده برای تحریک overreactions و همچنین به عنوان آنچه که به نظر می رسد به استفاده بیش از حد زور توسط پلیس" آن را گفت.

ده ها تن از مردم مجروح شدند و در دو روز درگیری در بلگراد و دیگر شهرستانها.

صربستان رئیس پلیس ولادیمیر Rebic گفت: 118 افسران پلیس مجروح شدند و 153 معترضان بازداشت شدند.

"چنین خشونت های ناروا و پلیس را با استفاده از تمام معنی به آن را متوقف کند" Rebic در بیانیه ای گفت.

دیده بان حقوق سازمان عفو بین الملل, اما, مقصر پلیس برای استفاده از "سنگین دست اقدامات" علیه تظاهرکنندگان.

"تصاویری از صربی پلیس با شلیک گاز اشک آور و نارنجک های بی هدف به جمعیت و از معترضان و ناظر بودن متهم توسط پلیس سوار و ضرب و شتم توسط پلیس ضد شورش بالا بردن نگرانی های جدی" عفو بین الملل بالکان محقق Jelena Sesar در بیانیه ای گفت.

فیلم در رسانه های اجتماعی به نظر می رسد برای نشان دادن پلیس به شدت ضرب و شتم معترضان. در یکی از معترضان دیده می شد ضربه و لگد توسط چند افسر و ریخته در پیاده رو به ظاهر ناخودآگاه. صحت ویدئوها نمی تواند به طور مستقل تایید نشده است.

تحت آشکار فشار از معترضان صربی رئیس جمهور عقب نشینی یکشنبه در طرح خود را برای اجرای یک آخر هفته مقررات منع رفت و آمد و ادعا اندازه گیری نمی تواند انجام شود بدون اعلام در سراسر کشور وضعیت اضطراری.

در یک Instagram پست در روز پنج شنبه — از داخل هواپیما او را در یک سفر رسمی به فرانسه — Vucic گفت: دولت را مهار ناآرامی و خواست پیروان خود را به مقابله خشونت آمیز با تظاهر کنندگان.

"من وعده داده است که ما می دانیم چگونه به حفظ صلح و ثبات با وجود جنایتکار رجوی حملات خشونت آمیز که ما را شوکه همه," او گفت:.

Vucic متهم کرده است سرویس های اطلاعاتی خارجی از بودن در پشت ناآرامی. او در توصیف این تظاهرات به عنوان "سیاسی" و با هدف تضعیف صربستان در مذاکرات با کوزوو سابق استان که در سال 2008 اعلام استقلال بلگراد به رسمیت نمی شناسد.

اگر چه Vucic متوقف کوتاه از شناسایی اتهام جاسوسی خارجی سازمان شایعات تحت کنترل خود متهم طرفدار روسیه راست گروه از دامن زدن به خشونت است. سفیر روسیه به صربستان در روز پنج شنبه به شدت رد اتهام که مسکو در پشت ناآرامی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن