سنا سرعت تایید رای برای هوش مدیر

توسط مری کلر JALONICKواشنگتن (AP) — سنا آماده است تا به رای پنج شنبه در نامزدی تگزاس ایران Rep. جان Ratcliffe

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توسط مری کلر JALONICK

واشنگتن (AP) — سنا آماده است تا به رای پنج شنبه در نامزدی تگزاس ایران Rep. جان Ratcliffe به مدیر اطلاعات ملی به طور بالقوه تایید او را زودتر از انتظار به عنوان سناتور مشتاق هستند تا به سرعت پر کردن پست.

دموکرات ها مخالف بوده است به Ratcliffe را نامزدی و بیشتر انتظار می رود که برای رای دادن در برابر آن است. اما آنها کاهش یافته و معمول خود را در اعتراض به برگزاری سریع رای به عنوان اعضای هر دو طرف می خواهند مجلس سنا-تایید نامزد در این کار است. دموکرات ها معمولا نیروی رویه آرا که آهسته نامزدی روند اما اجازه می دهد سریع رای پنج شنبه قبل از برگ سنا شهر برای هفته آینده.

این پست در حال حاضر با سرپرست ریچارد Grenell یک مغلوب ساختن پیشی جستن وفادار است که نظارت یک shakeup در جامعه اطلاعاتی و نگرانی در کاپیتول هیل. در حالی که Ratcliffe شده است به طور مشابه وفادار به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به او وعده داده شده در سنا تایید دادرسی به طور مستقل به سر ملت را سازمان های اطلاعاتی و گفت: او را به کنگره اطلاع از تحولات مهم.

Ratcliffe را جایگزین سابق DNI دن کت سابق ایندیانا سناتور که تا به حال یک رابطه خوب با همکاران سابق خود اما اغلب به درگیری با مغلوب ساختن پیشی جستن. پس از مغلوب ساختن پیشی جستن که مدت طولانی است که شک و تردید ملت هوش جامعه نصب شده اقدام سران و رییس و اخراج های متعدد مقامات اطلاعاتی.

تگزاس جمهوریخواه بود اول برداشت برگ برنده برای این پست در تابستان گذشته پس از مدت کوتاهی کت' استعفای اما سپس انصراف پس از برخی از جمهوری خواهان مجلس سنا مورد سوال خود را تجربه. اوباما و گرم به Ratcliffe پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به طور غیر منتظره نامزد او را دوباره در ماه فوریه به عنوان نگرانی در مورد رشد Grenell و گردش مالی در جامعه اطلاعاتی.

اکثر جمهوری خواهان را ستوده اند Ratcliffe پس از دومین نامزدی است. اما دموکرات ها شده اند شک و تردید است که او را خدمت می کنند با استقلال آنها می گویند بسیار مهم است برای این کار.

در جلسه Ratcliffe کار برای جدا کردن خود از رئیس جمهور از جمله گفت به اعتقاد او دخالت روسیه در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری, نتیجه مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب مقاومت است. او گفت که در ارتباط به ناروا جامعه اطلاعاتی را یافته و حتی اگر او می دانست که تهمت مخالفت با آنها و ممکن است آتش او را.

دموکرات ها بودند که قانع نشده. نماینده دموکرات پنل ویرجینیا ایالت و سناتور " مارک وارنر گفت Ratcliffe در این جلسه که "من نمی بینیم چه چیزی تغییر کرده است پس از تابستان گذشته" که نامزدی خود را خارج شد.

Ratcliffe را نامزدی تصویب شد 8-7 در یک بسته جلسه کمیته سهشنبه با تمام دموکرات ها رای گیری در برابر آن با توجه به یک کمیته aide.

Ratcliffe نشسته در خانه هوش و قوه قضائیه و کمیته اخلاق. او یک عضو از مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح تیم مشاوره در پاییز گذشته و به شدت مورد سوال شاهدان در خانه استیضاح جلسات.

او همچنین با زور و اجبار سوال خاص سابق مشاور رابرت مولر در تابستان گذشته زمانی که مولر شهادت در مورد تحقیقات خود را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب