سنا پنل تایید حکم در هانتر بایدن پروب

توسط مری کلر JALONICKمهر — یک کمیته مجلس سنا مبنی بر صدور حکم به عنوان بخشی از تحقیقات خود را به معاون سابق رئ

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

توسط مری کلر JALONICK

مهر — یک کمیته مجلس سنا مبنی بر صدور حکم به عنوان بخشی از تحقیقات خود را به معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن پسر یک حرکت است که ملاقات فوری مخالفت دموکرات ها که گفت پانل باید متمرکز بر نظارت فدرال پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

سنا امنیت داخلی و امور دولتی کمیته در روز چهارشنبه رای دادند 8-6 به احضاریه ستاره آبی, استراتژی یک لابی شرکت بود که یک مشاور به Burisma یک شرکت گاز در اوکراین است که پرداخت هانتر بایدن به خدمت به عنوان عضو هیئت مدیره.

هیچ مدرکی از تخلف توسط Bidens و هانتر بایدن را رد کرده است با استفاده از نفوذ خود با پدرش را به کمک Burisma. اما جمهوری خواهان آمدن به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دفاع در طول و پس از سال گذشته استیضاح دادگاه را تشویق تحقیقات هانتر بایدن فعالیت های سوال که آیا خود را بسیار پرداخت ایجاد تضاد منافع و جو بایدن به عنوان معاون رئیس جمهور سابق مشغول به کار در اوکراین سیاست در دولت اوباما.

رئیس جمهوری خواه-led پنل ویسکانسین بهداشت ، ران جانسون بارها اصرار داشت که تحقیقات طراحی شده است که برای صدمه زدن به بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد در این سال انتخابات ریاست جمهوری است. یکی دیگر از حزب جمهوری خواه در کمیته ایالت فلوریدا, ریک اسکات گفت: در رای گیری که "ما باید برای رسیدن به حقیقت در مورد Bidens' ارتباط با Burisma. این جلسات را ارائه سنا با تصویر کامل."

یک بایدن سخنگوی کمپین در بیانیه ای گفت که جانسون "در حال اجرا یک ماموریت سیاسی" برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"سناتور جانسون باید کار اضافه کاری برای نجات آمریکا زندگی می کند — اما به جای او فقط در تلاش برای نجات رئیس جمهور کار" گفت: اندرو بیتس.

دموکرات تقبیح تحقیقات به عنوان انگیزه های سیاسی و گفت: آنها با یک حواس پرتی از کار این کمیته می تواند انجام سعی کنید برای کمک به کاهش این بیماری همه گیر.

"در این لحظه زمانی که آمریکایی ها به ما نیاز به کار با هم, این بسیار حزبی تحقیقات کشیدن است ما از هم جدا" گفت: میشیگان ایالت گری پیترز نماینده دموکرات در کمیته.

پطرس اشاره کرد نامه ای از ستاره آبی استراتژی برای این کمیته که در آن مدیر عامل شرکت کارن Tramontano گفت: این شرکت در حال حاضر همکاری با پروب و مایل به همکاری بیشتر است. جانسون گفت پیترز که او اجازه می دهد در این نامه اضافه شده به این کمیته ثبت رسمی اما گفت که او مخالف است که این شرکت با همکاری شده است.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر متهم خواهان ترویج "تئوری های توطئه است."

"به نظر می رسد این حکم فقط برای نشان دادن یک راه برای ایجاد تصور نادرست از تخلف" شومر گفت: از آمریکا هستند. "آن را مانند در جهان سوم دیکتاتوری یک محاکمه با هیچ پایه و اساسی در واقعیت با هیچ دلیل فرآیند با هیچ واقعیت است."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است روشن در مورد نیت خود را به استفاده از هانتر بایدن کار خود را در انتخاب مجدد پیشنهاد کرد و گفت در ماه مارس است که از آن خواهد شد یک "موضوع مهم" در مبارزات انتخاباتی. "من به ارمغان خواهد آورد که تا آن زمان او گفت:" پس از آن.

رئیس جمهور تلاش به اوکراین بررسی هانتر بایدن نقش به عنوان عضو هیئت مدیره برای Burisma در قلب آمریکا' استیضاح پروب سال گذشته است. مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelenskiy به بررسی Bidens در جولای تماس تلفنی که بعدها نشان داد توسط یک افشاگر اطلاعاتی شکایت.

خانه استیضاح مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه دسامبر برای فشار به دولت اوکراین در تحقیقات در حالی که قطع کمک های نظامی به این کشور است. سنا او را تبرئه شد در ماه فوریه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب