ساسکاچوان رستوران و بار فروش به یک سوم کاهش یافت در ماه مارس

محتوای مقالهفروش در ساسکاچوان رستوران ها و کافه ها به شدت کاهش یافته است به عنوان COVID-19 محدودیت شروع به نیش

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

محتوای مقاله

فروش در ساسکاچوان رستوران ها و کافه ها به شدت کاهش یافته است به عنوان COVID-19 محدودیت شروع به نیش می زنند, سقوط 32 درصد از فوریه تا مارس است.

که بهتر است از میانگین ملی از 36.6 درصد با توجه به اطلاعات منتشر شده روز سه شنبه توسط اداره آمار کانادا. ساسکاچوان افت کمتر شدید از هر استان دیگری به جز این استان ،

داده ها شامل سرویس کامل رستوران ها محدود-خدمات مکان غذا خوردن و مواد غذایی ویژه خدمات. آن را نیز پوشش می دهد نوشیدن موسسات که در آن خرید و فروش کاهش یافت و بیش از نیمی از سراسر کشور.

اما اعداد به احتمال زیاد برای اولین بار طعم تلخ تر داده ها انتظار می رود در ماه آوریل و مه. ساسکاچوان تحمیل تنگ محدودیت تنها نسبت به پایان ماه مارس با کافه ها و کاباره ها تعطیل در 20 مارس و رستوران زیر در مارس 23.

رستوران ها و میله میله میله برای بازگشایی در تاریخ هدف از ژوئن 8 به عنوان بخشی از فاز 3 از دولت دوباره باز ساسکاچوان طرح است. اما آنها همچنان به صورت محدودیت برای اطمینان از دو متر فاصله بین جداول و پوشش اجباری برای سرور که نمی تواند نگه داشتن فاصله خود را از مشتریان.

در مجموع رستوران ها و کافه ها در ساسکاچوان به دست آورده $109,124,000 در ماه مارس است. که نیز پایین بود حدود 32 درصد نسبت به ماه مارس 2019.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب