ساسکاچوان Rattlers آماده به رول به صورت منحصر به فرد CEBL تابستان سری

محتوای مقاله در ادامهCBC در نظر دارد تا میزبان یک جریان زنده برای هر بازی در علاوه بر این به یک تعداد انگشت شم

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

CBC در نظر دارد تا میزبان یک جریان زنده برای هر بازی در علاوه بر این به یک تعداد انگشت شماری از سراسر کشور تلویزیونی مسابقات.

"لیگ انجام داده است یک کار بزرگ از ترویج نام تجاری" جاکوبسن گفت. "در بسیاری از مشخصات بالا در کانادا بازیکنان و برخی واقعا با استعداد آمریکایی که بازیکنان در حال رفتن به آینده را در لیگ. که تنها حرفه ای ورزش فوتبال است که برای رفتن به بالا و در حال اجرا در این کشور به توجه از رسانه ها و کانون توجه است که ما در این یک فرصت عالی برای نشان دادن آنچه در این لیگ همه چیز در مورد."

که گفت: این فرمت در حال حاضر برخی از چالش است. وجود دارد خطرات ناشی از آسیب و خستگی زمانی که تیم در حال بازی چند بازی در یک دوره کوتاه از زمان به خصوص پس از وقفه نرمال خارج از فصل آموزش رژیم.

که باعث می شود آن را حتی سخت تر به آمار زمین در حال اجرا در تابستان سری.

"ما در حال رفتن به باید لوکس مقدار زیادی از زمان برای رسیدن به یک دیگر ساخت که شیمی" جاکوبسن گفت. "آن را منحصر به فرد که در راه است. ما باید در همان صفحه به سرعت. آن را ارائه تعدادی از چالش ها اما در همان زمان آن است که آنچه در آن است. ما اجازه نمی دهد این عوامل ما را تحت تاثیر قرار در هر نوع راه منفی و فقط بیرون رفتن وجود دارد و انجام کار ما است."

gharder@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن