Sask.'s first سگ راهنمای کلاس رهبری به انتاریو به پایان آموزش

محتوای مقاله در ادامه"داشتن یک سگ مطرح شده در جامعه ما که در آن آنها به طور بالقوه می تواند همسان جایی در کانا

توسط ATSHNEWS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"داشتن یک سگ مطرح شده در جامعه ما که در آن آنها به طور بالقوه می تواند همسان جایی در کانادا است که در همان زمین مهم و حیاتی است."

کری مک دونالد داوطلب توله سگ بیدار زوج با Indy است کمی غمگین برای خداحافظی به خود yearlong همراه اما اغلب او را هیجان زده برای دیدن ایندی موفقیت در برنامه است.

"هنگامی که شما در رسیدن به این نقطه آن را فقط احساس می کند بزرگ است." "(Indy) را دوست دارد به یاد بگیرند که او را دوست دارد به آموزش او را دوست دارد به فعال باشد. من فکر می کنم او فقط به اکسل به عنوان یک راهنمای سگ."

REGINA, SASK : July 22, 2020 -- Guide dog Indy keeps a watchful eye on his surroundings in the park across from the Saskatchewan Legislative Building in Regina, Saskatchewan on July 22, 2020. Indy was part of a class of CNIB guide dogs that recently completed part of their training in Saskatchewan as part of a relatively new training program. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
سگ راهنمای ایندی نگه می دارد یک چشم ناظر در محیط اطراف خود را در پارک در سراسر از ساسکاچوان قانونی ساختمان در رجاینا در 22 ژوئیه سال 2020 است. ایندی بخشی از یک کلاس از CNIB راهنمای سگ که به تازگی به اتمام بخشی از آن آموزش در ساسکاچوان. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

ایندی به نظر نمی رسد بیش از حد fazed موفقیت خود را در حالی که نشست با خبرنگاران در روز چهارشنبه خرناس خود را در هوای محیط و با بهره گیری از یک رول در چمن.

این اولین بار است که سگ مک دونالد تا به حال از او یک کودک بود برخی از 50 سال پیش و آن را ثابت کرد که راه مناسب برای او را به گذر از کار به بازنشستگی.

"من فکر کردن در مورد گرفتن یک سگ و سپس من تو را دیدم در مقاله راهنمای سگ و من فکر کردم خوب (من می توانم) کشتن تعدادی از پرنده با یک سنگ — یاد بگیرند که چگونه به درستی بالا بردن یک سگ... و مرتب کردن بر اساس از آنچه درگیر با یک سگ و قادر به بازگشت," او گفت:.

REGINA, SASK : July 22, 2020 -- Kezia Gray, an apprentice puppy-raising supervisor with the Canadian National Institute for the Blind, speaks with media in the park across from the Legislative Building in Regina, Saskatchewan on July 22, 2020. Gray was part of a relatively new program that sees dogs complete part of their training in Saskatchewan. BRANDON HARDER/ Regina Leader-Post
Kezia خاکستری یک شاگرد توله سگ-تربیت استاد راهنما با کانادا موسسه ملی نابینایان, صحبت با رسانه ها در این پارک در سراسر از قانون گذاری ساختمان در رجاینا در 22 ژوئیه سال 2020 است. براندون سخت تر/رجینا رهبر-پست

مرحله بعدی آموزش برای Indy و پرسی خواهد بود با یک سگ راهنمای تحرک مربی گفت: Kezia خاکستری شاگرد توله سگ بالا بردن سرپرست با CNIB سگ راهنمای برنامه. این آموزش های رسمی و آموزش آنها نقش هدایت مانند توقف در محدودیت راه رفتن در خط مستقیم پیدا کردن صندلی و مرور در اطراف موانع.

پس CNIB راه اندازی آن سگ راهنمای برنامه و خاکستری گفت: نرخ فارغ التحصیلی برای سگ شده است و حدود 65 درصد بالاتر از 50 درصد میانگین ملی برای دیگر برنامه های آموزشی.

Beaudry گفت CNIB ساسکاچوان امیدوار است برای به دست آوردن سه یا چهار توله سگ جدید در پاییز امسال برای ادامه برنامه و آنها در حال حاضر داوطلب توله سگ raisers آنها نیاز دارید.

بیشتر در مورد این موضوع

lgiesbrecht@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب