Sask. حزب MLA محکوم کرد تصمیم به دیویدسون ER

محتوای مقاله در ادامه"اگر ما خواستار در منطقه ما این است که بیش از یک ساعت به نزدیکترین بیمارستان با خدمات اور

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"اگر ما خواستار در منطقه ما این است که بیش از یک ساعت به نزدیکترین بیمارستان با خدمات اورژانس و است که بیش از و بالاتر از زمان آن طول می کشد برای ایجاد ثبات در یک بیمار" Brkich اشاره کرد.

او سوال که آیا بسته شدن موقت می تواند یک روز تبدیل به دائم. او گفت: "بسیاری از تماس ها و ایمیل ها" آمده بود در بیش از موضوع است.

"ما درک این واقعیت است که شما احساس می کنید شما نیاز به پرستاران آموزش دیده در مورد وجود دارد شیوع اما هنگامی که به آنها آموزش داده خواهد شد و استان ما را باز ER دوباره اگر تا کنون" Brkich نوشت.

"محلی مردمی هستند که کوتاه تغییر دوباره در روستایی ساسکاچوان."

زمانی که رسیده توسط رهبر ارسال در روز دوشنبه بعد از ظهر Brkich تایید او ارسال ایمیل. او گفت که او با تکرار نگرانی خود را تشکیل شده است. او تایید کرد که او نگران بود که آیا اتاق اورژانس را بازگشایی هر چند آن را نمی معارف و ریتر که او را نگران نباشید. آن را "بوروکرات."

او گفت که وزارت معارف به او کلام او که در اتاق اورژانس بسته خواهد بود نه دائمی.

Brkich برای اولین بار انتخاب به عنوان یک MLA در سال 1999. او اعلام کرد که او در حال اجرا است برای انتخاب مجدد این سال است. او موافقت کرد که در این راه باعث می شود آن را آسان تر برای او را به ذهن خود صحبت می کنند.

"من احتمالا با استفاده از یک کمی قوی تر از زبان من استفاده می شود به استفاده از, اما من در اینجا زندگی می کنند," او گفت:. "من زنده 10 مایل از این بیمارستان و من 61 سال دارم و ممکن است نیاز به برخی از آن روز.

"من مبارزه حتی اگر من MLA استناد به آن را باز نگه دارید."

awhite-crummey@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب