Sask. اتهامات رو به جلو در برنامه به انتخاب خود رئیس اسلحه افسر

محتوای مقاله در ادامهروز شنبه اعلام پیشنهاد کرد که یک رئیس اسلحه افسر منصوب رجینا — نه اتاوا — بهتر می تواند ب

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

روز شنبه اعلام پیشنهاد کرد که یک رئیس اسلحه افسر منصوب رجینا — نه اتاوا — بهتر می تواند به نمایندگی از استان در اختلاف است.

"ما اعتقاد داریم یک استانی-منصوب رئیس اسلحه افسر خواهد بود و قرار به نمایندگی ساسکاچوان موقعیت بر روی سلاح های گرم و مقررات به دولت فدرال گفت:" بیانیه ای نسبت به اصلاحات و پلیس وزیر کریستین بگویید.

"دولت ما همیشه ایستاده در کنار مطیع قانون ساسکاچوان صاحبان اسلحه و ما معتقدیم یک استانی منصوب CFO کمک خواهد کرد که وکالت."

اما این استان پذیرفته شده است که هر کس منصوب اسلحه, افسر, او هنوز هم می تواند توسط قانون محدود به عنوان نوشته شده است. Moe قبلا آن را گفته است و نه جای خود را به رئیس بگو اسلحه افسر چگونه به انجام کار خود را.

در آن روز شنبه انتشار این استان به سادگی گفت که آن کسی که می خواهد با "درک گسترده ای از متنوع و منحصر به فرد جمعیتی ساسکاچوان صاحبان اسلحه."

"در حالی که این موقعیت نمی توان برای تغییر قوانین فدرال یا مقررات استانی-منصوب رئیس اسلحه افسر را قادر به بیان ساسکاچوان نگرانی به دولت فدرال در مورد این مسائل در حالی که همچنین با احترام درگیر شدن با Saskatchewan سلاح گرم جامعه" بگوید گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب