ساب خانواده پایه و اساس رسیدن به کسانی که در نیاز

لوول – گرفتن آموزش و پرورش است نه یک سال امر تا ساب بنیاد خانواده تلاش می کند برای ایجاد ارتباط با دانش آموزان

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

لوول – گرفتن آموزش و پرورش است نه یک سال امر تا ساب بنیاد خانواده تلاش می کند برای ایجاد ارتباط با دانش آموزان آن را می دهد بورسیه برای کمک به برخی از افراد جوان پرداخت برای هر دو خصوصی دبیرستان و سپس دانشگاه, سال پس از سال به عنوان آنها یاد بگیرند.

و محلی بنیاد تاسیس شده در سال 2010 توسط علامت گذاری به عنوان و Elisia ساب است که به دنبال سخت تر-کار دانش آموزان برای ساخت یک رابطه با در میدلسکس و اسکس شهرستان در ماساچوست و Rockingham و ژنراتور شهرستان در نیوهمپشایر با توجه به Analise ساب قهوه ای, یکی از Saabs' دو فرزند که در حال حاضر کمک به اجرای خیریه. Alana ساب نیز کمک می کند.

در حالی که پایه و اساس است که به خوبی شناخته شده در میان بسیاری از سازمان های خیریه محلی — به عنوان آن را نیز ارائه می دهد کمک های مالی به کمک های غیر انتفاعی است که کمک به کسانی که نیاز دارند — آن را به عمل در سکوت نسبی پس از اعانه نیست مورد نیاز است. اما به عنوان نیاز به کمک رشد می کند و پایه و اساس به نظر می رسد به گسترش برنامه کمک هزینه تحصیلی به ویژه برای دانش آموزان دبیرستانی ساب خانواده است که در حال حاضر به دنبال به گسترش این کلمه در.

"غیر سود می دانید که ما که هستیم اما از نظر اعضای جامعه ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن چگونه بسیاری از دانش آموزان ما می تواند رسیدن به و با چگونه بسیاری از دلار" ساب براون گفت. "در نهایت ما می خواهیم به کار بیشتر با جامعه به عنوان ما را در پیشرفت به ما کمک هزینه تحصیلی چرخه."

ساب براون گفت: خانواده به خصوص می خواهد به گسترش این کلمه است که آنها با کمک دبیرستان بورسیه به عنوان به خوبی.

"ما می خواهیم برای باز کردن درب برای دانش آموزانی که نمی خواهد در غیر این صورت نگاه در یک دبیرستان خصوصی آموزش و پرورش," او گفت:.

در سال گذشته این بنیاد که تراکم گیرنده از طریق یک فرایند است که در آن هر چهار نفر اعضای خانواده به شدت درگیر به $از 245.000 در بورس های تحصیلی 88 به دانش آموزان است.

پایه و در نتیجه علامت و Elisia ساب فروش شرکت تجهیزات پزشکی پیشرفته پلیمرها — که آنها تا به حال ساخته شده است از زمین تا چند سال پیش از آنجا که دختران خود را به حال هیچ علاقه ای به مصرف بیش از کسب و کار. فروش به همراه داشت یک سود بزرگ است که فعال این بنیاد برای جلوگیری از جمع آوری کمک های مردمی چالش هایی که بسیاری از موسسات خیریه صورت می شود. Saabs نیز همکاران به UMass Lowell و یک ساختمان در محوطه دانشگاه پس از نام آنها

"من فکر می کنم زمانی که پدر و مادر ما متوجه ما نیست علاقه مند در دستگاه های پزشکی کسب و کار آنها می خواستند چیزی است که ما علاقه مند بودند در" ساب براون گفت.

ساب قهوه ای, به دنبال یک مدرک در خدمات انسانی در زمان و کار در میدلسکس کالج انجام تدریس خصوصی و کار های دیگر.

"خدمت به جامعه و انسان دوستی چیزی بود که من بیشتر علاقه مند و پدر و مادر من بودند همیشه در جامعه اما می خواستم یک راه برای انجام آن بیشتر عمدا" او گفت:. "ما بزرگ شده, داوطلب زیادی. مهم بود که به پدر و مادرم پس از آن واقعا مهم است برای من و خواهرم I."

ساب براون گفت: خانواده می تواند واقعا تمرکز بر روی کمک به دیگران از آنها برای جمع آوری پول و که در این سال آنها همچنین در یک دور از COVID-19 کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی است که در حال مبارزه با توجه به همه گیر به عنوان جمع آوری اعانه تبدیل شده از روی حیله و تزویر برای نگهداری و اهدا کنندگان نگرانی در مورد امور مالی خود را.

"ما واقعا بسیار چشمگیری از بسیاری از این پس برای اولین بار ما پا را از ما معمولی کمک هزینه تحصیلی و کمک مالی به چرخه و ارائه COVID-19 گرانت به محلی غیر انتفاعی," او گفت:.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بنیاد این بورسیه یا کمک های مالی, بازدید: www.SaabFamilyFoundation.org.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب